Ga naar het forum
Hoe goed ken je de ...

Meldingen
Alles wissen

Hoe goed ken je de poster boven je?

1,176 Berichten
179 Gebruikers
1 Reacties
89.4 K Weergaven
Nivlem
Op het engelse forum draait de thread al zo'n 2 jaar, maar het leek me leuk om hem hier ook te introduceren.

Voorbeeld:

DeKuip: SSS werd te moeilijk dus is maar overgestapt naar BSS. Is al 2 jaar actief bij pokerstrategy en doet zowel Video's, Coachings, Hand Judgements als Moderating!

Calimero: Wat doet die eigenlijk?

Envyjosh: Tiltmonkey!!! :D

Have fun! :D

Beantwoorden
Citeren
1.175 reacties

Melvin: Stopt met z'n studie, gaat naar Gib om CM te worden, en zit daar vervolgens opgescheept als bijna 20 jarige met Rene en Jeroen. Oh, en hij zal de aswolken in het luchtruim moeten trotseren, want vanaf vrijdag is hij weer in Nederland :D

Beantwoorden
Citeren

Xpload: EHBO-wonder en FL-Killer!

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

Dont know shit

Oww wacht eens ik weet dat jij een FT hebt gehaald bij miniFTOPS

Beantwoorden
Citeren
samni

Laat zich graag backen voor de MiniFTOPS

Beantwoorden
Citeren
DeKuip

Crusht NL5 :D

Beantwoorden
Citeren
iamthedanger

Schaakt, coached, doet Psychologie, is fakking groot, speelt soms HU mostly NLSH.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Oorspronkelijk gepost door envyjosh

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Crusht NL5 :D

Schaakt, coached, doet Psychologie, is fakking groot, speelt soms HU mostly NLSH.

-->my hero ^^
(others dont worry , kheb meerdere hero's:d )

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
-->my hero ^^
(others dont worry , kheb meerdere hero's:d )

Komt uit land der Belgen, speelt NL25, houdt van slap kletsen op Skype en fanboy van me _cool:

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet

beem :)

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Step-addict

Beantwoorden
Citeren

Almighty: Super handig met computers, super enthousiaste mod :)

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Xpload: 1 keer ontmoet bij het community event. Aardige, relaxte, beetje verlegen jongen die andere mensen altijd goed en respectvol behandeld, ook op internet.

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Goede speler die in de low-limits blijft hangen. Veel theoretische kennis en af en toe trolling in de succes- en downswings secties.

Beantwoorden
Citeren

HannesNL: Heeft ooit eens een leuke foto van zichzelf met z'n vriendin gepost, is al lange tijd actief bij PokerStrategy en heeft zichzelf al netjes opgewerkt, en heeft ooit z'n PS nickname laten veranderen ;) Ook twijfelt hij tussen Scarlet of Lyndsy, maar neigt toch naar Scarlet; Reden: Hij schijnt sextape en nude pics te hebben, spam him! :P

PS: Voordat er opmerkingen komen over het veranderen van zijn nickname: Was bij hoge uitzondering, was een gegronde reden voor. :)

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76

Voormalig DoN speler, maar sinds de overstap naar het cashgamen is hij een regular op de midstakes limieten..
edit: crosspost... verwijst nog naar Hannes NL..voorheen heette hij volgens mij iets met TIM ??

Wat Xpload, betreft, die ken ik als spammer in het forum, maar altijd op een positieve manier. Doet een HBO studie, maar richting ben ik ff kwijt(medicijnen..), en ik zie hem altijd zwemmen met dolfijntjes..

Beantwoorden
Citeren
HannesNL

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
HannesNL: Heeft ooit eens een leuke foto van zichzelf met z'n vriendin gepost, is al lange tijd actief bij PokerStrategy en heeft zichzelf al netjes opgewerkt, en heeft ooit z'n PS nickname laten veranderen ;)

PS: Voordat er opmerkingen komen over het veranderen van zijn nickname: Was bij hoge uitzondering, was een gegronde reden voor. :)

Offtopic: Ben ik zeer benieuwd naar die vriendin/foto, want ik kan me dat niet herinneren :)

Jonkie: Voormalig DoN speler, heeft nog niet succesvol de overstap kunnen maken naar de hogere limieten. Vist wel eens met ZZ en doet volgens mij iets in de computerwereld. Overigens een heel aardig en respectvolle man.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Voormalig DoN speler, maar sinds de overstap naar het cashgamen is hij een regular op de midstakes limieten..
edit: crosspost... verwijst nog naar Hannes NL..voorheen heette hij volgens mij iets met TIM ??

Wat Xpload, betreft, die ken ik als spammer in het forum, maar altijd op een positieve manier. Doet een HBO studie, maar richting ben ik ff kwijt(medicijnen..), en ik zie hem altijd zwemmen met dolfijntjes..

Motorrijder, familie man (ook al houdt zn familie niet van pokeren ;p), christelijk, ICTer, ooit eens tijdelijk gestopt met pokeren

Beantwoorden
Citeren

Leo: Voormalig CM van Nederlandse Community met RobbieV, is kaal, en laat dat ook graag in filmpjes van de Black Member Party zien ;) Vindt het leuk om de skype van Melvin te hijacken.

Beantwoorden
Citeren
Arjon

Xpload: Weet alles van diarree.

Beantwoorden
Citeren