Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lost

18 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
831 Weergaven
iamthedanger

O M F G

OMF
AOPSMFASOF

OM FG

NO SPOILERS MAAR OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OM FG

LOST WTF

IK VERGEEF ZE VOOR DIE AFLEVERING VAN VORIGE WEEK

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

17 reacties
iamthedanger

BEST SERIE EVARRRRRRRRRRRR

Nivlem

Nogmaals, addict...

[11:50:40] Joshua: omg LOST
[11:50:42] Joshua: (h)
[11:50:44] Melvin Ritsema: whaha
[11:50:46] Melvin Ritsema: addict
[11:50:46] Joshua: fuck (h)
[11:50:50] Joshua: volg je niet?
[11:50:55] Joshua: nog 2 episodes tot einde
[11:50:58] Joshua: en dit is gewoon (h)
[11:51:05] Melvin Ritsema: moet het altijd nog een keer zien
[11:51:44] Joshua: doen
[11:51:45] Joshua: imo
[11:51:45] Joshua: :P

breaking bad is beter imo

Dit topic is nu al LOST :D

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door Alecos89
breaking bad is beter imo

Laatste episode lost gezien?

Breaking Bad heeft een heel goed seizoen gehad (2de dacht ik) maar vind dit seizoen persoonlijk wat minder.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUU

mijn internet suuuuuuuuuckt te hard op mijn kamer :( zit nog maar aan ep 9 :(

even als vraagje: ik heb nog nooit een aflevering van lost gezien omdat het er mij vrij schijt uitzag in het begin en ik daarna geen zin had om er in meegezogen te worden voor 2000 afleveringen.

Is het alsnog de moeite om ermee te beginnen? Is het mogelijk om na 1 seizoen ofzo af te haken als je het niet goed vind of is dat alleen maar frustrerend? Zijn er seizoenen die ik beter oversla?

Nivlem

een seizoen van een serie overslaan is een DOODZONDE! En verdient naar mijn mening een forum ban :D:D

OT: Van deze junkies krijg je nogal een vertekend antwoord denk ik :P aan de andere kant spreekt iedereen die het ooit gezien heeft er zo over dus waarschijnlijk wel de moeite waard :)

Sailer85

ik heb ook een paar afleveringen gezien, het is echt een slechte serie. ik zou er zeker niet aan beginnen.

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
even als vraagje: ik heb nog nooit een aflevering van lost gezien omdat het er mij vrij schijt uitzag in het begin en ik daarna geen zin had om er in meegezogen te worden voor 2000 afleveringen.

Is het alsnog de moeite om ermee te beginnen? Is het mogelijk om na 1 seizoen ofzo af te haken als je het niet goed vind of is dat alleen maar frustrerend? Zijn er seizoenen die ik beter oversla?

Ja, persoonlijk vind ik SE1,2 4 en 6 het beste, maar ik zou ze gewoon allemaal kijken :)

seizoen 1 is het allerbeste daarna wil je gewoon persee seizoen 2 kijken.
na de helft van seizoen 2 gaat het niveau wel omlaag.

zowiezo deel 1 van lost vind ik 1 van de beste series ooit. maar helaas net als bij prison break moeten ze zon crappy verhaallijn maken omdat het snel afmoet en er veel mensen naar kijken.

net 7 episodes na elkaar gezien

donkament

begrijp niet wat de bigdeal is lost is echt bagger

Netraider

Oorspronkelijk gepost door Rienk
zowiezo deel 1 van lost vind ik 1 van de beste series ooit. maar helaas net als bij prison break moeten ze zon crappy verhaallijn maken omdat het snel afmoet en er veel mensen naar kijken.

Prison Break was echt wel bullcrap. Die laatste paar afleveringen/seizoenen waren om van te huilen. Lost daarentegen blijft me echter amuseren met geweldige acting, personage ontwikkeling, plotwendingen die altijd aanvankelijk op niets lijken te slaan, ... What's not to love?

Tuurlijk zit het verhaal vol wacko gebeurtenissen en verklaringen ervoor (en inconsistenties), maar wat had je verwacht? Het eerste seizoen begon al met ijsberen op een tropisch eiland, een rookmonster, fluisterende geesten, etc... :]

Lost is zowat de enigste serie die ik volg zonder een aflevering gemist te hebben :P

Ik denk dat ik gewoon hou van veel flashbacks en flashforwards.

haha als je van plotwendingen houd moet je vooral prison break S4 gaan kijken. daar kwam ongeveer elke aflevering weer een oud personage opduiken of een andere plotwending. maar was inderdaad slecht.

Welja... Aan prison break ben ik nooit begonnen... en geen zin ook eig :P

House lijkt me dan weer interessanter... Bestaat daar een dvd-box van? Anders koop ik die wel. I :heart: dvd-boxen