Ga naar het forum
Hoedinie stelt zich...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoedinie stelt zich voor

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
491 Weergaven

Even voorstellen. Ik ben 35 jaar woonachtig in Gelderland en al een jaartje of wat bezig met poker. Altijd blijven hangen op het 25NL nivo voor NLHE en $10SNG's en zo af en toe uitstapjes naar boven (soms beneden). Zo af en toe een uitstapje naar live games met vrienden.
Het belangrijkste aan poker vind ik het plezier hebben. Je zult mij dus niet zien 12-tabelen of Short stack grinden of zo.

De laatste tijd ben ik mij meer aan het richten om wat hoger te gaan spelen en dan merk ik meteen wat mijn zwakke plek is: zelfvertrouwen. Geen idee hoe ik hier aan kan werken maar wellicht dat ik hier op pokerstrategy de juiste snaar ga raken.

3 reacties
Moderator
pcbeem

Hallo hoedinie,

Welkom op Pokerstrategy!

Een goede basiskennis van poker kan je vertrouwen een heel eind opkrikken en daarvoor ben je hier aan het goede adres. Materieel zoals starthandenkaart, push-fold charts enz. zijn een goede basis om vanuit te gaan. Als je je daar aan houdt heb je een houvast waar je altijd op terug kunt vallen. Ik hoop dat je mijn beetje warrige verhaal wat wat kunt volgen :f_p:.

Op Pokerstrategy zijn verscheidene artikelen over psychologie achter poker te vinden en denk dat je daar best wat uit kunt halen.

In ieder geval succes met het voortzetten van je carriere!!!

p.s. wat ben je van plan om te gaan spelen met je startkapitaal?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dank je.

Ik heb in de afgelopen jaren veel, heel veel gelezen. Ben wel begonnen met het ABC starthanden verhaal en heb daar voor mijzelf een aantal aanpassingen in gemaakt. sommige suited 1-gappers vind ik nou eenmaal heerlijk om te spelen.

Ik heb mij inmiddels bij Full Tilt aangemeld en ben van plan om hiermee MTT's te gaan spelen. Simpel omdat ik daar niet goed genoeg in ben en me in wil verbteren. daarnaast zodra mijn BR het toelaat en mijn zelfvertrouwen ook de 50NL en 100NL

Moderator
pcbeem

Aanpassing in charts in principe geen probleem aangezien je al wel wat ervaring hebt lees ik zo. Maar maakt het niet te gek, die charts zijn goede hulpmiddelen die zich in de praktijk bewezen hebben te werken.

Waar ik zelf er veel aan heb is het posten van handen op het handbeoordelingsforum is een goede manier om leaks uit je spel te halen. Hier worden je handen beoordeeld door handjudges en heeft mij in ieder geval veel verder geholpen.

En qua BSS cash games is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader.

Hoop je een beetje wegwijs gemaakt te hebben, maar vragen en feedback zijn natuurlijk meer dan welkom!!!