Skip to forum
Feedback FL-coachin...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback FL-coaching Makomar

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
1,748 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Heb jij vragen of feedback over de FL-coaching van Makomar?

Laat het ons weten in deze thread

9 replies

Hij is er niet vandaag!

Inderdaad, vandaag geen coaching van Makomar, om privéredenen.

In de coachingplayer staat dat zijn vrouw ziek is.

Voor goldmembers: er is de coaching van cornholio in het engels.

Head Admin
Lanfear81

Hoihoi,

Excuses voor het ongemak en het vervallen van de coaching van gisteravond jongens. Door privé omstandigheden kon de coaching helaas niet doorgaan. We proberen de uitval van coachings te beperken, maar soms is dit overmacht.

Hopelijk hebben jullie de coaching van Cornholio nog kunnen volgen in het Engels.

Voor de beginnende fixed limit spelers overigens ook goed nieuws: We zijn momenteel bezig met een nieuwe FL fullring video die binnenkort zal verschijnen voor iedereen vanaf de bronze-status.

Moderator
pcbeem

Heb wat feedback of eerder een vraag ;). Zou graag deze coaching volgen maar die tijd is wel erg slecht op maandag om 22.00 uur. Vond hem vroeger al laat maar het is er niet beter op geworden. Half 12 afgelopen is geen fijne tijd als de volgende morgen om 7 uur te wekker weer gaat.

Heb deze coaching paar keer gevolgd en denk er nu voordeel uit te kunnen halen. Haalde er vroeger (toen ik net begon) ook wel voordelen uit maar denk er nu nog meer mee te kunnen (als je snapt wat ik bedoel).

Kortom hoop dat er een ander gaatje is te vinden in schema waarop Makomar ook kan :].

Thanks voor de feedback. We gaan bekijken wat de mogelijkheden zijn. :)

Nivlem

De coaching is weer verplaatst naar 21:00 :).

Moderator
pcbeem

Tnx dan kan ik iig weer stukjes meepikken is al beter dan niks =).

Horemanske

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Heb wat feedback of eerder een vraag ;). Zou graag deze coaching volgen maar die tijd is wel erg slecht op maandag om 22.00 uur. Vond hem vroeger al laat maar het is er niet beter op geworden. Half 12 afgelopen is geen fijne tijd als de volgende morgen om 7 uur te wekker weer gaat.
Heb deze coaching paar keer gevolgd en denk er nu voordeel uit te kunnen halen. Haalde er vroeger (toen ik net begon) ook wel voordelen uit maar denk er nu nog meer mee te kunnen (als je snapt wat ik bedoel).

Kortom hoop dat er een ander gaatje is te vinden in schema waarop Makomar ook kan :].

Kan ik van dromen :D