Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Zn0rff

15 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
653 Bekeken
Lucian0

Hallo,

Laat ik me maar eens voorstellen; Ik ben Luuk, woon in E'de. De site is al bekend en het leek mij een prima moment om 3 dagen na mijn 18e verjaardag het startkapitaal te verkrijgen, om hier vervolgens een mooie bankroll mee op te bouwen. Ik heb al aardig wat jaartjes ervaring en hoop mijn spel via deze site te verbeteren. Doel: goed BRM.

Ik heb besloten mijn startkapitaal op Full Tilt te ontvangen, hoewel ik liever had gezien dat dit bij pokerstars kon.

(NL cashgames / NL sng's / NL tourney's)

Zn0rff

14 replies
Moderator
pcbeem

Hallo Luuk,

Welkom op Pokerstrategy!!!

Goed om te zien dat je staat te trappelen om te beginnen. En misschien nog wel beter dat je gaat proberen om je spel te verbeteren. Talent is 1 ding maar zonder bij te leren blijft het dan nog lastig. Maar daarvoor ben je hier aan het goede adres.

Wat ben je van plan om te gaan spelen vraag ik me af.

In ieder geval veel succes aan de tafels en we hopen nog veel van je te horen.

mvg pcbeem

Lucian0

Sng's $1,25 voor 't begin, variatie tussen 9-45 mans

Heb je tips voor een statistiek prog?

Moderator
pcbeem

Hallo Luuk,

Je bedoeld neem ik aan een programma om de gegevens van tegenstanders op te slaan. Allereerst heeft Pokerstrategy zelf zo een programma ontwikkeld namelijk Elephant. Meer informatie over dit programma vind je in de link.

Daarnaast zijn er andere programma's namelijk Holdem Manager en Poker Tracker 3 die ook veel worden gebruikt. Via hun sites kun je een trail downloaden en kun je proberen wat je het beste ligt van de twee. Als een van beide bevalt kun je ze via onze shop met korting kopen.

Maar ik lees dat je SnG speel dan kun ik je zeker de coaching van marcelhermus aanbevelen. Verder heb ik persoolijk ook altijd veel aan het posten van handen in het beoordelingsforum. Hier worden je handen beoordeeld door handjudges en dit is een goede manier om leaks uit je spel te halen.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

mvg pcbeem

Welkom!

Lucian0

Thnx =]

Ik denk overigens dat ik voor de cashgames ga... Aan een sng zit je te vast.

Heb al enige ervaring met de SSS, overgaan op BSS of SSS blijven?
Wil 't combineren met mtt tournaments

Moderator
pcbeem

Dat blijft een keuze die alleen jij zelf kunt maken. Beide methodes hebben zich bewezen, het is maar waar jij je het beste bij voelt.

Ben benieuwd wat de keuze gaat worden!!

Lucian0

Even afwachten op advies en ervaringen =]

Benjike316

Ik zou de overstap naar BSS maken aangezien alle pokerrooms 50bb+ tafels hanteren of zullen gaan hanteren, zodoende er geen SSS meer gespeeld kan worden.

Verder nog welkom en succes aan de tafels ;)

Lucian0

Daar kwam ik idd net achter toen ik op FT wilde inkomen met de SSS ; - )

Dan wordt het de BSS (/ sng's).
Eerst verdiepen in de BSS...

Benjike316

Om 20.00 uur is er een BSS coaching begonnen. Klik hier om naar de COACHING-tab te gaan en van daar kan je deelnemen.

Moderator
pcbeem

Denk dat dat een goede keuze is aangezien SSS wel een beetje aan het uitsterven is. Om BSS te leren is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader. Uiteraard zijn we benieuwd wat je van deze serie vind.

Net als voor SNG is het uiteraard ook mogelijk om voor BSS je handen te laten beoordelen op het BSS-forum.

mvg pcbeem

Lucian0

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Denk dat dat een goede keuze is aangezien SSS wel een beetje aan het uitsterven is. Om BSS te leren is de serie Crushing NL50 van hasenbraten een echte aanrader. Uiteraard zijn we benieuwd wat je van deze serie vind.

Net als voor SNG is het uiteraard ook mogelijk om voor BSS je handen te laten beoordelen op het BSS-forum.

mvg pcbeem

Ziet er goed uit, gaan we bekijken.

De coaching was zeer traag met geluid, afgebroken na enkele minuten. Toch bedankt!

Nivlem

Hey Lucian0,

Kun je me misschien vertellen wat er exact mis was met het geluid? Kwam het haperend binnen of gewoon vertraagd? Ik ben op het moment niet op de hoogte van technische problemen dus als je hier wat meer informatie over zou kunnen geven kan ik kijken wat er aan de hand is.

Zou je ook vanavond of binnenkort een andere coaching kunnen proberen en kijken of je daar het zelfde probleem hebt?

Mvg,

Melvin

Lucian0

Dag Melvin,

Het geluid herhaalde zich af en toe en kwam vaak vertraag binnen. Enkele keren stopte het ook en viel ik midden in de zin binnen.

Zal vanavond evt kunnen kijken.

Mvg,

Luuk