Ga naar het forum
Aangenaam, ik ben T...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Aangenaam, ik ben Thasjoef

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
654 Weergaven

Hey,

ik stel me bij deze even voor. Mijn nickname is thasjoef en ik speel onder de naam cutegirl18 ;) op fulltilt. En hoewel deze naam anders doet lijken, ben ik eigenlijk een mannelijke student in groningen. Ik speel al een flinke poos bij pokerstrategy, alleen ik heb nog nooit gebruik gemaakt van het forum.

Na elke vorm van poker te hebben uitgeprobeerd blijk ik het best te functioneren met mtt's en sitngos. Nu ik me enkel met deze vorm bezighoud gaat mijn bankroll met sprongen vooruit. Wellicht begin ik binnenkort ook een blogje.

Nja tot zover de introductie, misschien horen jullie meer van me, of kom ik je tegen op de tafels :)

8 reacties
Rogier
Oldschool Grinder

goh, over die naam: ik dacht al wel dat je een gast was :P t is gewoon te obvious ;).

iig, voor handhistories heb je hier forums waar judges naar kunnen beoordelen hoe jij ene hand hebt gespeeld, als je onzeker bent :)

Nivlem
Oldschool Grinder

Hey thasjoef,

Leuk dat je jezelf eindelijk voorstelt! Heb je in het verleden al wel gebruik gemaakt van onze video's en coachings? hier kun je ook mtt en sng handen bespreken. Jouw gespeelde handen kun je daar ook posten om er feedback op te krijgen van onze coaches.

Groningen is trouwens de bom! Wat studeer je?

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Welkom op Pokerstrategy!!!

Welkom!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor het warme onthaal iedereen :D

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Hey thasjoef,

Leuk dat je jezelf eindelijk voorstelt! Heb je in het verleden al wel gebruik gemaakt van onze video's en coachings? hier kun je ook mtt en sng handen bespreken. Jouw gespeelde handen kun je daar ook posten om er feedback op te krijgen van onze coaches.

Groningen is trouwens de bom! Wat studeer je?

Ja ik heb al heel wat vids gezien, vooral tijdens het spelen luister ik naar instructievideos. En idd, groningen is de shieuw haha, ik studeerde dit jaar internationaal/europees recht, maar door omstandigheden afgehaakt en volgend jaar een totaal andere richting, Russische en Slavische culturen. Gewoon omdat ik verliefd ben op oost-europa haha.

Ik zal binnekort een blogje beginnen met mijn vorderingen en wat handen delen met jullie, kan zekers geen kwaad.

Ciao!

Welkom! Weer een Groninger!

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door thasjoef
internationaal/europees recht, maar door omstandigheden afgehaakt en volgend jaar een totaal andere richting, Russische en Slavische culturen. Gewoon omdat ik verliefd ben op oost-europa haha.

Ciao!

Ik ben zelf ook vaak verliefd op oost-europese vrouwen :D

beukie1
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Welkom! Weer een Groninger!

Er gaat niets boven GRONINGEN.............