Hallo iedereen
,
Na paar jaar hier al op het forum vertoefd te hebben ga ik eindelijk ook eens een blogje beginnen. Meestal heb ik vooral passief naar het forum gekeken maar daar gaat nu verandering in komen , Hoop ik
Iets over mezelf :
Ik ben Willem ik studeer verpleegkunde ( laatste jaar )
in leuven. van hobby's is het vooral ( wat had je gedacht ) poker en tennis. Nog iets weten just ask ![]()
Poker gerelateerd :
Ik ben 3 jaar geleden begonnen met poker via vrienden , toen in die tijd nog zonder enige achtergrond en toen ook nog niet voor geld. Dit begon na een tijd wat saai te worden. Toen heeft 1 van men vrienden mij verwezen naar pokerstrategy en nu 3 jaar later zit ik nog altijd op deze geweldige site. Nu al wel met heel wat meer achtergrond over poker , men carriere heeft al vele ups en downs gehad ( heb een tijd op 50nl gespeeld maar dat heeft spijtig genoeg niet lang geduurt ). Maar de laatste 6 maand ging het letterlijk alleen maar down waardoor ik men A-game dus niet meer speelde en waardoor ik ook constant van poker variant bleef wisselen. Hierdoor heb ik nu besloten om weer discipline te gaan kweken , en me weer proberen op te werken in de limieten.
Wat wil ik nu bereiken met poker :
- Tegen eind grote vakantie terug op 50nl full ring zitten
- Tornooi shippen
- BRM aanhouden
- Veel bij leren
Ik ben deze challenge begonnen met 50 dollar op 1 juli zoals men hier ook krijgt op deze site.
Ondertussen zijn we wel al 14 dagen ver in juli en zit ik alweer aan 149,24 dollar
Hier is mijn grafiekje van deze maand al :
Uploaded with ImageShack.us
Ohja hier is nog een threadsaver want anders leest toch niemand mijn blog