Inleiding
Zoals waarschijnlijk meerdere met mij ben ik met poker begonnen zonder strategieën of wat dan ook te lezen. Ik begon nog wel met een leuke winst maar al snel sloeg het noodlot toe: ik was failliet gespeeld.
Hierna toch maar wat meer in poker verdiept en nog is €10,- gestort.
Het ging al wat beter en voordat ik hier terecht kwam had ik nog steeds zo'n €10,- opstaan. Al een hele verbetering dus!
Maar nu ik me hier heb aangemeld en me er ook echt in verdiep zie ik in hoe verschrikkelijk ik speelde. Tijd om hier wat aan te doen dus en mijn startkapitaal optimaal te benutten.
Hoe ga ik hiervoor zorgen?
Uiteraard veel op Pokerstrategy rond wandelen om zo meer kennis te verzamelen dan mijn tegenstanders. Deze kennis ga ik gebruiken met cashgames NL10 op Everest Poker. Met het startkapitaal van Pokerstrategy heb ik hier dus al een mooie bankroll voor. Tevens heb ik er nog $10,- naast gestort voor de first deposit bonus zodat ik sneller kan groeien.
Doelstellingen
- 1000 Summit Points behalen om startkapitaal vrij te spelen.
- Aan het eind van deze 90 dagen " startersdagen " een bankroll van $100,- te bezitten.
- In deze dagen zoveel mogelijk leren van Poker. (door middel van video's coachen lezen et cetera.)
Waar sta ik nu?
Algemeen:
Ik heb het startkapitaal twee dagen geleden ontvangen en momenteel mag ik niet echt ontevreden zijn over de vorderingen. Ik speel nu op twee tafels tegelijk en ben al een paar pogingen aan het doen met drie tafels tegelijk. Dat gaat redelijk, maar als ik ergens meega en de flop zie verwaarloos ik eigenlijk haast de andere twee. Hier moet ik dus mee oppassen.
Doelstellingen:
- Momenteel sta ik op 29 Summit points
- M'n bankroll is $66,97 op het moment.
- Het volgende heb ik gedaan om bij te leren:
+ No Limit SSS Basic [x]
+ No Limit BSS Basic [x]
+ No Limit SSS Bronze [4 van de 7]
+ Crushing NL50 kijken [1 van de 8]
Slot
Hopen dat het een mooie blog wordt en mijn doelstellingen succesvol afsluit.
Tevens hoop ik hier terecht te kunnen voor adviezen en tips, heb namelijk al verschillende momenten gehad waar ik niet tevreden mee was.
Hopen op een mooie tijd hier op Pokerstrategy!
Cognitief