Vanavond nog maar eens 7 tafels tegelijk geprobeerd. Links tafels, rechts de starthanden, Push/fold chart en de SAGE puntentelling.
Wat een mafketels ook vanavond weer. maar goed ook want dan callen ze mijn monsters tenminste. De eerste run redelijk kaartdood en dan uit frustratie JJ shove nadat ik een 3-BET om mijn oren krijg. Dat mocht dus niet he van de starthandenkaart! Natuurlijk zit ik tegen QQ en mijn tegenstande komt duidelijk niet van pokerstrategy. Hij ging niet eens all-in. Nou ja zeg! Niet veel later moet ik pre-flop vanuit de BB 66 wegleggen omdat iemand raised naar 5BB en ik niet volgens de 20 regel kan callen. Ook al zit er 2 man in. Natuurlijk vallen er 2 6-en op het bord en ik had mijn tegenstanders die het er wel in smeten me 88 en JJ kaalgeplult...
Na de eerste run zonder veel goede kaarten maar met veel 4de en 5de plaatsen kom ik uit op een netto winst van $2. Jahaa, en dat is dan nog zonder de rakeback en bonus die ik met 7 $5SNG's vrijspeel.
Aangezien Rob van de smaakpolitie hier niet zo vrolijk van wordt besloot ik speciaal voor hem nog maar 7 tafels aan te vegen. En ik heb hem beloofd het de tweede keer netter te doen.
Nou.. EN HOE!
3 keer 1ste van de 7. Ik klaag niet. De 4 andere wel buiten het geld maar daar liep ik tijdens push/fold tegen betere handen aan. Of had ik wellicht toej ik de flop gratis mocht zien met 9♦7♦ en een flushdraw kreeg toch niet pot-bet / shove moeten spelen.. Ik had tenslotte nog 7 blinden over... ach ja... je kunt niet altijd hitten.
Het zoeken in de handen naar twijfelachtige handen is met dit strakke spel totaal overbodig. aar toch kom ik iedere keer met weinig fiches bij de laatste 4 of 5. Zou er toch een leak in mijn ÄBC-spel zitten? wie zal het zeggen. Ik kan het niet ontdekken.
Al in de eerste week van september ben ik al bijna halverwege mijn aantal SNGs. Volgende maand mijn "aantal-doel" toch maar omhoog bijstellen.
Als afsluiter dan maar het resultaat van vandaag:
winst: $31
ROI: 40%
ITM: 43%
4 * 1ste
2* 3de
En nu maar knus naar jullie warme nestjes en denk erom oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker. ...