Ga naar het forum
Mijn 1000 dagen pla...

Meldingen
Alles wissen

Mijn 1000 dagen plan

458 Berichten
49 Gebruikers
0 Reacties
13 K Weergaven
pbijvoet
PokerStrategist

Heb een friendrequest gestuurd PM me maar even dan voeg ik je toe op skype en laat ik het wel eens zien via joinme ofzo.
edit: heb je al TN?

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door hoedinie
Het lijkt voor mij te helpen om even de frustratie weg te tikken. beter dat dan frustratie wegklikken :)

Ik kan best een hoop hebben hoor. Gisteren ging mijn eerste sessie ook best wel slecht EV whise en heb toen idd niets gepost. Toch merk ik dan dat ik het opkrop of zo.

Door te sporten kan je het er weer afkroppen, dat helpt dan weer bij mij.
:f_love:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo. De hele maand al dik onder EV maar nu in ieder geval de groene lijn weer boven 0:

[imgm] [/imgm]

Hopelijk morgen wederom een fatsoenlijke sessie maar dan op de $3.5

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Een week met winst. best fijn :)

Na 1600 games nu een ROI van 3,3%
Nu eerst maar eens bezig met de EPT challenge.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na mijn kleine interview voor de community roundup Is het toch een "klein beetje" beter gegaan:
[imgm] [/imgm]

En nu maar vasthouden die upswing.

Doe nu ook mee aan het alpha testprogramm voor SNG Wizard in HEM2 en ondanks dat ik toch wat losser probeer te spelen is de trend: ik shove te weinig. Komt eigenlijk nooit voor dat ik shove waar ik zou moeten folden... andersom des te vaker.

Maar zeg nou eerlijk... 73o shove je toch niet zomaar op de bubble???: zie 100% push SB vs BB

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Bubble abusen :D. 73o zal zeker tegen je gevoel ingaan, maar als je die spots niet pakt laat je echt geld liggen. Dit is natuurlijk wel een rand geval, maar dit zijn wel situaties die veel voorkomen. En dat zijn juist de situaties die je keer op keer moet pakken.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Bubble abusen :D. 73o zal zeker tegen je gevoel ingaan, maar als je die spots niet pakt laat je echt geld liggen. Dit is natuurlijk wel een rand geval, maar dit zijn wel situaties die veel voorkomen. En dat zijn juist de situaties die je keer op keer moet pakken.

Klopt, ik merk ook dat als ik dit doe ik vaak als CL bij de laatste 3 kom.

Krijg nog wel regelmatig, en soms zelfs van speler met reggie stats, naar mijn hoofd gesmeten: "WTF, j6o? Fish!" en dat soort dingen :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net even een video gekeken over de hypers. Werden toch wat andere stats gebruikt dat ik tot nu toe in mijn HUD had staan

• Hud maken voor Hypers
  • Uitproberen
  • Hogere ROI% halen :D

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Ben wel benieuwd hoe je hud eruit gaat zien dan.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

iets in de trend van:
Name, hands, BB
VPIP, PFR, AF
Limp, Steal, 3Bet
Call Steal, BB Call Steal,Limp-Fold, Fold 2 3Bet

rij 2/3 = acties
rij 4 = reacties

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dilema. nog 48 VPP voor stellar maar de hypers zitten vol met regs...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

BAM! toch nog binnengehaald. whopping 3BI :D

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

baas !

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Iedereen een fantastisch 2013 toegewenst!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

PokerStars has become aware of a situation involving a violation of our Terms of Service, to the potential detriment of other players. You participated in games that were under consideration in this case and as a result you may have been adversely affected.

In a case such as this it is our policy to confiscate the balances of the offender(s) and for PokerStars to add funds where appropriate. This compensation pool is then distributed to players potentially affected in as fair a way as possible.

Gauw kijken voor hoeveel ik opgelicht ben, blijkt om het whopping bedrag van $4.24 te gaan.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo, de kop is er af. De eerste hypers van 2013 zijn weer gespeeld. Vanavond meer maar voor nu even wat anders doen.

Eerste 3 handen leveren een 2,3 en 4 outer suckout op.

Doel is toch wel om dit jaar flink omhoog te gaan in de limieten. Verschillende boeken liggen (digitaal) klaar om te lezen plus nog een aantal video's.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Helemaal de 150 dagen updated vergeten... Dan maar 5 dagen te laat.
December was een pauzemaand. Nieuw jaar, nieuwe energie en we gaan weer vorlijk door met opbouwen conditie en kwijtraken van gewicht. Deze zomer weer op vakantie naar Frankrijk. Kunnen we meteen de berg verkennen :-)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tijd om vroeg met werk te stoppen en Den Haag eens onveilig te maken.

Schijn in een dronken bui met wat Strategy members te hebben afgesproken in één of andere duistere kroeg.

[X] Pinpas thuis
[X] Broke

Kan niet fout gaan!

Beantwoorden
Citeren