Hey
Ik ben Steve aka Groentje. Ik speel sinds een goeie 8 maanden zeer fanatiek online. Ben hier begonnen met de stortingsbonus van $50 en heb er 1k van kunnen maken.
Ik ben begonnen op PartyPoker. Heb zo dankzij de artikels van pokerstrategy de micro cashgame stakes easy gebeat. Zo ben ik overgestapt naar sng's. Na tijdje overgestapt naar Stars, wegens grote trafick, waar ik op begin zeer goed gerund heb, speelde toen $11 sng's (geen turbo's dus). Dan overgeschakeld naar $16 turbo's en zeer veel verloren. Gezakt naar $6,5 turbo's en daar na ongeveer een kleine sampel van 500 stt's met laag roi van ongeveer 6% even geeindigd.
Nu ben ik bezig met op andere sites te spelen voor de stortingsbonussen vrij te spelen.Had hier artikel over gelezen en vind het zeer interessant en terwijl leer je zoizo bij.
Ben net begonnen en bezig op PKR. Daar speel ik momenteel cashgames 50NL en 100NL en lukt zeer goed. Zo zou ik na jaar en brute br moeten kunnen bouwen. Dit is het plan alleszinds toch.
Om eerlijk te zijn ik weet niet heel goed wat de fish league inhoud, maar ze hebben mij hier aangeraden om me ervoor voor te stellen... Dit is de eerste keer dat ik me ook voorstel voor een backing dus ik weet ook niet heel goed of ik dit allemaal moest vermelden.
Grtz
Groentje