Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Backing fishleague

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
503 Weergaven
MoZex

Hey

Ik ben Steve aka Groentje. Ik speel sinds een goeie 8 maanden zeer fanatiek online. Ben hier begonnen met de stortingsbonus van $50 en heb er 1k van kunnen maken.

Ik ben begonnen op PartyPoker. Heb zo dankzij de artikels van pokerstrategy de micro cashgame stakes easy gebeat. Zo ben ik overgestapt naar sng's. Na tijdje overgestapt naar Stars, wegens grote trafick, waar ik op begin zeer goed gerund heb, speelde toen $11 sng's (geen turbo's dus). Dan overgeschakeld naar $16 turbo's en zeer veel verloren. Gezakt naar $6,5 turbo's en daar na ongeveer een kleine sampel van 500 stt's met laag roi van ongeveer 6% even geeindigd.

Nu ben ik bezig met op andere sites te spelen voor de stortingsbonussen vrij te spelen.Had hier artikel over gelezen en vind het zeer interessant en terwijl leer je zoizo bij.
Ben net begonnen en bezig op PKR. Daar speel ik momenteel cashgames 50NL en 100NL en lukt zeer goed. Zo zou ik na jaar en brute br moeten kunnen bouwen. Dit is het plan alleszinds toch.

Om eerlijk te zijn ik weet niet heel goed wat de fish league inhoud, maar ze hebben mij hier aangeraden om me ervoor voor te stellen... Dit is de eerste keer dat ik me ook voorstel voor een backing dus ik weet ook niet heel goed of ik dit allemaal moest vermelden. :)

Grtz
Groentje

6 reacties
Moderator
pcbeem

Hallo Steve,

Bij deze dan nog een officieel welkom!!

Qua voorstellen is het prima zo hoor, leuk trouwens dat je je even voorstelt. Ik zal proberen de fishleague in het kort even uit te leggen.

De fishleague is onderdeel van de door Pokerstratgy opgezette serie Dutch PokerChamp. Dit is een competitie binnen de Nederlandstalige community verdeeld over 2 divisies fishleague (minder dan platinum status) en shark league (platinum of beter). Over in totaal 8 speelrondes voor beide varianten zal een live finale tafel worden vastgesteld (voor precieze voorwaarden zie deze thread).

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :f_p:.

Wie weet tot zondag en in ieder geval succes aan de tafels.

mvg pcbeem

P1v0BE

Welkom bij PokerStrategy! Of beter gezegd, welkom op het forum gedeelte :P

Benjike316

Hoi Steve

Van mij ook een welkom!

Je hebt de strategie-artikelen dus al gevonden. Ik kan je ook zeker aanraden de beschikbare video's te bekijken. In de video's kan je onder andere de leerrijke speelwijze van andere succesvolle spelers bekijken.

Verder heb je ook nog de coaching's. Op de coaching-pagina kan je bekijken wanneer jouw variant ingeroosterd staat. Hoe je zo'n coaching kan bijwonen, kan je hier terug vinden.

Veel succes aan de tafels! _cool:

Hoi Groentje,

Gaat het nog steeds goed bij PKR?

Wat vind je van de vernieuwde software daar?

Ciao

MoZex Topicstarter
MoZex

Het gaat er zeer goed. Br verdriedubbeld in 10 dagen. Echt een goudmijn daar onvoorstelbaar.
Software vind ik persoonlijk niet alles. Het is gwn moeilijk om meerdere tafels te spelen. Vnf 4 tafels is het moeilijk je concentratie te verdelen. Terwijl bij ps dat makkelijk ging met 8tafels. Ook een kleine tegenvaller is dat je hem niet kan gebruiken. Maar dit is niet erg nodig, ik tag gwn de regs en de fishen.

ps: zoals ik al in eerdere posts vermeld heb ben ik begonnen met stortingsbonussen vrij te spelen op verschillende sites. PP en stars is dit al gedaan. Nu bezig met PKR. Als jullie willen schrijf iik, terwijl ik toch bezig ben, enkele beknopte reviews over de sites waar ik op dat moment actief ben.

Grtz

Dat klinkt zeker goed! Veel mensen zijn benieuwd naar meningen van users op diverse sites ;)