Ga naar het forum
PokerStrateeg van d...

Meldingen
Alles wissen
Enquêteresultaten: PokerStrateeg van de maand augustus
Kiezer(s): 54
Enquête is gesloten sep 14, 2010
Samni  -  stemmen: 29 / 53.7%
29
53.7%
BobM78  -  stemmen: 10 / 18.5%
10
18.5%
Falcone1983  -  stemmen: 11 / 20.4%
11
20.4%
Calimero1981  -  stemmen: 22 / 40.7%
22
40.7%
Toxicgod  -  stemmen: 3 / 5.6%
3
5.6%

[Gesloten] PokerStrateeg van de maand augustus - Stem op jouw favoriet

33 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
2,375 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

De genomineerden

• Samni speelt al geruime tijd succesvol op de SnG's & MTT's. Ondanks zijn successen blijft hij gewoon zijn handen op het forum posten, zodat hij zijn eigen spel en indirect dat van andere leden blijft verbeteren.
  • BobM78 zet zich onder andere met zijn video's keihard in voor de community, maar houdt daarnaast ook een interessante blog bij waarin de oplettende lezer af en verrast wordt door leuke grafieken en andere plaatjes (welke in het geheel geen verband zullen hebben met zijn nominatie)
  • Falcone1983 werd afgelopen maand gekozen tot handposter van de maand, waarmee hij een coaching verdiende. Inmiddels heeft hij ook een officiele functie als handbeoordelaar op zich genomen, wat velen blij verrastte.
  • Calimero1981 zet zich voor en achter de schermen voor 110% in voor de community. Regelmatig kunnen leden zich verheugen op een contact met deze moderator, onder andere voor het ontvangen van backdeals voor de FishLeague.
  • Toxicgod is nog niet zo lang lid, maar hij is zeker niet te beroerd om andere leden verder te helpen met hun problemen.

Stem nu op jouw favoriet!

32 reacties
Arjon

Samni krijgt mijn stem, ik waardeer zijn activiteit enorm :)

Tja, lijkt me duidelijk he: ik roep al lange tijd calimero, dus bij deze krijgt hij dan ook mijn stem ;)

Go go CaliHero! :D

Yoghi

Vind het jammer dat de leden die het echt verdienen er niet tussen staan.

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Wie dan bijv.?

Het is een moeilijke keuze want vind dat ze het allemaal verdienen maar aangezien ik Samni heb genomineerd stem ik er ook voor ;)

Nox

Tjoeny

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Wie dan bijv.?

Jij?

Ik ga voor Bob, gewoon omdat hij een held is _cool:

Wie dan bijv.?

Probably caroline en zijn neef... :evil:

Yoghi

pcbeem ook nog

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door Tjoeny

Wie dan bijv.?

Jij?

Bedoelde meer dat hij wsl zichzelf of Caroline of zijn Neef, alleen waardig genoeg vind

(Pcbeam had ik dus ook niet verwacht)

Benjike316

Aangezien ik Samni genomineerd heb, gaat mijn stem uiteraard naar hem toe :f_cool:

bobm78

Wie dan bijv.?

Jij?

Ik zit er sterk aan te denken deze opmerking uit te printen en in posterformaat aan de muur te hangen :D
Augustus was een erg beroerde maand voor me, maar een nominatie en zo'n opmerking maakt dan weer een boel goed :f_biggrin:

Champi888

Ik stem op Bob aangezien hij blijft volhouden op stars die mega mtt te spelen. Kleine swing komt ie wel weer overheen.

Ik ga voor samni, sinds ik de sitngo forums volg merk ik hoeveel hij helpt.

Ik stem op falcone omdat ik hem quasi elke dag tegenkom in de BSS SH handbeoordelingforum en hij is gwn the bomb :D

Pokerflip66

Ga voor de nieuwe Toxicgod

Moderator
pcbeem

pcbeem ook nog

Ben vereerd maar kan me best in dit lijstje vinden :f_p:. Er is maar ruimte voor 5 man en daar zit ik dus niet bij. Jammer maar helaas!!

Thypo

mijn stem => samni

helpt echt goed op de sng fora

caroline29632

Wie dan bijv.?

Jij?

Bedoelde meer dat hij wsl zichzelf of Caroline of zijn Neef, alleen waardig genoeg vind

(Pcbeam had ik dus ook niet verwacht)

Ik vind dit ook maar een zielig rijtje.... Niemand is imo de titel 'Pokerstrateeg van de maand' waardig.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik vind dit ook maar een zielig rijtje.... Niemand is imo de titel 'Pokerstrateeg van de maand' waardig.

De titel PokerStrateeg van de maand gaat over mensen die zich de afgelopen tijd op een bepaalde manier ingezet hebben voor de community of iets speciaals gedaan hebben op het forum, of zelfs daarbuiten en dit met de community gedeeld hebben. Daarom verdienen zij dus ook deze nominaties.

Het gaat hierbij niet perse om winrates, hoogste stakes, grootste cashes, meeste flame-posts en dergelijke.

Leden maken de nominaties en aan de hand van hun ervaringen binnen de community aan de hand daarvan wordt de lijst samengesteld. Zo zullen leden die zich behulpzaam opstellen bijvoorbeeld inderdaad eerder genomineerd worden dan iemand die veel wint maar nooit (of altijd negatief) post.

Het lijken wel de echte verkiezingen.... _biggrin:

Mensen die zich inzetten voor de community, andere leden helpen en bijdragen aan het communitygevoel verdienen het om "in het zonnetje gezet" te worden.

Natuurlijk is de wereld van poker ook een wereld van geld, winsten, resultaten en egoïsme, dus ik begrijp je idee wel. Maar de inslag daarvan is niet juist want juist in een community zou dat egocentrische naar de achtergrond moeten gaan, om samen verder vooruit te komen.