Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
553 Weergaven

Hallo iedereen,

Ik ben Sickah, jaartje geleden al een keer de 50$ geclaimd met de quiz. Ik hield me niet aan de regels en ging al snel broke door monkey tilt.

Nu houd ik mij aan de bigstackstrategy, vandaag begonnen op William Hill. Niet echt heel veel tafels, eigenlijk helemaal niks maar heb mijn eerste 5 dollar winst :P Ik heb mij ook aangemeld bij moneybooker dus zal wel snel gaan switchen van pokerroom.

5 reacties
Benjike316

Hallo Sickah

Welkom bij Pokerstrategy.com!

Het is natuurlijk niet leuk om $50 te verliezen. Het is alvast wel positief dat je weet hoe dit komt, omdat je nu weet wat je moet doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Als je van plan bent om van pokerroom te verwisselen, is het misschien leuk dat je in de toekomst gelinkt met Pokerstrategy kan spelen, en zo Pokerstrategy-points kan verdienen? Misschien vindt je bij de aangeboden Poker Rooms wel iets naar je zin ;) Let wel op dat je in het verleden nog geen account mag gecreëerd hebben bij de betreffende room, wil je gelinkt spelen.

Om het risico broke te gaan tot een minimum te beperken, kan ik je ook zeker aanraden de BSS-artikelen aandachtig door te nemen, en veel gebruik te maken van het BSS-handbeoordelingsforum. Door handen te posten ga je snel leaks uit je spel kunnen filteren. Een professioneel beoordelaar bekijkt dan jouw hand om je vervolgens te wijzen op eventuele fouten en je de correcte speelwijze toelicht.

Ook zijn de video's en coaching's een leuke manier om aan je spel te werken.

Veel succes aan de pokertafels! _cool:

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks Benjike, ik zal je advies zeker opvolgen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Update:

Tot nu toe gaat het nog niet eens zo slecht :) Ik houd mij zorgvuldig aan de starting hands chart. Doe geen gekke dingen en heb nu ongeveer 5 uur gepokerd aan NL2 en NL4. En heb 10 dollar gewonnen.

Door het aanmelden bij moneybookers mijn 100 strategypoints gekregen. Dus kan nu wat andere artikellen en movies gaan bekijken.

Benjike316

Leuk te horen dat het goed gaat! Een start met winst is altijd mooi _cool:

Misschien is het een idee om je vorderingen in een blog bij te houden? :)

Groetjes

Hoi SickaNL,

Gaat het nog steeds zo goed?