Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel jezelf voor!

14 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
595 Weergaven

Hallo mijn naam is Stefan!!

Mijn doel is om veel van de strategien van pokerstrategy uit te testen, uiteraard ook om er geld mee te verdienen!;)

Ben nu rushpoker aan het spelen op full tilt!
Wel leuk =]

13 reacties
bobm78

Succes !

Benjike316

Hallo Stefan

Leuk dat je even de tijd neemt om jezelf voor te stellen en dus bij deze een hartelijk welkom bij Pokerstrategy.com!

Hoe gaat het rushpoker-avontuur op Full Tilt Poker tot nog toe? Ben je van plan de BSS te blijven hanteren?

Van mij uiteraard ook veel succes toegewenst ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor het verwelkomen:D Uiteraard zelf ook veel succes toegewenst!

Ja Big stack strategy eerst, gaat wel lekker van $50 naar $107 in 1 avond!

Short stack wil ik nog wel leren maar zie ik niet echt de mogelijkheid voor op full tilt helaas :(

Benjike316

Thanks _cool:

Full Tilt Poker biedt inderdaad helaas de mogelijkheid niet meer om correct volgens de SSS te spelen. Maar je startkapitaal verdubbelen, dan gaat het inderdaad wel lekker met rushpoker! Maar speel je dan wel binnen een bepaald bankrollmanagement?

Wat bankrollmanagement(BRM) precies is en hoe je dit kan hanteren, kan je terugvinden in de basic BSS-artikelen. Deze artikelen zijn de basis van een goed spel, dus neem er zeker eens rustig de tijd voor ;)

Verder zijn er nog een paar hulpmiddelen die wij aanbieden om je spel te verbeteren. De BSS-video's is hier een van. Verder zijn er ook nog de coaching's die je kan bijwonen. Bij een coaching kan jij meekijken met het spel van een professioneel speler, en hem/haar live vragen stellen. Een ander hulpmiddel ook is om gespeelde handen te laten evalueren in het BSS-handbeoordelingsforum, dit is een effectieve manier gebleken om snel bepaalde leaks uit je spel te krijgen.

Met deze hulpmiddelen moet het zeker lukken je tot een (nog) profitabeler speler te profileren _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor de informatie, ik gebruikte BRM inderdaad niet :P zal me hier in gaan verdiepen:)!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Waar ik ook nog wel benieuwd naar was, na hoelang staan de strategy points online?

Groet Arnold

Hey Arnold,

Dit is een beetje afhankelijk van de pokerroom waar je speelt. PokerStrategy kan de punten pas updaten zodra de pokerroom de gegevens heeft doorgegeven. Meestal is het de dag erna, maar soms kan er enkele dagen tussen zitten. Helaas kunnen wij dit proces niet versnellen, dat is een issue van de pokerrooms zelf.

Ook namens mij: welkom bij PokerStrategy, en veel succes aan de tafels! ;)

DeKuip

Hoi Stefan,

Veel plezier hier!!

Groeten,
Stefan

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Update:

Sta nu op $ 449!

Long live rush poker @ full tilt!

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door Ares28
Update:

Sta nu op $ 449!

Long live rush poker @ full tilt!

Mooi!! En dat allemaal van je $50 startkapitaal?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja allemaal van het startkapitaal :)!

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Ares,

mooie start! _biggrin:
Ik weet natuurlijk niet welke limieten je speelt, maar probeer je zeker wel aan een goed bankroll management te houden!

Aangezien je Rushpoker speelt, zou ik je aanraden om ook de rushpokervideoserie van alexboxtel te bekijken als je dat nog niet gedaan hebt.

hierin doorloopt alex alle rushpoker stakes van NL5 tot NL50

Wow je gaat erg hard!

Keep it up!