Ga naar het forum
Seth nieuw bij Poke...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Seth nieuw bij PokerStrategy

13 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
868 Weergaven

Mijn naam is Seth, 32 jaar, getrouwd, vader van 3 kids, werknemer en parttime ondernemer. Ik ben een van de oprichters van websitejudge.com, een site waarbij mensen websites kunnen beoordelen. Voor googles algoritme-wijziging hadden we 700.000 bezoekers per maand... dit is nu gereduceerd naar ongeveer 100.000 per maand.

Sinds 2 maanden ben ik echt actief bezig met pokeren waarvan nu een kleine week via deze site.

Ik speel redelijk agressive maar heb oa via deze site geleerd hoe je dat goed kan spelen zonder al te loose te zijn.

Vooral het inzicht dat een goed-ogende kaart nog steeds bagger kan zijn vond ik erg verrassend en geeft een groot voordeel tov je opponent.
Een ander erg belangrijk inzicht is het bankroll-management.... iets dat je in veel andere zaken van het leven ook kan toepassen maar in een spelsituatie zoals poker nog wel eens vergeet. Was erg verhelderend!

Ik hoop nog aardig wat te leren hier. Aan de spelers op deze fora zal het iig niet liggen als ik niks leer :)

12 reacties
pbijvoet

Welkom!

Welke variant speel je en op welke room?

welkom en veel succes en plezier met het pokeren !

Lamapalooza

Welkom op het forum. Ik zou hier wat links zetten die je zullen helpen met het verbeteren van je spel, zoals naar handbeoordelingen, de crushing nl50 reeks en dergelijke. Maar Benjike zal dat ongetwijfeld zo meteen gaan doen :P.

Veel plezier op het forum en veel succes met pokeren!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hi allemaal... snelle reacties :)

Ik speel voornamelijk op william hill op cashtafels (0.05/0.10 NLH of lager).
Ik heb ook een account bij PartyPoker.

Ik zal de komende tijd wat meer toernooitjes spelen (ik heb nu 480 punten dus zal daar wat puntentournaments doen).

Greetz Seth

pbijvoet

Waarschijnlijk tellen die punten die je haalt bij puntentoernooien niet om je kapitaal vrij te spelen, maar dat kan een admin/mod je wellicht beter vertellen. Good luck in ieder geval en wellicht is het leuk om een blog bij te houden of je eigen challenge te starten :f_biggrin:

edit: of heb je je kapitaal al vrijgespeeld en wil je geen geld uitgeven aan toernooitjes?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb mijn geld niet vrijgespeeld maar weggespeeld :( . Vandaar dat ik via toernooitjes mijn bankroll weer wil opbouwen ( op william hill kan dat al vanaf 2 punten).

Gisteren was een erg slechte dag (zie een van mijn posts voor een voorbeeld van een verloren hand). En aan zulke dagen doe je met de allerbeste strategieeen soms helemaal niks.

Om geen geld te storten wacht ik dus even tot een maat van mij geld points heeft vrijgespeeld of ik zelf wat heb vrijgespeeld zodat er weer beetje cash in zit. Daarna ga ik weer vlammen op cashtafels.

i'll be back!

Moderator
pcbeem

Hallo Seth,

Leuk dat je jezelf even voorstelt en welkom op PokerStrategy.com!!

Ik zag in een andere thread dat je je wilde verdiepen in de SSS strategie. Vraag me alleen af op dat op William Hill nog wel kan? Om de SSS strategie effectief te spelen zul je je namelijk met 20BB in moeten kunnen kopen, kan dat wel op William Hill.

Om je wat op weg te helpen zal ik je wat wegwijs maken op het forum. Al het begin is lastig maar ik heb wat tips die je verder op weg kunnen helpen. Allereerst zou ik je zeker aanraden om onze artikelen goed door te nemen en aangezien je al Silver bent zul je al vele artikelen kunnen lezen.

Verder is de serie Playing the effective stack een echte aanrader. In deze serie wordt je door onze coach Gerv door de limieten geleid en zul je allerlei tips krijgen om die limiet winstgevend te spelen.

Tot slot zou ik je ook zeker ons beoordelingsforum aan willen raden. Hier kun je handen posten waar je over twijfelt. Vervolgens zullen deze handen door professionele judges worden beoordeeld. Dit is volgens mij de perfecte manier om leaks uit je spel te krijgen.

Uiteraard succes aan de tafels en we hopen nog veel van je te horen!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Willen jullie trouwens weten wie je voor je hebt: ik heb een recente foto gepost op mijn profielpagina

Benjike316

Hey Seth

Welkom!!

Nice picture, een echte zakenman _cool:

Vader van drie kinderen, werknemer en dan nog eens part-time ondernemer... Druk leven lijkt me?

Groetjes

Hoi m4cs3th,

Hoe gaat het met pokeren? Leuk dat je meteen actief bent geworden op het forum!

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het gaat met up en downs... op dit moment speel ik voornamelijk op William Hill met de punten die ik heb behaald voordat ik de 50 dollar opfikte.
Ik heb het aantal punten uitgebreid tot 1500 (starte met 300 punten ongeveer aan de point tournaments).

Mijn goal for now is om ongeveer 50.000-100.000 punten bij elkaar te knallen en daarmee cash vrij te maken op William Hill. Gezien de spelers op de point multipliers moet dat niet te moeilijk zijn al heb je met de flapdrollen die daar spelen soms last van bad beats :S.

In ieder geval oefen ik hiermee mijn sitngo skills... het gaat beter dan verwacht :)

Ik wacht ook even af tot een maat van mij (yvie29) via pokerstrategy genoeg bij elkaar heeft gepokerd om me weer in te buyen voor cashgames.

Maar ik ben van plan om een zeer goede speler te worden iig.

Benjike316

Als de interesse en de discipline er zijn, dan is de kans inderdaad groot dat je een succesvol speler wordt! Veel succes _cool: