Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorstellen!

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
495 Weergaven

Hee nou ik ben wouter ik speel nog niet heel lang poker maar ik wil het leren zoals het moet! Samen met paar vrienden van mij speel ik best vaak No limit holdem en een van hen raadde me deze site aan!

ik speel graag sitngo's en tournooien ik vind cashgamen niet zo veel aan continu dezelfde blinds en er zit geen tempo in dat is continu wachten op premiums blehhh haha

Groetjes Wouter

5 reacties
pbijvoet

Veel plezier, ik zou de strategie artikelen met veel plezier doorlezen en lekker video's kijken en coachings volgen. Zodra je je startkapitaal hebt, wordt je meteen bronze en heb je een berg meer studie materiaal.

Waar ga je spelen trouwens?
Wellicht ook leuk om een blog te beginnen, krijg je veel volgers welke je vragen kunnen beantwoorden. En het is gewoon leuk om de voortgang van iemand te volgen. Zeker als je 1 of 2 jaar verder bent en dan terug gaat kijken :f_biggrin:

bobm78

Hoi Wouter, ben het helemaal met je eens, toernooien en SnG's zijn veeeeel leuker !! Maar het mooie van deze site is dat je beide kunt leren, succes !

Moderator
pcbeem

Hallo Wouter,

Welkom op PokerStrategy.com!!

Ik lees dat je je wilt gaan richten op toernooien. Welke variant vind je het leukste SNG of MTT? Ikzelf vind het altijd erg leuk om eens in de zoveel tijd een MTT te spelen.

In ieder geval succes en we hopen nog veel van je te horen.

mvg pcbeem

Hallo wouter, ben je al begonnen met spelen?

Hoe gaat het?

Ciao

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja ben sinds een paar dagen bezig,
en tot nu toe gaat het wel aardig. niet heel veel verloren dus vind het zelf wel goed gaan. :)