Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] even voorstellen!

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
719 Weergaven
s1zoo

Omdat ik graag mee wil doen met de blubblub fish leage, zal ik even de moeite nemen mijzelf voor te stellen aan deze enthousiaste groep poker liefhebbers.

Mijn naam is Leon, geboren en getogen in Dordrecht (jaja het spreekwoord kennen we ondertussen al) 27 jr

Heb vroeger al een beetje rondgelantefanterd in diverse pokerrooms als getalenteerde vis :P maar ben nu van plan het spel eens serieus aan te pakken en goed onder de knie te krijgen.

Ben van plan om in het begin gebruik te gaan maken van de SSS om mijn bankroll te boosten. Heb ondertussen al een hoop opgestoken van de artikelen die hier worden verschaf, heb er vertrouwen in dat ik hiermee de kwaliteit van mn spel kan opvoeren.

Zie er naar uit om met jullie te spelen in de fish leage!

Mvg

10 reacties
bobm78

Hallo nieuw visje... :D :D

Moderator
pcbeem

Hallo Leon,

Leuk dat je je even voorstel, welkom op PokerStrategy.com!!

Ik lees dat je je wilt gaan verdiepen in SSS. Op welke room wil je dit gaan doen want op vele is het niet meer mogelijk om SSS te spelen? Aangezien op veel rooms een hogere buy in geldt dan de 20 BI die nodig is om SSS te spelen.

Om je wat op weg te helpen zal ik je wat wegwijs maken op het forum. Al het begin is lastig maar ik heb wat tips die je verder op weg kunnen helpen. Allereerst zou ik je zeker aanraden om onze artikelen goed door te nemen en aangezien je al Silver bent zul je al vele artikelen kunnen lezen.

Verder is de serie Playing the effective stack een echte aanrader. In deze serie word je door onze handjudge Gerv door de limieten geleid en zul je allerlei tips krijgen om die limiet winstgevend te spelen.

Tot slot zou ik je ook zeker ons beoordelingsforum aan willen raden. Hier kun je handen posten waar je over twijfelt. Vervolgens zullen deze handen door professionele judges worden beoordeeld. Dit is volgens mij de perfecte manier om leaks uit je spel te krijgen.

Uiteraard succes aan de tafels en ik kijk er naar uit om te uit de fish league te gooien. Heb het gevoel dat ik de volgende editie ga winnen namelijk :f_p:.

mvg pcbeem

s1zoo Topicstarter
s1zoo

pcbeem ik zal zo thuis even antwoord geven, want zit nu op mn werk en als ik hier ook maar 1 seconde langer dan 17:30 blijf zitten krijg ik echt mensen die me raar aan gaan kijken :P

s1zoo Topicstarter
s1zoo

Ik was begonnen op william hill poker , alleen ik zie nu dat daar de buyins idd te hoog zijn.

Is er een reden voor dat de pokerrooms dit aanpassen ?

Ik denk dat ik nu op de shallow tafels van Fulltilt ga proberen om mijn br wat omhoog te krikken.

mvg

Moderator
pcbeem

Hallo Leon,

Is het zo erg op je werk dat ze daar op letten _evil:.

Waarom rooms dat precies doen moet je mij ook niet vragen. Maart ik denk dat tafels met lage buy in gewoon minder winstgevend voor de rooms zijn of zo.

mvg pcbeem

s1zoo Topicstarter
s1zoo

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Is het zo erg op je werk dat ze daar op letten _evil:.

mvg pcbeem

Het is meer dat ze gewend zijn dat ik rond die tijd a la minuut met gierende banden naar huis vertrek :D

Benjike316

Hoi Leon

Van mij ook een welkom uiteraard :)

Het is niet een al te leuke job dan?

Groetjes

s1zoo Topicstarter
s1zoo

Job is prima , helpt me motiveren echt eens serieus poker te gaan spelen :P

Zit eigelijk heel de dag een beetje achter mn bureautje of in de auto dus had t veel slechter kunnen treffen :)

bedankt voor alle welkom hoop hier veel op te gaan steken!

Alvast prettig weekend 2 all

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Klintk goed. Zo heb je dus tijd genoeg dus om tussendoor steeds even op het forum te neuzen.

De strategievideo's bekijken op de achtergrond is zeker net iets teveel van het goede vrees is? _biggrin:

Hallo s1zoo,

Hoe gaat het aan de shallowtafels van FT?
Werkt de SSS strategie goed voor jou?

Groetjes