Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] stel je zelf voor

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
781 Weergaven
GEXTE

stel je zelf voor dat je niet meer gebanned bent?...

10 reacties
GEXTE Topicstarter
GEXTE

hey, dat werkte, dus ik kan weer spammen :)

hmmm, kan ik misschien maar beter niet doen...

maar ik dacht, ik kom ff lachen om die mooie filmpies van bokkie ;)

misschien dat ik er ook een paar van pinowww kan vinden, wie weet, hoewel ik niet veel rake en dus maar bronze status heb hier kan ik denk ik toch de eerste 10 seconden kijken of zo.... wie weet leer ik nog wel iets van deze sterren :)

maar zal me ook ff voorstellen ik ben de gexte hier ;)

HoofdVogel

welkom terug, dus je was gebant omdat je teveel onzin spamde?

Moderator
pcbeem

Hey GEXTE,

Welkom terug dan!!

Weet niet precies wat de reden was (en hoef het ook niet te weten :f_p: ). Ken de reden niet van de ban (was voor mijn tijd) maar blijkbaar krijg je een 2e kans, spring er wijs mee om _evil:.

mvg pcbeem :f_p:

raymond20001

vertel eens wat meer, over je succesen en je bakroll bijvoorbeeld, of coaching van pinowww

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
vertel eens wat meer, over je succesen en je bakroll bijvoorbeeld, of coaching van pinowww

Welkom terug!

Yoghi

GEXTE!

Vertel eens iets over je bankroll management ja :D

GEXTE Topicstarter
GEXTE

Denk niet dat ik de juiste persoon ben om hier een mooi verhaaltje over BRM te gaan ophangen ;)
hehe :f_biggrin:

Coaching van Pinowww?!? Ik heb deze jongeman wel op MSN, maar heb helaas nog nooit het genoegen gehad om coaching van hem te ontvangen... Wel speel ik vrij regelmatig met hem (tegen hem).

Mijn grootste pokersucces was toch wel dat ik Yoghi in levende lijve heb ontmoet ;)

Over Yoghi gesproken, ga je naar Cebu en hoe/wanneer? Neem ff contact me op, dan kunnen we misschien samen vliegen, is misschien wel gezellig?!? Of misschien zie ik je wel in Wenen?

U zijt gegroet!

Yoghi

Vandaag pakketje gewonnen dus Cebu ben ik er zeker bij.

GEXTE Topicstarter
GEXTE

Okay, gezellig :)

Ga je ook naar Wenen?

Yoghi

Denk dat ik die oversla, zit niet zoveel value in EPTs en komt niet heel goed uit. Maar misschien speel ik nog wel een paar sats en hopelijk win ik die dan :)