Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] voorstellen

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
468 Weergaven
martyc

Hallo allemaal, mijn naam is martin ik heb mij hier gisteren met succes aangemeld en de test gehaald om de gratis 50,- te ontvangen.
Normaal speel ik alleen voor de lol op bijv. pkr maar met deze bonus van 50,- ga ik een gokje wagen op partypoker.
Ik lees de tips eerst nog even een paar keer door voordat ik echt met het gekregen geld aan de gang ga ,want ik ben nog niet helemaal tevreden over mijn pokerkennis.

groet martin

4 reacties
pbijvoet

Welkom! En succes met je pokercarriere! Welke variant wil je je op gaan richten?

Hey,

Is je startkapitaal al aangekomen? Dat is snel gegaan!

Succes aan de tafels!

Moderator
pcbeem

Hallo Martin,

Leuk dat je jezelf voorstelt, welkom op PokerStrategy.com!!

Deze keuze van variant kan lastig zijn. De enige tip die ik kan geven lees onze Strategie artikelen eens door en probeer gewoon wat dingen. Puur om te kijken wat je ligt en wat je leuk vind.

Tot slot succes en wie weet tot aan de tafels.

mvg pcbeem :f_p:

Benjike316

Hoi Martin

Van mij ook een welkom bij Pokerstrategy.com!

Proficiat met het slagen van de quiz _cool: Welke variant je speelt, ben ikzelf ook benieuwd naar.

Op PartyPoker loopt momenteel een leuke pokercompetitie tussen de verschillende Pokerstrategy-communities. Deze competitie, genaamd Pokerstrategy.com League of Champions heeft nog verscheidene freerolls waar je jezelf kan kwalificeren en waar je kan strijden voor de eer van onze community, en waar tevens ook een mooie pricepool aan verbonden is. Voel jezelf vrij om hieraan deel te nemen ;)

Groetjes!