Skip to forum
Het PokerStrategy K...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Het PokerStrategy KickTipSpel bij het EK 2008 - $8.000 Prijzenpot

33 Berichten
14 Gebruikers
0 Reactions
1,116 Bekeken

Ter gelegenheid van het EK hebben we KickTipSpel voor jullie bedacht. Je kunt deze vinden op onze homepage. Hier kan gewed worden op de winnaars van EURO2008 en heeft iedereen de kans om zonder eigen inzet een eerste wed-ervaring op te doen.

De deelname is gratis en heel simpel
In totaal schudden we $8.000 Prijzengeld uit over de winnaars!

32 replies

ik heb een poging gedaan mij in te schrijven. Doch vooraleer je in betfair naar de console kunt moet je eerst 35$ storten?

Ik kom er ook niet echt uit. Ik heb een aantal standen ingevuld maar ik zie niks gebeuren ofzo ?

Werkt allemaal prima voor mij.

Over die betfair account is het goed als je die pas aanmaakt als je daadwerkelijk kans aan het maken bent om geld te winnen? Of moet je die perse voor een bepaalde deadlines gemaakt hebben?

selgae

Mixzz heb je de kwartfinales ook al ingevuld??

elrio

Oorspronkelijk gepost door selgae

Volgens mij kan je alleen maar de eerst volgende speeldag invullen.

elrio

Oorspronkelijk gepost door elrio

Oorspronkelijk gepost door selgae

Volgens mij kan je alleen maar de eerst volgende speeldag invullen.

Nu zie ik dat je de andere speeldagen ook al kon invullen maar kwartfinales nog niet. Zijn nog niet bekend imo :D

nah, ik heb wel alle uitslagen puur gegokt want ik ben echt een onbenul in voetbal. Maar al gaan gokken voor ik weet op welk land ik gok gaat me nog net te ver :D

Matchdag 1 t/m 3 zijn ingevuld en ook op save bets gedrukt maar quarter final enzo kan ik alleen maar uitslag doen , moet dat ook of?

elrio

Oorspronkelijk gepost door sandmannetje
Matchdag 1 t/m 3 zijn ingevuld en ook op save bets gedrukt maar quarter final enzo kan ik alleen maar uitslag doen , moet dat ook of?

Kwartfinales zullen waarschijnlijk kunnen voorspeld worden als ze wel degelijk er zijn en ze weten welke teams in de kwartfinales staan.

grtz elrio

Kwartfinales kunnen inderdaad pas gedaan worden, wanneer ze bekend zijn. Wat dat betreft was Elrio zijn systeem leuker, want dan had ik zeker gewonnen! :D :D :D

Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Kwartfinales kunnen inderdaad pas gedaan worden, wanneer ze bekend zijn. Wat dat betreft was Elrio zijn systeem leuker, want dan had ik zeker gewonnen! :D :D :D

Of niet. :D Ik heb sowieso de vier halve finalisten goed. :D

EDIT: Mocht dat niet het geval zijn, dan denk ik inderdaad dat jij en je vrouw een goede kans maken. :D

Oehh de eerste wedstrijddag was een goeie :D

elrio

Waarom moeten die portugezen nu in de laatste minuut scoren. Ik had in deze Prono 1-0 aangeduid. Bummer :D

ik heb gisteremorgend de pronostiek voor de eerste 3 speeldagen ingevuld, is dat genoeg of moet ik nog iets doen?

Op het moment is dat genoeg volgens mij.

Herseel

11/12 momenteel :D

Neoken

Oorspronkelijk gepost door elrio
Waarom moeten die portugezen nu in de laatste minuut scoren. Ik had in deze Prono 1-0 aangeduid. Bummer :D

Omdat ik zei dat het 2-0 moest zijn, somebody up there likes me :)

Sta na 4 wedstrijden op 12