Ga naar het forum
Van een Verloren Zo...

Meldingen
Alles wissen

Van een Verloren Zoon naar een jongen met een Doel!

205 Berichten
35 Gebruikers
0 Reacties
8,516 Weergaven
FreekvanAerle
PokerStrategist

Allereerst zal ik me eens voorstellen, ik ben Freek van Aerle. Ik ben een 20jarige student uit utrecht. Ik woon btw nog wel bij mijn ouders. Naast pokeren heb ik ook nog voetbal en mooie meisjes bekijken als hobby.

Ik heb mijn bijnaam, Verloren Zoon, gekregen tijdens mijn periode op de middelbare school. Ik zat namelijk op het VWO maar ik deed het in 'deeltijd'. Ik was nooit op school, ik had een hekel aan leraren die de hele dag over zichzelf praten en als ze dan een keer hun mond hielden dan moest ik hw maken. Kortom, niks voor mij.
Ik heb in die tijd ook heel veel bijbaantjes gehad maar nooit langer dan 2 maanden. Was vaak veel te lui en luisterde voor geen meter. Eigenlijk bij alles wat ik deed had ik een slechte instelling. School, werk,voetbal,meisjes en natuurlijk ook bij poker.

Ik ben in aanraking met poker gekomen door een vriend van me. Hij had een eigen huis en ging nooit werken dus wanneer ik niet naar school ging ging ik naar hem. Ik vond het helemaaaal geweldig om mee te kijken. Wat waren dat mooie dagen. De spanning die poker met zich meebracht was heel verslavend voor me. Dus op het begin deed ik maar wat en verloor ik tientallen dollars. Maar na een tijd ging die spanning er toch wat van af en wou ik meer weten over poker. Ik ben wat wezen neuzen op het internet en kwam uiteindelijk uit bij deze site. Na de ontvangen 50$ van ps heb ik me niet gehouden aan de sss. Ik ben gewoon maar gaan spelen wat ik zelf wou. En dus was ik mijn 50$ in no-time kwijt. Ik besloot te stoppen met poker maar na verloop van tijd begon ik het weer te missen. Ik begon weer met pokeren maar nooit echt met een brm. Ik won regelmatig wat en cashte het dan uit. Maar speelde nooit constant hetzelfde. Afgelopen week heb ik besloten om helemaal opnieuw te beginnen. Niet alleen met poker maar met alles.

Alles begint met een juiste instelling, mijn instelling is echt super slecht. Ik wil niet meer een 'Verloren Zoon' zijn, ik wil iemand zijn die iets moois heeft bereikt. Iets waar ik trots op kan zijn. Ik wil bewijzen dat ik het allemaal in me heb.

PokerPlan

Mijn doel is om in limieten te stijgen met gebruik van de BSS.
Om dit te bereiken heb ik een paar puntjes waar ik aan moet werken.
:diamond: Meer te weten komen over de BSS. Kortom veel lezen en veel video's bekijken.
:diamond: Mijn instelling. Ik heb nooit gewerkt met een BRM dus dat is een van de oorzaken waarom ik vaak broke ging.
:diamond: Het plezier van het pokeren hervinden.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag:D

Beantwoorden
Citeren
204 reacties
martijni
Oldschool Grinder

Succes Freek, als je eenmaal de juiste instelling er voor kunt opbrengen kan deze je een eind brengen! :)

Beantwoorden
Citeren
macomacoNL
PokerStrategist

:DFamilie van Berry van Aerle? De waterdrager? :tongue:

sorry ik kon de opmerking niet laten :D

Beantwoorden
Citeren
FreekvanAerle Topicstarter
FreekvanAerle
PokerStrategist

een beetje:P

Mijn opa is een neef van zijn vader.

En ik kom ook uit Helmond. (Studeer in Utrecht)

Beantwoorden
Citeren
jarusso
Oldschool Grinder

Je bent zo lekker bezig freeeeeeeeeeeeeeeeeek :D

Klinkt goed en s6 met je doelen.

greetz

Beantwoorden
Citeren
Vice1
Elite Grinder

zal wel je PS nick laten veranderen als je serieus bezig gaat met pokeren ;)

Mja iig succes!

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Succes Freek :D

Beantwoorden
Citeren
nickvdb1990
PokerStrategist

Welke pokervariant ga je spelen? NLHE? 2max, 6max, 9max?

Ik krijg de indruk dat je enorm gemotiveerd bent, hopelijk houd je het zo en ga je hard werken, dan schop je het ver _evil:

Beantwoorden
Citeren
FreekvanAerle
PokerStrategist

NLHE 9-Max

En probeer dan langzaam aan meer tafels te gaan spelen.

Beantwoorden
Citeren
krikke482
Oldschool Grinder

Leuk om te lezen dat je een blog heb, zal het vaak lezen. Anyway good luck aan die tafels man!

Beantwoorden
Citeren
FreekvanAerle
PokerStrategist

Ik kan vandaag niet meer echt spelen, moet nog even werken aan een werkstuk dat ik morgen moet gaan inleveren.
Maar morgen ga ik proberen 1 a 2 uur te spelen en 1 uur te studeren. Ik ben van plan om wat video's te gaan bekijken en ik ben van plan om de artikelen weer door te gaan lezen. En donderdag heb ik een vrije dag dus dan ga ik lekker veel spelen :D
En in verloop van tijd hoop ik dat ik een stijgende lijn in mijn poker spel ga zien :D :D

Beantwoorden
Citeren
FreekvanAerle
PokerStrategist

Ik wil iedereen alvast bedanken voor de reacties :D

Ik hoop dat ik jullie enthousiast kan houden :)

Beantwoorden
Citeren

Hee Freek,

ondertussen ken ik je goed genoeg om te zien wanneer je iets verzint en wanneer niet..
Mooi verhaal geschreven én gebaseerd op waarheid,
Erg goed gedaan!

Ik denk dat je het kunt, ik wed dat je het kunt.

Heel veel succes man!:)

Grtz, De jongen die je Verloren Zoon noemDE! (Make me change)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door FreekvanAerle

En ik kom ook uit Helmond.

Nothing to be proud of dude :D :D:D

Beantwoorden
Citeren
livethelife7
PokerStrategist

succes met je doelen ik ga je blog volgen!

Beantwoorden
Citeren

Een nieuwe start, vol goede moed. Succes Freek! ;)

Beantwoorden
Citeren
FreekvanAerle
PokerStrategist

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties :D

Nou, ik moet zo eerst even naar school om een toets te maken maar na die toets kan ik lekker beginnen met pokeren :D

Allereerst ga ik even de site www.celebrityscandals.com :f_love: bezoeken en daarna ga ik vol goede moed beginnen aan een lange sessie.

Ik ga ook nog proberen wat video`s te bekijken.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Gay :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
FreekvanAerle
PokerStrategist

Ik ga maar eens beginnen aan mijn sessie.
Ik las hier 2 uur voor in.

Na mijn sessie zal ik wat handjes posten waarbij ik pech of luck had.

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Ik zou handen posten waar je aan twijfel of je die goed hebt gespeeld. Daar leer je een hoop van.

Beantwoorden
Citeren