Ga naar het forum
Van een Verloren Zo...

Meldingen
Alles wissen

Van een Verloren Zoon naar een jongen met een Doel!

205 Berichten
35 Gebruikers
0 Reacties
8,516 Weergaven
FreekvanAerle
PokerStrategist

Allereerst zal ik me eens voorstellen, ik ben Freek van Aerle. Ik ben een 20jarige student uit utrecht. Ik woon btw nog wel bij mijn ouders. Naast pokeren heb ik ook nog voetbal en mooie meisjes bekijken als hobby.

Ik heb mijn bijnaam, Verloren Zoon, gekregen tijdens mijn periode op de middelbare school. Ik zat namelijk op het VWO maar ik deed het in 'deeltijd'. Ik was nooit op school, ik had een hekel aan leraren die de hele dag over zichzelf praten en als ze dan een keer hun mond hielden dan moest ik hw maken. Kortom, niks voor mij.
Ik heb in die tijd ook heel veel bijbaantjes gehad maar nooit langer dan 2 maanden. Was vaak veel te lui en luisterde voor geen meter. Eigenlijk bij alles wat ik deed had ik een slechte instelling. School, werk,voetbal,meisjes en natuurlijk ook bij poker.