Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl4 45s OESD + flushdraw

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
176 Bekeken
Neoken

Met die minraise en al die callers dacht ik toch eens te callen en zien wat ik kon floppen. Uiteindelijk krijg ik een briljante flop en gaan de poppen aan het dansen.

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$4,15:///////;MP2$0,89:48/23/19/4,0/25/-/-/0;CO$4,34:06/83/17/2,5/50/-/-/100;BU$1,22:12/58/0/0,0/38/-/-/67;[/tg]
0,02/0,04 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.90 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 5:diamond:, 4:diamond:
2 folds, MP2 raises to $0,08, MP3 folds, CO calls $0,08, BU calls $0,08, Hero calls $0,06, BB folds.

Flop: ($0,36) 9:club:, 7:diamond:, 6:diamond: (4 players)
Hero bets $0,24, MP2 raises to $0,81 (All-In), CO raises to $1,38, BU folds, Hero raises to $4,07 (All-In), CO calls $2,69.

Turn: ($9,31) A:heart:
River: ($9,31) 2:heart: (3 players)

Final Pot: $9,31

3 replies
noisecore

Goede shove, je krijgt goede equity tegen de handranges van de tegenstanders. wel een kleine sample maar met een OESD en flushdraw op de flop heb je zowizo zeer goede equity om te shoven denk ik, zelfs in een multiway pot. Als ik het juist heb sta je met die hand zelfs voor op een pair.

VP$IP = Voluntary put $ into pot ?
Van CO heb je maar weinig handen, maar ik denk dat je wel kunt stellen dat deze vrij loose speelt ( zou me verbazen als het een nit bleek te zijn :D). Zijn range kan hier van alles zijn .... De vraag is dan ook of je hier wel 15 zuivere outs kunt tellen. Denk dat je hier wel wat van je straight outs kunt schrapen en misschien zelfs wel van je flush outs. Tegen een tighte speler lijkt me dit een sterke play. Tegen een loose player die ook nog eens 2,5-1 krijgt om te callen weet ik het niet. Veel fold equity zul je niet hebben.

Ik kijk uit naar de beoordeling van een handjudge.

yoshiwa

preflop vind ik hte maar nipt omdat je OOP zit , maar het kan wel.
op deze flop willen we obv anytime allin.
ik zou echter ch-shove spelen. het initiatief zit nog bij MP , die is toch maar short dus zal wss shoven , en alsie het niet doet zal wel eimand ands een betten. Het is hier ook geen schande als ze allemaal checken , dan zie je een gratis kaart voor je draws.
met je ch-shove stel je CO en BU voor een zeer vervelende spot omdat je range waarmee je dat doet heel moeilijk te bepalen is :)
maar dit kan zeker ook , zolang je maar nergens op call of fold knop duwt:)