Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] greetings

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
653 Weergaven

hey iedereen,

Ik ben Walter, speel onder de naam Kimayo op PS en heb nu ook gebruikt gemaakt van de 50 dollar promotie om een account te openen op FT. Dit is nu 3 dagen geleden, maar ik hoop dat dit wel in orde zal komen.

Ik ben zelf dus 31 jaar en woonachtig in Wortel (België). Langs deze weg wil ik iedereen begroeten en ik hoop jullie tegen te komen aan de tafels.

CYA all

12 reacties
Pieter1960

Succes man!

caroline29632

lol Wortel :P

Benjike316

Hey Walter

Welkom!

Wortel ligt vlak tegen Antwerpen stad aan dacht ik?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@ Benjike

Wortel ligt eigenlijk niet tegen de stad Antwerpen, wel in de provincie Antwerpen. Het ligt eigenlijk tegen de grens met Nederland tegen Hoogstraten aan.

@ Caroline

Ik heb de naam ook niet gekozen, maar is idd wel best grappig.

Benjike316

Ah :D

Wat heb je zoal gespeeld op Pokerstars? Al wat kunnen winnen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb veelal de low budget toernooien meegedaan daar ik nog maar een beginnend pokerspeler ben. Ik ben begonnen aan 20 dollar en sta nu op ongeveer 26 dollar. Dus voor mij is dit niet slecht en zo kan ik op een rustig tempo doorgroeien.
Bankrollmanagement hé!!!

Ook speel ik dikwijls de freerolls mee maar dit concept ligt me minder.

Ik weet dat dit ver buiten jullie range lig maar al doende leert men.

groetjes

Benjike316

Welke toernooien dan specifiek?

Wanneer je het $50 startkapitaal ontvangt, kan je perfect starten, als je binnen BRM wil spelen, met de $1 single table SNG's. Daarvoor kan je hier tal van informatie vinden. Bijvoorbeeld de SnG-artikelen.

Of zijn het meer multi table tournaments dat je speelt?

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het zijn idd meer de multi table toernooien die ik voorlopig veelal heb gespeeld. De laatste tijd gaat het redelijk.
Nu ben ik gedurende een paar dagen het forum en de strategie aan het lezen om men spel te verbeteren. Hier staan idd vele interessante dingen op die iedereen kan toepassen. Bedankt

Benjike316

No problem :) Wees er wel een beetje van bewust dat voor multi table tournaments je al snel een bankroll van 100 buy-ins nodig hebt om het risico broke te gaan wat te minimaliseren. Met $26 zou het verstandiger zijn als je de single table SNG's van $1 gaat spelen tot je de bankroll hebt om multi table tournaments te gaan spelen. Zo zorg je ervoor dat je niet snel broke kan gaan. Want 26 toernooien niet cashen is bij MTT's niet uitzonderlijk.

Groetjes

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@benjike

Ik heb per ongeluk een verkeerde user id opgegeven voor de free 50 dollar op de FT account. Ik speel altijd onder de nickname kimayo maar deze was hier al in gebruik dus heb ik hier gekozen voor mayoki. Maar nu bij het opgeven van mijn user ID bij jullie heb ik dus nog mijn oude naam opgegeven. Dus nu hoop ik dat dat geld niet bij de verkeerde terecht gaat komen.
Ik heb ondertussen ook al een support ingevuld en ik hoop dus dat dit in orde komt.

Benjike316

Wanneer je de support gecontacteerd hebt, denk ik wel dat ze dit in orde kunnen brengen. Maar wacht even het antwoord van ze af ;)

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
lol Wortel :P

lol, dit is ook het eerste wat ik dacht toen ik het las.

OT: veel succes