Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo Iedereen

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
653 Weergaven
Patrick240

Goeiemorgen allemaal,

Bij deze wil ik mij ff voorstellen,

Patrick 23 jaar woonachtig in Rotterdam Ik ben in aanraking gekomen met poker door een poker spelletje op mijn Iphone en voor dat ik het wist zat ik alleen nog maar met mijn telefoon in mijn handen.
Nu had ik op Full Tilt al wat gespeeld voor speelgeld en dacht nou ik ga het toch eens proberen en had er tien euro opgezet,dit ging tegen mijn eigen verwachtingen in toch nog best goed speelde meestal 0.01/0.02 no limit hold em om er een beetje in te komen,Ik ben wel realistisch en moet mijn kennis nog verder bijschaven,en kwam deze site tegen nou helemaal top.

Ik hoop dat als ik vragen heb dat ik deze dan aan jullie kan stellen,en tips of kritiek is altijd welkom.

Groetjes Patrick

4 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Patrick,

Welkom bij PokerStrategy.com!

Nu kun je thuis op je PC pokeren en onderweg op je iPhone...dadelijk ben je alleen nog maar aan het pokeren _biggrin:

Er wordt overigens onder andere door Full Tilt Poker wel gewerkt aan een versie voor op de mobiel, zodat je dus ook gewoon via je telefoon kunt spelen.

Goed om te zien dat je met je $10 storting gewoon op de lage limieten begonnen bent! Zoals je in de artikelen al hebt kunnen lezen is BRM enorm belangrijk in het poker.

Voor tips en kritiek kun je zeker hier terecht op het forum. Een goed middel daarvoor is bijvoorbeeld wanneer je zelf een blog start. Daar kunnen de lezers je dan meteen verder helpen met je vragen en tips geven voor je spel.

Op welke pokerroom ga je starten met je startkapitaal?

welkom stadsgenoot :)

Patrick240 Topicstarter
Patrick240

ja ik moet wel eerlijk zeggen dat de 10 euro nu op is hoor ik heb even wat dingen uitgeprobeerd en zoals ik al zei moet ik nog ff mijn kennis bijschaven maar ik ben er niet ontevreden over.

over de startkapitaal ik heb nu een account bij cake poker geopend om daar is te kijken want dat startkapitaal kan geloof ik niet meer bij ft toch?dat had ik ergens gelezen volgens mij.

Ik ga me nog meer verdiepen in bankrollmanagement zodat ik goed kan gaan beginnen.

Groetjes Patrick

Pieter1960

Good luck!