Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Newbee

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
484 Weergaven

Beste dames en heren,

Ik zal bij deze mezelf even voorstellen, ben redelijk nieuw hier. Heb al wel een aantal videos bekeken, en poker nu al zeker geruime tijd.

De naam is theo en ben woonachtig in A'dam, 24 jaar en begin vanaf 3 januari bij mijn droombaan. Zoals jullie merken ben ik er erg blij mee, dit terzijde.

Qua pokerervaringen, uhm poker nu al zeker een jaar of 5, op de low stakes tot 25 nl en sng tot 10 dollar ong. Aantal megaleaks die ik heb zijn;

- zwaar zwaar tiltgevoelig
- weinig bankroll management
- en 6max spel is niet optimaal

Aantal positieve dingen;

- volgens een aantal trackersites beat ik tot 25nl wel
- en heb ik best een aardig roi op mtts en sngs

Dus ben ook lid van een ander forum, maar daar ben ik redelijk uitgekeken, en hoop hier nieuwe inspiratie op te doen.

7 reacties
bobm78

Succes Theo, denk dat je hier prima kunt werken aan je eigen leaks, en zo mss wel nog betere stats kunt halen... :D

Benjike316

Hey Theo

Welkom!

Je hebt zo te lezen toch al vrij veel ervaring. Ik denk ook dat je hier effectief aan je leaks kan werken.

Ik weet niet in hoeverre je alle content hier al bekeken hebt, maar ik wil je graag even een kleine rondleiding geven.

Om te beginnen zijn er de strategie-artikelen. Daarin zal je bijvoorbeeld ook kunnen terugvinden wat een goed BRM is om te hanteren. Verder zijn er de video's die een visuele aanvulling op de artikelen zijn.

En een zeer goede manier om leaks uit je spel te halen zijn de handbeoordelingsfora, diegene voor jouw toepasselijk zijn de:
BSS-handbeoordelingsforum
SnG-handbeoordelingsforum

Wanneer je een hand post waarvan je twijfelt of hij wel goed gespeeld is, gaat een handjudge deze beoordelen.

Ik wens je in ieder geval veel succes aan de tafels!

Groetjes
Benjamin

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Theo,

Leuk dat je je ook even op het forum laat zien!

Welke video's heb je inmiddels bekeken en wat vond je er van? Heb je het idee dat je door het kijken van de video's wat mee hebt kunnen nemen voor je spel en beter bent gaan spelen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt allemaal,

Uhm ben me eigenlijk nu vooral aan het focussen op de 1dollar sngs op Partypoker, dat gaat tot op heden eigenlijk redelijk. Heb inderdaad al een behoorlijk aantal videos gezien, en vond de meeste zeker leerzaam.

Ga vandaag of morgen even mijn eerste handjes posten als ik wat aardige spots tegenkom, tot op heden was het alleen maar beuken beuken en nog eens beuken dus weinig postflop spel. Maar goed ook daar liggen een aantal aardige spots. Ben nu wel aan het werken met de icm software. Zal een dezer dagen even graphje posten voor diegene die het intressant vinden.

Ik kan alleen niet het preciese btm vinden voor turbo sngs moet ik een iets ander brm aanhouden?

Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door TheoToonen
Bedankt allemaal,

Uhm ben me eigenlijk nu vooral aan het focussen op de 1dollar sngs op Partypoker, dat gaat tot op heden eigenlijk redelijk. Heb inderdaad al een behoorlijk aantal videos gezien, en vond de meeste zeker leerzaam.

Ga vandaag of morgen even mijn eerste handjes posten als ik wat aardige spots tegenkom, tot op heden was het alleen maar beuken beuken en nog eens beuken dus weinig postflop spel. Maar goed ook daar liggen een aantal aardige spots. Ben nu wel aan het werken met de icm software. Zal een dezer dagen even graphje posten voor diegene die het intressant vinden.

Ik kan alleen niet het preciese btm vinden voor turbo sngs moet ik een iets ander brm aanhouden?

Een iets tighter BRM is aangeraden.
Hoe zwaar, dat ligt aan de persoon.. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hahaha lol..kut maar ik snap het

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Theo,

De strategie zoals die in de artikelen beschreven staat is toepasbaar voor zowel turbo als normale SnG's. De verschillende fases van de SnG's blijven bijvoorbeeld gelijk, alleen duren de fases bij de normale SnG's iets langer door de blindstructuur.

De variance is op de turbo toernooien iets hoger dan op de normale toernooien, daardoor zou je daar inderdaad een iets ruimer bankrollmanagement moeten voeren. Voor de laagste limieten waar je momenteel speelt zou 50 buy-ins echter wel voldoende moeten zijn.

Verder geldt inderdaad dat dit tot op bepaalde hoogte ook persoonlijk is. 50 buy-ins is een algemeen goede waarde waarbij het risico om je hele bankroll te verliezen minimaal is. Je kunt er zeker voor kiezen om een BRM van 60 buy-ins aan te houden wanneer je dat voor jezelf prettiger vindt, het risico wordt daarmee nog lager.

Wat vooral een belangrijke factor is, is je eigen gevoel t.o.v. het geld en je bankroll. Voor de stap naar de $2 toernooien zal het nog niet veel uitmaken, maar wanneer je straks bijvoorbeeld naar de $10 toernooien gaat, dan speel je opeens voor een eerste plaats die $50 waard is. Soms is dit mentaal even wennen wanneer je voor het eerst om die bedragen speelt en dit kan invloed hebben op je spel. Vaak is het dan verstandig om een iets ruimer BRM te nemen. Bijvoorbeeld je gaat pas omhoog als je 60 buy-ins hebt, zodat je 10 buy-ins kunt verliezen, zonder dat je meteen omlaag moet.

Dit verschilt zeer van persoon tot persoon. Uiteraard kun je voor advies altijd hier op het forum terecht of een eigen blog starten