http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/163812/jol-stapt-per-direct-op-bij-ajax/ Wat vinden jullie ervan? Wie moet er trainer worden bij Ajax? Ik zelf denk dat Jol wel een goede trainer was voor Ajax, zou niet weten wie er beter is voor Ajax op dit moment:D Maar vindt het niet erg! |
Vind het ook niet erg dat hij weg is hoor ![]()
En als ik het goed begrepen hebt neemt Frank de Boer de hele handel over.
Nja, dit lost weinig op denk ik. De organisatie neerzetten voor de komende jaren lijkt me een beter plan
'Dat dit vandaag gebeurt doet niets af aan het fantastische seizoen dat we vorig jaar hebben beleefd', vervolgt Van den Boog. 'En na de zomer wist hij de ploeg ook al snel op niveau te brengen
lol fantastisch seizoen. geen kampioen geworden.
misschien co maar weer terughalen
Zal idd weinig oplossen vrees ik, maar ik zie nu wel een mooi taak voor Johan. Laat hem met zijn praatjes maar eens uit Barcelona komen en laten zien wat ie kan. Niet dat dat gebeurd maar goed, wie weet voelt ie zich wel geroepen ♠_grin:.
Jammer,
Jol was de club goed kapot aan het maken, had hem graag nog wat langer gezien.
Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
En nu willen we Harm!![]()
Veld van Harmhoven?
![]()
studio voetbal napraten
![]()
Volgens de Engelse tabloids tekent Jol morgen al bij Newcastle, waar ze de trainer vandaag hebben ontslagen....
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
'Dat dit vandaag gebeurt doet niets af aan het fantastische seizoen dat we vorig jaar hebben beleefd', vervolgt Van den Boog. 'En na de zomer wist hij de ploeg ook al snel op niveau te brengenlol fantastisch seizoen. geen kampioen geworden.
psv/twente hebben nu al bijna evenveel verliespunten als ajax t hele vorige seizoen, maw vorig seizoen was gewoon superraar gezien dat je normaal easy kampioen word met dat aantal punten.
iig ook doei van der boog waarschijnlijk als t aan cruiff ligt, en met F. de boer als trainer lijkt dat me niet onwaarschijnlijk
Tjaa het is niet zozeer Jol die schuldig is aan het slechte spel denk ik. Ik denk dat vooral de jongens die op het veld staan ook eens hard moeten nadenken waar ze mee bezig zijn. Daarbovenop komt nog eens dat de hele directie daar bij Ajax dramatisch is. Ik hoop dat Johan nu wat kan betekenen i.p.v. alleen maar columns schrijven en beter weten. Misschien komt Rijkaard of Co wel terug zou mooi zijn. Wordt nu ondertussen toch wel echt weer eens tijd dat AJAX weer AJAX wordt niet?
Ze moeten eerst maar eens proberen om alle neuzen dezelfde kant op te laten wijzen.
Goed punt ze hebben geen slechte spelers: kijk maar naar de "normale" basis daar staan 4 spelers (Stekelenburg, v/d Wiel, de Zeeuw en Suarez) in de op WK tot halve finale kwamen en dan heb je toch wel iets waarmee je in principe makkelijk om eerste plaats moet spelen. Denk dat er in NL niet veel clubs zijn die dat kunnen zeggen (weet ik wel zeker trouwens ♠_evil: ).
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Volgens de Engelse tabloids tekent Jol morgen al bij Newcastle, waar ze de trainer vandaag hebben ontslagen....
Kan Toni Suprano daar verdeer met het inlijven van zijn familie in de club
Oorspronkelijk gepost door dustje
Jammer,Jol was de club goed kapot aan het maken, had hem graag nog wat langer gezien.
² ![]()
Al heeft de directie van ajax denk ik ook gewoon niet door dat ze een verschrikkelijk matig elftal hebben.
Frank de Boer hoor je wel hele goede verhalen over. Toch is het gelijk een grote stap. Misschien dat ze beter voor John van de Brom konden gaan. Heeft zich al prima bewezen bij verscheidene clubs.
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
![]()
Wel de laatste trainer die een aantal onbekende spelers heeft aangetrokken die vervolgens voor veel geld zijn verkocht.
De rest heeft alleen maar geld uitgegeven.![]()
John Brom moet blijven bij Ado man... die gast pwned met bulykin, verhoek, immers en kubik <3