Moet bekennen dat Groningen met dit seizoen erg positief verrast. Het zou best eens een erg leuke wedstrijd kunnen worden. Ik zeg 2-2...
Ik ben neutraal :tongue:, maar ik hou van de teams die goed, attractief en aanvallend voetbal spelen. Het Ajax van 94-95, het AZ van 2 jaar terug. Op dit moment vind ik Twente de beste ploeg van NL.
Ik heb lang in Deventer en Breda gewoond, dus ook nog altijd een zwak voor Go Ahead Eagles en NAC
Oorspronkelijk gepost door Nordin
Ik heb lang in Deventer en Breda gewoond, dus ook nog altijd een zwak voor Go Ahead Eagles
![]()
Ik maG JE NU AL
Oorspronkelijk gepost door Markenator
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Eindelijk heb ik weer eens genoten van Ajax !! Al moest ik zeggen dat De Zeeuw wel echt te kort komt.Vond je hem nou echt zo slecht? Niet zijn beste wedstrijd maar al stukken beter dan vorige wedstrijden iig (niet dat dat moeilijk was ♠_evil: ).
Die gast was traag jongen, en veel te voorspelbaar. Hij had alle ruimte aan draaide altijd direct een kant op en wachtte erg lang met de pass. Tamelijk makkelijk te verdedigen als je het mij vraagt. Geef een Sneijder of een Xavizoveel ruimte en je kunt na 15 minuten al gaan douchen.
Ronaldinho ♠_cry:
kerel is nog te slecht voor de Eredivisie
![]()
Hij was wel ontzettend goed! Echt genieten zo'n filmpje.
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Nu wacht Vitesse toch? Het Barcelona van Nederland. Dat wordt pakkie krijgen.Lol, laat AZ nou maar eens eerst van Groningen winnen, want ik denk dat AZ pakkie krijgt
![]()
Volgens mij miste je het sarcasme..
Maar over Groningen - AZ. Zou zomaar kunnen dat AZ pakkie krijgt ja. Net als dat het ook zomaar een simpele 0-2 kan worden. Thuis waren we veel beter, maar toen hadden we Falkenburg nog in de spits. Die scoort niet.
![]()
AZ en Groningen zijn iig gelijkwaardig. We shall see. Ik zit in ieder geval weer dronken in dat betonbakje. Was het Oosterpark er nog maar.![]()
Btw mods. Kan hier niet gewoon een Eredivisie topic van gemaakt worden?
I agree, ben eigenlijk nog helemaal niet onder de indruk van AZ en ik ben een echte supporter, het gaat allemaal nog erg stroef en met de meeste overwinningen was het zweten tot het eindsignaal. Groningen daarentegen speelt denk ik ietsjes beter en heeft het thuisvoordeel, alsnog denk ik dat onze krijgers zich van hun beste kant laten zien en er een zwetende 0-1 uithaalt!
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Oorspronkelijk gepost door snizzel99
ik zeg punten voor AZ olé olé!!sidebets?
![]()
interested
ik zeg 50 dollars op AZ
of 10 als je te nitty bent
Vraag me idd af of er wel iemand kampioen wil worden. Heb Ajax al 5x afgeschreven maar nu staan ze toch maar weer 3 punten achter. Als er iemand een reeks van een wedstrijd of 5 kan pakken staat ie puntje of 6 voor lijkt het wel!!!
Nadat mijn kater van vanmorgen weg was, kreeg ik alweer de volgende te verwerken.
Kwartier geleden was ik nog zwaar gefrustreerd maar we zijn gewoon verdiend aan de kant gezet. Heereveen was te goed vandaag en Twente te slap en afwachtend.
Nu vrijdag de derby nog overleven en dan zie ik hopelijk weer een fris en goed Twente na de winterstop.
Als alle ''topclubs'' zo blijven voetballen kan feyenoord gewoon nog kampioen worden:P:P:D
Oorspronkelijk gepost door HannesNL
Oorspronkelijk gepost door snizzel99
ik zeg punten voor AZ olé olé!!sidebets?
![]()
interested
ik zeg 50 dollars op AZ
of 10 als je te nitty bent
![]()
Had ik dit nu maar eerder gelezen..
Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker
Als alle ''topclubs'' zo blijven voetballen kan feyenoord gewoon nog kampioen worden:P:P:D
Wellicht kun je aan de kerstman een wekker vragen om je uit deze droom te halen
Met zowel twente als PSV die punten lieten liggen in het weekend zou Groningen best nog een reële kanshebber voor de titel kunnen zijn!
Met zowel twente als PSV die punten lieten liggen in het weekend zou Groningen best nog een reële kanshebber voor de titel kunnen zijn!
Vraag jij ook een wekker?
Met het voetbal wat ze spelen gaat dat niet lukken. Lekker thuis counteren!
Ze zitten in een typische upswing. Na de winterstop komt de downswing wel.