Hallo iedereen ik ben Chinese Big Slick, 37 jaar oud kwam hier omdat ik een bepaal artikel over poker zocht laer zag ik ook een hyves site over dit en als pokerfanaat ben ik maar gebleven natuurlijk ook de quiz gedaan...
Probeer zoveel als mogelijk te pokeren of er mee bezig te zijn spendeer er ongeveer een uur of 8-12 aan per dag, dit is inclusief het leren.
vor meer info over mij just ask
Oorspronkelijk gepost door ChineseBigSlick
ongeveer een uur of 8-12 aan per dag
sick dit
maar welkom:)
spendeer er ongeveer een uur of 8-12 aan per dag
Ik geen werk, ik uitkering?
Hey ChineseBigSlick
Eerst en vooral welkom bij Pokerstrategy.com!
Welke variant speel je? En op welke room heb je het startkapitaal laten uitbetalen?
Groetjes
Benjamin
Hallo iedereen ik ben Chinese Big Slick, 37 jaar oud kwam hier omdat ik een bepaal artikel over poker zocht laer zag ik ook een hyves site over dit en als pokerfanaat ben ik maar gebleven natuurlijk ook de quiz gedaan...
Probeer zoveel als mogelijk te pokeren of er mee bezig te zijn spendeer er ongeveer een uur of 8-12 aan per dag, dit is inclusief het leren.
vor meer info over mij just ask![]()
Welkom op PokerStrategy,
Je klinkt als een professionele speler! Wat speel je zoal?
Meestal gewoon NL holdem SNG's en MTT's
Ben nog niet helemaal pro maar wil zeker die richting op nu dus druk met BR gezond te maken haha
Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
spendeer er ongeveer een uur of 8-12 aan per dagIk geen werk, ik uitkering?
Ik misschien niet nodig?!?!?! Misschien ander werk doen niet kan?!?!
Misschien ik verdien meer in 1 uur dan jij in 1 dag kan of niet ?
Of altijd direct met je ongeschoolde vooroordeel komend zeggen denkend oh is uit het buitenland dus een uitkering en niet werkend?
Maakt niet uit heb alleen 2 restaurants gehad een reisburo en zit nu nog gedeeltelijk in de reclame.
Plus ik geef nog les in Kung Fu ja en alle tijd die ik over heb gaat in Holdem dat klopt
en inderdaad ik doe dat meer dan dat ik daadwerkelijk werk so what?
Hey ChineseBigSlick,
Zo te horen flink ondernemend? ♠_biggrin:
Restaurants en een reisburo (rare combo overigens, of was dat niet gelijktijdig?)
Hoe gaat het overigens met de SnG's? Ik zie dat je nog druk bezig bent met de Push or Fold serie?
Misschien kun je nog meespelen met onze speciale videopromotie.
Wanneer je een review schrijft over een of meerdere van de video's, maak je meteen kans op een review door een van onze coaches.
Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
spendeer er ongeveer een uur of 8-12 aan per dagIk geen werk, ik uitkering?
Ik misschien niet nodig?!?!?! Misschien ander werk doen niet kan?!?!
Misschien ik verdien meer in 1 uur dan jij in 1 dag kan of niet ?
Of altijd direct met je ongeschoolde vooroordeel komend zeggen denkend oh is uit het buitenland dus een uitkering en niet werkend?
Maakt niet uit heb alleen 2 restaurants gehad een reisburo en zit nu nog gedeeltelijk in de reclame.
Plus ik geef nog les in Kung Fu ja en alle tijd die ik over heb gaat in Holdem dat klopt![]()
en inderdaad ik doe dat meer dan dat ik daadwerkelijk werk so what?
Ben nu wel benieuwd wat je lievelingsgerecht is bij de chinees:D I love chinies eten:D Wil volgens mij alleen niet weten hoe het gemaakt wordt:D Good luck met je pokercarrière! Word je niet helemaal gek als je 12 uur op een dag achter een scherm met poker bezig bent?