Skip to forum
Terug van weggewees...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Terug van weggeweest (2 jaar)

18 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
2,113 Bekeken
LurkerBelow

Hallo allemaal,

Ik ben David, inmiddels 27 jaar en kom uit Helmond. 2 jaar geleden ben ik gestopt met pokeren omdat ik het erg druk kreeg met andere dingen, maar ik ben van plan weer actief bezig te gaan, en dat gaat me niet lukken zonder PokerStrategy.

Ik ben eerder actief lid geweest van deze community en ben van plan me weer langzaam bij jullie te voegen :).

Ik kom uit de tijd van de Donkey Leaugue (2x trots winnaar, tshirts als bewijs!!) De NL-BE vs de rest toernooien, en de backdeals in de sunday 100K :).

Sharp, Zeezout, Yoghi, Makomar, Leo. DJ remmetje, Boschman, Selgae Timothyvpd and many many more, hoe gaat het met jullie?
Alle anderen... aangenaam!

Ik ga me voornamelijk bezig houden met FL en ik begin weer op de micro limieten. Daarnaast zal ik af en toe een klein MTTje gaan spelen voor de fun.
Deze keer ga ik echter van het begin af aan serieus te werk en zal proberen eerst een soort van leer/speel schema op te stellen etc. voordat ik echt weer de tafels ga grinden.

Tijd of van deze :f_confused: een _cool: te maken.

De groete uit Brabant

17 replies
Neoken

Welcome back! Ik denk dat ik me u nog herinner, maar ben het niet zeker. Te lang geleden... :D

Schelles

Die naam komt me bekend voor :)

Welkom terug!

Yoghi

Haha nice, daar noem je wel even een lijstje helden op :D

Komt je nickname van de Baas in WoW op SSC?

Schelles

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Haha nice, daar noem je wel even een lijstje helden op :D

Tis inderdaad wel een mooi lijstje :D

selgae

He welkom terug en ga je in de gaten houden :D

janmatheij

hehe eindelijk nog een helmonder
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Hey David,

Leuk dat de weg terug naar PokerStrategy.com hebt gevonden! Misschien is het idee om een blogje te gaan bijhouden van je vorderingen?

LurkerBelow

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

Hehe, inderdaad.

Leuk dat jullie me nog kennen! :D En ja ik ga zeker een blogje bijhouden.
Eerst even weer mn weg vinden op de website want er is nogal wat veranderd.

Ik houd jullie op de hoogte,

ennuh janmatheij.... Misschien leuk een keertje een potje bier en een potje poker? ;)

Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

Hehe, inderdaad.

Haha, solid. Ik heb in die (TBC)tijden extreem veel geraid, heb zelfs nog SSC enzo ge server first en alles. Was echt wel 70u/week raiden. Coole tijd in mijn leven, wel blij dat'k ermee gestopt ben. Ben gestopt met WoW net voor die (2.3 als'k het goed herinner) patch waarin sunwell kwam. 30mei 2008, which makes me like 2jaar 5 maand 14 dagen WoW-clean :D
Speelde gij hard? Nu nog?

DeKuip

Welcome back Lurker :)

Arjon

Welkom terug! :)

LurkerBelow

Hey DeKuip! veel oude bekenden nog steeds actief hier zie ik das een goed teken! cool man

@ Deltathree

Hardcore vanaf Vanilla tot SSC/TK, toen vond ik het paarse pixel sparen welletjes en ben begonnen met Poker :D

server 1st Prophecy set (Molten Core), server 1st Transendence Set (Blackwing Lair) (holy moly priest), Server 1st Benediction/anathema (priest staf) Server 1st Maghteridon en Gruul (pre-nerf) daarna alles 2e of 3e van server. Nummer 5 pvp ranglijst voor de Arena crap. Top 10 race naar level 60, top 10 level 70, top 10 level 80.

dus ja... behoorlijk hardcore. Ik was Guild Master en Raid leader...... 12-16 uur per dag, 6-7 dagen in de week.... 2,5 jaar lang vanaf februari 2005 tot juli 2007 non stop...

Doordat ik poker had uitgevonden ben ik eigenlijk met WoW gestopt.
Had ik dat in poker gestoken had ik nu misschien wel op de bahama's gezeten, lol

Nu speel ik niet meer, nog niet. Zodra ik een degelijke PC heb dan ga ik zeker CataKlysma bekijken! maar dan niet meer in guild verband, lekker solo.

bobm78

@ Deltathree

Hardcore vanaf Vanilla tot SSC/TK, toen vond ik het paarse pixel sparen welletjes en ben begonnen met Poker :D

server 1st Prophecy set (Molten Core), server 1st Transendence Set (Blackwing Lair) (holy moly priest), Server 1st Benediction/anathema (priest staf) Server 1st Maghteridon en Gruul (pre-nerf) Server 1st SSC clear. Nummer 5 pvp ranglijst voor de Arena crap. Top 10 level 60, top 10 level 70, top 10 level 80.

dus ja... behoorlijk hardcore. Ik was Guild Master en Raid leader...... 12-16 uur per dag, 6-7 dagen in de week.... 2,5 jaar lang vanaf februari 2005 tot juli 2007 non stop...

Had ik dat in poker gestoken had ik nu misschien wel op de bahama's gezeten, lol

Nu speel ik niet meer, nog niet. Zodra ik een degelijke PC heb dan ga ik zeker CataKlysma bekijken! maar dan niet meer in guild verband, lekker solo.

Nog nooit zo weinig begrepen van zoveel woorden :D

Anyway.. welcom back, and GL !!

Hey DeKuip! veel oude bekenden nog steeds actief hier zie ik das een goed teken! cool man

@ Deltathree

server 1st Prophecy set (Molten Core), server 1st Transendence Set (Blackwing Lair) (holy moly priest), Server 1st Benediction/anathema (priest staf) Server 1st Maghteridon en Gruul (pre-nerf) daarna alles 2e of 3e van server. Nummer 5 pvp ranglijst voor de Arena crap. Top 10 race naar level 60, top 10 level 70, top 10 level 80.

Doordat ik poker had uitgevonden ben ik eigenlijk met WoW gestopt.

Haha het was wel hardcore inderdaad. Hier ook ook, was ook even guild leader maar dan niet meer. Altijd een mage geweest, nooit iets anders gespeeld, nooit gepvp'd, altijd pve. Spijtig genoeg nooit geraid tijdens vanilla, maar wel bijna alle server 1sts in TBC en zelfs een world second bosskill. Anyway, i know exactly how you feel.
Ik ben wel echt volledig gestopt nu, fuck cata, ze hebben pve toch naar de kloten gedaan.
Zoals ik altijd zeg: Ik heb er geen spijt van dat ik zo degenhardcore WoW ben gegaan, maar ben wel blij dat'k er vanaf ben :D het was echt een addiction.

Also, the lurker below was wel echt DE lameste boss in heel SSC/TK. Leotherass the blind was veel cooler. Herinner me al die tactics en gevechten nog alsof het gisteren was. Warlock tanking :D.
Doet me ook denken aan de epic quotes van Shade of Aran in KZ.
"I am not some simple jester! I am nielas aran"

Ah wat mis ik WoW, zou er uren kunnen over praten :D :)
*Back to writing my paper*

Yoghi

Nerds itt

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Nerds itt

Moet jij niet ergens CoD spelen?
WoWgeeks >> FPSfailbots :D