Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hollandios !

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
425 Weergaven

Yo Hollandios Introduceert,

Lezers, ik ben Nigel Doive 24 jaar oud en poker nu zo´n 3 maanden.
Ik heb nog nooit voor echt geld spellen gespeeld en zou dat graag een keer willen doen. Vandaar dat ik op internet opzoek ging naar aanbiedingen die hierin te vinden zijn. Ik kwam toen bij Pokerstrategy.com uit. Wat een vondst was dit voor me, het zou geweldig zijn dat ik eerst kan proberen echt geld spellen onder controle te krijgen terwijl ik niet eens hoef te storten. Volgens mij zal de strategy wel werken omdat de limit´s nogal ruim genomen zijn in verhouding met bankroll.

Hopelijk hoor ik ook nog iets meer van jullie kant.
Bedankt voor je intresse.

Hollandios ;)

6 reacties
Lamapalooza

Hallo Hollandios!

Welkom bij pokerstrategy. Wat voor type spel ga je spelen (BSS, limit, sng, mtt)?
Ik ben ook op die manier hier terecht gekomen en het is een zeer goede manier om met poker te beginnen.
Je zal je hier zeker amuseren, veel geluk!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heey man,

Volgens mij BSS.
Bedankt voor je verwelkoming.

Lamapalooza

Als je bss gaat spelen is het best dat je moeilijke handen in het handbeoordelingsforum post, dat helpt je spel zeker te verbeteren.
Geen probleem, het is ons plicht als medemens om nieuwe leden te verwelkomen :)!

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Hollandios,

Welkom in de community!
Je hebt wel al online gepokerd voor speelgeld of is het echt je eerste pokerervaring die je gaat opdoen?

Verkijk je overigens niet in de verhouding tussen de bankroll en de limieten die je speelt. Soms kun je best een langere periode goede beslissingen nemen en toch een paar grote potten verliezen. Met het bankroll management heb je hier een goede buffer voor.

Heel veel succes met je eerste pokerhandjes voor echt geld! als je vragen hebt, stel ze gerust!

bobm78

Welkom Hollandios, veel plezier !

Welkom op het forum!