thanks iedereen
gokverslaving: toen het TE degen werd hebben men ouders me uit de **** gered, bedank hun daar nog steeds voor. (details hoeft niemand te weten want ben daar niet echt proud op) Zij hebben alle schulden afbetaald en me gered.
Heb toen men vrouw leren kennen en haar beloofd nooit meer te gokken. Mezelf uit alle goktenten gebanned, al men membercards verscheurd, alle "vrienden" uit die periode geband en ondertussen al goei 8 jaar "clean".
Maar het enige wat dat doet, is de melk van bij de poes weg halen, maar het probleem was er misschien nog mentaal... Ik wou het mentaal probleem ook oplossen en weten van mezelf of ik nog van de melk zou drinken als ik ze weer onder mijn neus schuif. Het probleem was niet zozeer om eens plezier te hebben met een coinflip ofzo, het was hoe ik tilte als het verkeerd ging/ onder stress zat/ even tegen zat...
een ex-alcolieker opsluiten en nooit geen alcohol geven is handig, maar hij is pas echt genezen als je hem een fles geeft en hij er niet aankomt.
Dit was ook de bedoeling van online pokeren. mezelf voor dezelfde situatie weer zetten en dezelde stress situaties simuleren die maakten dat ik *tilte* en geen besef meer had van geld/tijd en de totale controle kwijt was. Het vrouwke kon via onze rekeningen volgen of ik cheate als safety indien het verkeerd zou gaan.
Was de perfect test voor mezelf en hoofddoel van waarom ik hier nu zit. die 1000$ is leuk extra'tje aan het einde van de rit. Nu grind ik gewoon door tot de 10.000$