Skip to forum
gokverslaaf, 0% erv...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] gokverslaaf, 0% ervaring, 0$ op zak nu 1000$

47 Berichten
36 Gebruikers
0 Reactions
5,884 Bekeken
solartje

zoals de titel het zegt :D

op 1 jan 2010 als gokverslaafde begonnen met poker, met 0$ op zak, geen ervaring in poker, mezelf een challenge opgezet.

na 2750+ sng, met een ubernitty BRM van 150 BI en minstens sample van 1000 sng per limiet, waar ik geen ENKELE keer mocht van afwijken, nooit boven BRM gespeeld (zelf niet één keer in een tilt of zatte bui), eindelijk de magische 4 cijfers gehaald met 9man sng's.

Epic wins voor mezelf, zowel mentaal (verslaving en dus geen controle over geld) als kwa $$$, gezien ik met 0$ ben begonnen en freerolls en het de hard way heb moeten doen zonder enige ervaring in poker.

Ben fucking proud op mezelf

ps de -50ROI op de 0.10$ is van het vrouwke die zich af en toe graag eens amuseerd.

46 replies
Copymeistrr

SNG hero.
Je verdient het!
Op naar je 10k ! :D

Netjes!
Ik hoop dat je zo doorgaat!!

ultimatia

Geweldig!
Ontzettend veel respect voor je uitdaging, vooral op het mentale gebied.
Keep going :)

Sick hoe je als gokverslaafde je aan zo'n nitty BRM kunt houden; ik ben zelf ook een serious degen, maar zou nooit kunnen wat jij deed (op het gebied van nitty BRM dan).
Kun je ons wat meer vertellen over deze 'gokverslaving'?

Congratz. Ik dacht dat voor gokverslaafden een totaalban van gokspelen werd aangeraden?

een held is opgestaan..
nicely done in ieder geval, alle reden om trots te zijn

1 woord, Respect! :heart:

Gratz, nice story!

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Congratz. Ik dacht dat voor gokverslaafden een totaalban van gokspelen werd aangeraden?

Wat hebben we dan aan verslaafd te zijn?
Problem? Hey, Superman should really do something about his flying problem. Please! It's not a problem if you're awesome at it.

3BetMe4Free

Gratzzz!

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

Problem? Hey, Superman should really do something about his flying problem. Please! It's not a problem if you're awesome at it.

solartje

thanks iedereen :D

gokverslaving: toen het TE degen werd hebben men ouders me uit de **** gered, bedank hun daar nog steeds voor. (details hoeft niemand te weten want ben daar niet echt proud op) Zij hebben alle schulden afbetaald en me gered.

Heb toen men vrouw leren kennen en haar beloofd nooit meer te gokken. Mezelf uit alle goktenten gebanned, al men membercards verscheurd, alle "vrienden" uit die periode geband en ondertussen al goei 8 jaar "clean".

Maar het enige wat dat doet, is de melk van bij de poes weg halen, maar het probleem was er misschien nog mentaal... Ik wou het mentaal probleem ook oplossen en weten van mezelf of ik nog van de melk zou drinken als ik ze weer onder mijn neus schuif. Het probleem was niet zozeer om eens plezier te hebben met een coinflip ofzo, het was hoe ik tilte als het verkeerd ging/ onder stress zat/ even tegen zat...

een ex-alcolieker opsluiten en nooit geen alcohol geven is handig, maar hij is pas echt genezen als je hem een fles geeft en hij er niet aankomt.
Dit was ook de bedoeling van online pokeren. mezelf voor dezelfde situatie weer zetten en dezelde stress situaties simuleren die maakten dat ik *tilte* en geen besef meer had van geld/tijd en de totale controle kwijt was. Het vrouwke kon via onze rekeningen volgen of ik cheate als safety indien het verkeerd zou gaan.

Was de perfect test voor mezelf en hoofddoel van waarom ik hier nu zit. die 1000$ is leuk extra'tje aan het einde van de rit. Nu grind ik gewoon door tot de 10.000$

Oorspronkelijk gepost door solartje
thanks iedereen :D

gokverslaving: toen het TE degen werd hebben men ouders me uit de **** gered, bedank hun daar nog steeds voor. (details hoeft niemand te weten want ben daar niet echt proud op) Zij hebben alle schulden afbetaald en me gered.

Heb toen men vrouw leren kennen en haar beloofd nooit meer te gokken. Mezelf uit alle goktenten gebanned, al men membercards verscheurd, alle "vrienden" uit die periode geband en ondertussen al goei 8 jaar "clean".

Maar het enige wat dat doet, is de melk van bij de poes weg halen, maar het probleem was er misschien nog mentaal... Ik wou het mentaal probleem ook oplossen en weten van mezelf of ik nog van de melk zou drinken als ik ze weer onder mijn neus schuif.

een ex-alcolieker opsluiten en nooit geen alcohol geven is handig, maar hij is pas echt genezen als je hem een fles geeft en hij er niet aankomt.
Dit was ook de bedoeling van online pokeren. mezelf voor dezelfde situatie weer zetten en dezelde stress situaties die maakten dat ik *tilte* en geen besef meer had van geld/tijd en de totale controle kwijt. Het vrouwke kon via onze rekeningen volgen of ik cheate als safety indien het verkeerd zou gaan.

Was de perfect test voor mezelf en hoofddoel van waarom ik hier nu zit. die 1000$ is leuk extra'tje aan het einde van de rit. Nu grind ik gewoon door tot de 10.000$

Solid post sir, hoewel'k wel eens de details van je addiction zou willen horen. Heb zelf ook echt wel een gokprobleem, alleen heb'k gelukkig echt fishy homegames waar'k veel geld win om de addiction te betalen. So far is het uiteraard helemaal niet problematisch, m'n sociaal leven / financiele zelf komen er niet mee in het gedrang, maar ik merk wel de drang om te gamblen enzo. :) Zal wel zien hoe het afloopt.
Anyway, lotsa respect for you.

solartje

Solid post sir, hoewel'k wel eens de details van je addiction zou willen horen. Heb zelf ook echt wel een gokprobleem, alleen heb'k gelukkig echt fishy homegames waar'k veel geld win om de addiction te betalen. So far is het uiteraard helemaal niet problematisch, m'n sociaal leven / financiele zelf komen er niet mee in het gedrang, maar ik merk wel de drang om te gamblen enzo. :) Zal wel zien hoe het afloopt.
Anyway, lotsa respect for you.

Denk dat er veel degens zijn en vaak word poker nog altijd als iets degen / negatief gezien voor gokverslaafden, die mensen echt heel diep kan brengen en levens kan verwoesten.

I rest my case...

Maar, soms is poker ook iets positiefs, en maybe dat het anderen met gelijkaardige problemen kan inspireren. poker mag ook eens in het positief daglicht worden gezet.

Fladdermouse

Mooie post en mooie prestatie, keep going! _thumbsup:

Mstlc

Barney ftw :D Jammer genoeg is de serie nogal slap geworden tegenwoordig :<

Also, respect Solartje dat je hiervoor het geduld hebt kunnen hebben. Het is waarschijnlijk niet zo'n goed idee van echt zoooo nitty BRM toe te passen gezien je echt veel geld laat liggen maar als je denkt je jezelf niet in de hand kan houden en je te pas en ten onpas random shotjes gaat nemen op hogere stakes (zoals die andere degen in dit topic ;D) dan is het wrs beter zo.

very nice!
keep it up
respect!

Super Moderator
Zeezout

Ik ben ook trots op je! _cool:

Juist die nitty discipline is een belangrijk onderdeel van je streven en ik denk ook onmisbaar om niet terug te vallen in die verslaving.

Gewoon aanhouden dus, want je doet het er goed mee... :)

Gratz! _thumbsup:

tjongetjonge

RESPECT!!!! _biggrin: