Wow respect idd, zou willen dat ik zo goed was in BRM...
Oorspronkelijk gepost door solartje
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Solid post sir, hoewel'k wel eens de details van je addiction zou willen horen. Heb zelf ook echt wel een gokprobleem, alleen heb'k gelukkig echt fishy homegames waar'k veel geld win om de addiction te betalen. So far is het uiteraard helemaal niet problematisch, m'n sociaal leven / financiele zelf komen er niet mee in het gedrang, maar ik merk wel de drang om te gamblen enzo.Zal wel zien hoe het afloopt.
Anyway, lotsa respect for you.Denk dat er veel degens zijn en vaak word poker nog altijd als iets degen / negatief gezien voor gokverslaafden, die mensen echt heel diep kan brengen en levens kan verwoesten.
I rest my case...
Maar, soms is poker ook iets positiefs, en maybe dat het anderen met gelijkaardige problemen kan inspireren. poker mag ook eens in het positief daglicht worden gezet.
Who the fuck blijft doorspelen met zo'n graph? Wie heeft er zoveel Moniez dat ie kan wasten ?
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
De wereld is groter dan arme studenten en mensen die moeten werken voor hun geld.
Blij dat ik tot geen van die twee categorieën behoor!
Nette resultaten solartje
Ik vind het erg knap juist omdat je een gokverslavings verleden hebt om dan zo gefocusst te zijn en zo'n sterke mindset.
gg ga zo door ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss
Oorspronkelijk gepost door solartje
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Solid post sir, hoewel'k wel eens de details van je addiction zou willen horen. Heb zelf ook echt wel een gokprobleem, alleen heb'k gelukkig echt fishy homegames waar'k veel geld win om de addiction te betalen. So far is het uiteraard helemaal niet problematisch, m'n sociaal leven / financiele zelf komen er niet mee in het gedrang, maar ik merk wel de drang om te gamblen enzo.Zal wel zien hoe het afloopt.
Anyway, lotsa respect for you.Denk dat er veel degens zijn en vaak word poker nog altijd als iets degen / negatief gezien voor gokverslaafden, die mensen echt heel diep kan brengen en levens kan verwoesten.
I rest my case...
Maar, soms is poker ook iets positiefs, en maybe dat het anderen met gelijkaardige problemen kan inspireren. poker mag ook eens in het positief daglicht worden gezet.
Who the fuck blijft doorspelen met zo'n graph? Wie heeft er zoveel Moniez dat ie kan wasten ?
Who the fuck er door blijven spelen? Mensen die verslaafd zijn natuurlijk!
Sommige mensen verkopen hun huis zelfs om aan hun verslaving te kunnen voldoen
Als je gokverslaafd bent, dan ga je toch gewoon lekker roulette spelen ofzo? Welke gokverslaafde gaat er 4500 SNGs grinden? Makes no sense to me?
Ik ga er ook voor
maar dan wel met 50 buy-ins .. zoals op de strategieën beschreven staat ^^
Sta nu op 150$
Een overwinning op jezelf en een groeiende bankroll
Knap gedaan je ben als mens en als pokerspeler gegroeid heel veel respect.
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
De wereld is groter dan arme studenten en mensen die moeten werken voor hun geld.
Hmm, mijn wereld niet.
Mooie prestatie en ga zo door, maar denk dat je dat sowieso wel doet.
Poker is ook geen gokken dat blijkt nu wel weer.
Nice one! Ik kom je achterna, ik heb al van $0 $100 kunnen maken!
Ik moet mijn blog mss: BRB challenge: Solartje achterna noemen
Die line van Superman does It. Mocht je niet studeren en aan je mindset werken was je nu mssch hervallen. Thanks to pokerstrategy die de middelen aanbiedt om poker uit de sfeer van miserie te halen . Integendeel, vaak staan we nu aan de andere kant. Verslaafden hun geld afnemen. Dus als je nog es AA hebt tegen een 67/10 ; foldt ze dan 4 humanity's sake
Grts nagger