Ga naar het forum
Verder geraken zond...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Verder geraken zonder Startkapitaal?

15 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
543 Weergaven

Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje.
Ik speel al op full tilt william hill en partypoker.
Cake poker spreekt mij totaal niet aan.

Ik heb net een pokerstars account gemaakt en deze via hier laten tracken.
Zoals jullie zien ben ik nu basic omdat ik mijn startkapitaal niet ontvangen heb.
Is het mogelijk om ook gwn hoger te geraken in ranks door alleen maar op pokerstars te spelen zonder ooit een startkapitaal ontvangen te hebben?

Wil namelijk graag ooit is de bronze en silver artikelen lezen.

Groeten,

FailOMatic.

14 reacties
samni

Door 1 strategypoint te behalen op een tracked account kan je ook bronze worden (na een storting bvb).

Moet je je startkapitaal nog ontvangen? Want dan zou ik je gewoon aanraden om even op de basic artikelen door te nemen, want dan is het slechts een kwestie van tijd.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De enige keuze voor het startkapitaal dat ik heb is Cake Poker, ben niet echt geinteresseerd om daar te gaan spelen.

EDIT: Nevermind, topic kan dicht. Heb toch maar een startkapitaal bij Cake Poker aangevraagd.

samni

Voor beginnende spelers is Cake Poker wel een aardige site hoor. Je krijgt er rakeback en op de laagste limieten is de traffic aardig. Daarnaast speel je hier sowieso zonder HUD, wat imo een voordeel is op de laagste limieten.

luca02

Ik zou het startkapitaal ook gewoon aanvragen op Cake.
Waarom zou je geen 50$ gratis geld aannemen;)
Verder is het niveau op Cake ook niet echt hoog, doordat niemand hulp software kan gebruiken op Cake.

Hey FailOMatic,

Welkom op de site! Bevalt het spelen tot nu toe op Cake?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kijk dit bedoel ik nou, moet ik voor een pokerroom als Cake mijn ID gaan scannen en dat soort crap.

To lazy tbh. Ik ga wel ranken via Pokerstars.
Ik blijf wel actief hier. :)

Edit: Waar kan ik mijn avatar op het forum wijzigen? Zat al te kijken bij profiel alleen zie alleen bewerk signature.

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey FailOMatic,

Ook welkom namens mij!

Je kunt inderdaad ook gewoon StrategyPoints verzamelen en klimmen in je status door te spelen op PokerStars wanneer je daar niet het startkapitaal ontvangen hebt.

Wanneer je je PokerStars account aangemaakt hebt via de handleiding, dan kun je daar ook profiteren van de first deposit bonus. Zo kun je nu dus punten verdienen bij zowel PokerStars als Cake Poker.

De bronze status zal zeker geen probleem zijn overigens! Zodra je het startkapitaal ontvangt (of 1 punt haalt) krijg je automatisch al de bronze status.

Veel succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hallo alweer,

Ik heb een paar probleempjes.

Ik heb al 19 strategy points en ben nog steeds basic. En ik heb ook mijn 50$ startkapitaal op cake nog niet ontvangen terwijl hij allang verstuurd is naar cake.

:(

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey hey,

Ik zie dat je status inmiddels al bijgewerkt is en je nu eindelijk bronze bent _cool:

De punten worden altijd eerst bijgewerkt en pas een tijdje later vindt de dagelijkse update van de statussen plaats.

wanneer je dus net tegen een verandering van status zit en je met de udpate van de StrategyPoints de grens overschrijdt, dan zal je status altijd een beetje achterlopen. Meestal zit er maar een uurtje ofzo tussen en dan is je status weer goed.

Zou je nog even een ticket kunnen aanmaken voor onze klantenservice. Dan kunnen we even je account bekijken en kijken of er nog informatie mist voor het startkapitaal.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oké bedankt Lanfear!

Ik heb inmiddels een ticket gemaakt en zal waarschijnlijk snel een antwoord tegemoet zien.

Groeten,

FailOMatic.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Pff nog steeds mijn startkapitaal niet ontvangen. _cry:

Edit: Als je hierop antwoord, het duurt al 4 dagen dus niks 48 uur. :P

pbijvoet

Is kersttijd, dus zullen wel iets onderbezet zijn. Verder nog geen reactie op je ticket?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ook niet nee. Helaas.

Maar het gekke is ook, Nordin heeft 3 dagen geleden om 13:46 gezegd dat ie de transfer naar cake poker had gestart. Dus mij lijkt dat er dan geen personeel van Pokerstrategy meer aan te pas komt daarna. Maar vervolgens heb ik na lange tijd wachten toch maar Cake Poker gemailed die geen informatie over mijn startkapitaal heeft gehad en mij het dus ook niet kan crediten op dit moment.

Mijn collega's en ik hadden al gereageerd via de support tickets, maar nog even voor alle volledigheid: de transfer naar Cake Poker was opnieuw opgestart en dat betekent ook de id-check gedaan moet worden.

Dit was helaas niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. De id-check wordt door PokerStrategy.com gedaan, als die goedgekeurd is, gaat de transfer verder. Daarna zou het tot max 48 uur moeten duren (iets langer tijdens de feestdagen) voor het startkapitaal op iemands rekening staat.

Sorry dat het bij jou zo lang duurt en ik hoop dat je foto goedgekeurd wordt. Daar hebben wij helaas geen invloed op X(