Ga naar het forum
[SanderDeclerck] ba...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] [SanderDeclerck] bankroll opnieuw uitbouwen - $2011 in 2011! [NL10 SH BSS]

69 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,607 Weergaven

Goeiemorgen Pokerstrategy!

Wie ben ik?
Ik ben zoals je al kunt vermoeden uit mijn screenname Sander Declerck, ik ben 22 jaar, student Toegepaste Informatica, en mijn hobby's zijn pintjes drinken met de studentenclub en poker (en ik houd die hobby's gescheiden, geen poker als ik zat ben en zo :-))

Wat is mijn verhaal
Ik ben begonnen pokeren 2 jaar geleden dacht ik (lijkt al zo lang geleden), en me opgewerkt tot PLO10, dan 2 weken geleden ofzo wat cola over mijn laptop gemorst, en mijn bankroll uitgecasht om een nieuwe laptop te kopen.

En nu?
Gelukkig had ik op pokerstrategy nog geen free bankroll gebruikt, en dus heb ik nu mijn $50 startkapitaal op William Hill.

Goede voornemens/doelen 2011
In 2011 wil ik naar $2011 :-), zeker en vast een moeilijke doelstelling (zeker gezien ik bij NL2 start), maar het is het proberen waard.

Ik zal hier regelmatig wat leuke handjes posten, en maandelijks ook grafieken posten :-)

68 reacties
Maxke555

Succes met je blog en doelstelling!

Alhomese18

Met zo'n topic naam, moet je hem gewoon volgen :D

Succes :f_biggrin:

Nuja, ik besef wel dat het moeilijk wordt om mijn doelstelling te halen, aangezien ik begin met $50 en dus op NL2 :p, nuja, ik heb al wat ervaring natuurlijk, wat ervoor zorgt dat ik de NL2, NL5, NL10 toch vrij gemakkelijk moet beaten.

Weet er toevallig iemand als het mogelijk is voor mij om van mijn eigen topic e-mail notificaties te ontvangen ofzo? Ik vind namelijk nergens die optie...

samni

Geen flauw idee of dat mogelijk is.

Wil je wel veel succes wensen met het behalen van je goals! Weet nog dat je mij in de tijd best vaak geraild hebt toen ik nog NL2 speelde :P The good old days!

Bolletje!

Bedoel je voor 1 jan 2011?! Sick grinden dan.

Moet anders makkelijk in een maand of 2 te halen zijn.