Ga naar het forum
[SanderDeclerck] ba...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] [SanderDeclerck] bankroll opnieuw uitbouwen - $2011 in 2011! [NL10 SH BSS]

69 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
1,607 Weergaven

Goeiemorgen Pokerstrategy!

Wie ben ik?
Ik ben zoals je al kunt vermoeden uit mijn screenname Sander Declerck, ik ben 22 jaar, student Toegepaste Informatica, en mijn hobby's zijn pintjes drinken met de studentenclub en poker (en ik houd die hobby's gescheiden, geen poker als ik zat ben en zo :-))

Wat is mijn verhaal
Ik ben begonnen pokeren 2 jaar geleden dacht ik (lijkt al zo lang geleden), en me opgewerkt tot PLO10, dan 2 weken geleden ofzo wat cola over mijn laptop gemorst, en mijn bankroll uitgecasht om een nieuwe laptop te kopen.

En nu?
Gelukkig had ik op pokerstrategy nog geen free bankroll gebruikt, en dus heb ik nu mijn $50 startkapitaal op William Hill.

Goede voornemens/doelen 2011
In 2011 wil ik naar $2011 :-), zeker en vast een moeilijke doelstelling (zeker gezien ik bij NL2 start), maar het is het proberen waard.

Ik zal hier regelmatig wat leuke handjes posten, en maandelijks ook grafieken posten :-)

68 reacties
Maxke555

Succes met je blog en doelstelling!

Alhomese18

Met zo'n topic naam, moet je hem gewoon volgen :D

Succes :f_biggrin:

Nuja, ik besef wel dat het moeilijk wordt om mijn doelstelling te halen, aangezien ik begin met $50 en dus op NL2 :p, nuja, ik heb al wat ervaring natuurlijk, wat ervoor zorgt dat ik de NL2, NL5, NL10 toch vrij gemakkelijk moet beaten.

Weet er toevallig iemand als het mogelijk is voor mij om van mijn eigen topic e-mail notificaties te ontvangen ofzo? Ik vind namelijk nergens die optie...

samni

Geen flauw idee of dat mogelijk is.

Wil je wel veel succes wensen met het behalen van je goals! Weet nog dat je mij in de tijd best vaak geraild hebt toen ik nog NL2 speelde :P The good old days!

Bolletje!

Bedoel je voor 1 jan 2011?! Sick grinden dan.

Moet anders makkelijk in een maand of 2 te halen zijn.

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Bedoel je voor 1 jan 2011?! Sick grinden dan.

Moet anders makkelijk in een maand of 2 te halen zijn.

Laat ons voor 31 december 2011 zeggen ;)

In een maand of 2? Ik begin maar op NL2 eh :p, das voor mij 1000 BI :P

Ik ben alvast niet goed begonnen, in de afgelopen dagen 1610 handen gespeeld, en toch wel 3BI down... Nuja, aantal coolers gehad, run ook wat onder EV... Straks nog een uurtje ofzo spelen :). Heb wel al $7 ofzo in rake gespeeld, wat voor redelijk wat WH Points heeft gezorgd en een $5 bonus dat ik nu aan het vrijspelen ben :).

Ok, eerst en vooral, ik besef dat ik deze hand verre van goed heb gespeeld (of toch zeker de turn), maar toch wel een opmerkelijke fold van villain? :P

iPoker - $0.02 NL - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 3

UTG: $0.62
CO: $1.76
BTN: $0.50
Hero (SB): $6.09
BB: $1.34

Hero posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has Q♦ 9♦

UTG calls $0.02, fold, fold, Hero raises to $0.10, fold, UTG calls $0.08

Flop: ($0.22, 2 players) K♥ 5♥ A♦
Hero bets $0.16, UTG calls $0.16

Turn: ($0.54, 2 players) T♥
Hero bets $0.30, UTG calls $0.30

River: ($1.14, 2 players) Q♣
Hero bets $0.06, fold

Hero shows Q♦ 9♦ (One Pair, Queens)
Hero wins $1.07

samni

Je hebt daar toch altijd een J? :P

Blijkbaar niet eh :P

Maar ik verwacht van een 78/12 ofzoiets was het, echt niet dat hij daar fold voor z'n laatste 6 cent :P, nuja, goed, callt hij, dan heeft hij me 100% van de tijd beat :P

Het was eerder een bet van, shit, daarnet niet op z'n stack gelet bij de turn, fuck it, ik bet die laatste 6 cent dan ook maar :P

Veel succes met je blog!

macomacoNL

Oorspronkelijk gepost door SanderDeclerck
dan 2 weken geleden ofzo wat cola over mijn laptop gemorst, en mijn bankroll uitgecasht om een nieuwe laptop te kopen.

:facepalm:

Veel succes in 2011 :D

Oorspronkelijk gepost door jurado
Veel succes met je blog!

Jurado van op het ht-forum?

Oorspronkelijk gepost door macomacoNL

Oorspronkelijk gepost door SanderDeclerck
dan 2 weken geleden ofzo wat cola over mijn laptop gemorst, en mijn bankroll uitgecasht om een nieuwe laptop te kopen.

:facepalm:

Veel succes in 2011 :D

Allee, lachen met andermans ongeluk, ik voel me nu al gepest :(

Shit happens eh :)

Arjon

Welkom!

Leuke en originele doelstelling die $2.011 ;) Ben erg benieuwd hoe het gaat lukken, dat zou echt een superprestatie zijn :)

Oorspronkelijk gepost door Arjon
Welkom!

Leuke en originele doelstelling die $2.011 ;) Ben erg benieuwd hoe het gaat lukken, dat zou echt een superprestatie zijn :)

Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat het me zal lukken :), zeker aangezien ik niet veel tafels tegelijk speel, max. 4 tafels... dusja, als ik het komende jaar goed run en snel kan upmoven naar 10NL is het zeker mogelijk.

Ik bid alvast alle avonden naar de pokergoden!

Nuja, nu nog wat blokken, en straks enkele uurtjes pokeren :)

PS: Weet er iemand met hoeveel % rakeback het vip-system van WH ongeveer overeenkomt?

Ok, kheb het zitten!

Crazy monkey tilt!

Zonet een sessie achter de rug, iedere preflop raise waarmee ik geen 3bet kon callen, werd min of meer ge3bet, iedere cbet werd geraist, iedere keer dat ik een monster heb preflop fold iedereen, ... En dan heb ik eindelijk eens JJ, word ik niet ge3bet, komt de flop JT8r, heeft villain dan wel niet Q9o, daarna dan nog eens 3 BI weggetilt, dit alles samen zorgt voor een (weliswaar korte) sessie van -100bb/100, sustainable?

Nuja, in deze post wat stoom afgeblazen, maarja, als ek blijkbaar er niet meer in slaag om NL2 te beaten... Waarom poker ik in godsnaam nog?

Ok, na in de vorige post een beetje stoom afgeblazen te hebben, heb ik toch weer een sessie gaan spelen gisteren, winnend afgesloten, hoewel de grafiek voor december toch niet voor over naar huis te schrijven is:

Uploaded with ImageShack.us
Nuja, de komende maand zal ik me wat met de basis bezighouden, de wiskunde achter poker, men handlezen wat verbeteren, types van spelers beter herkennen, ...

Tot slot nog mijn slechtste hand van de maand december, als gevolg van mijn tilt van enkele dagen geleden, had ik iets van FUCK YOU, IK CALL, met als gevolg:

iPoker - $0.02 NL - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 3

CO: $1.96
BTN: $0.95
SB: $1.18
BB: $2.00
Hero (UTG): $2.00

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has K♠ Q♠

Hero raises to $0.08, CO calls $0.08, fold, fold, BB raises to $2.00, Hero calls $1.92, fold

Flop: ($4.09, 2 players) J♦ 7♠ 6♦

Turn: ($4.09, 2 players) J♥

River: ($4.09, 2 players) J♣

BB shows A♥ A♣ (Full House, Jacks full of Aces) (PreFlop 82%, Flop 92%, Turn 100%)
Hero mucks K♠ Q♠ (Three of a Kind, Jacks) (PreFlop 18%, Flop 8%, Turn 0%)
BB wins $3.82

Tilt leer je snel af als je hand histories gaat kijken en berekenen wat je verloren was zonder stacks erin te tilten.

Hielp iig bij mij. -2 BI dagen zijn niet zo erg. -20 BI tilt dagen zijn wel erg. Gewoon zonde omdat je minimaal 10000 handjes bezig bent die stacks opnieuw te grinden.