Hallo allemaal,
Om het even overzichtelijk te maken ga ik een nieuwe blog starten.
Link naar mijn oude blog als jullie meer info over mij willen:
Oude blog
Ten eerste hier even een korte jaar evaluatie:
2010 was niet een te best jaar voor mij, ten eerste de zware winter van vorig jaar een beetje last van winter depressies, weer een opleiding verpest(sinds augustus nieuwe begonnen en het gaat super goed tot nu), veel privé problemen thuis, 2 sterfgevallen in mijn familie dit jaar.
Wat heb ik bereikt in poker in 2010:
Tot oktober dit jaar eigenlijk altijd maar wat lopen doen, wel soms geprobeerd het serieus op te pakken, maar dat is me nooit gelukt tot eind oktober dit jaar. Toen vond ik de maat vol. Ik dacht bij mezelf, als ik zo doorga loop ik over 5 jaar nog op nl5 te kloten of soms toernooien als een donk te spelen. Het wil niet zeggen dat ik die tijd niet veel geleerd heb( ik heb redelijk al wat geleerd over het spel, zat altijd video's te kijken, maar heb vooral ook geleerd hoe andere dingen rondom poker invloed kunnen hebben in je spel. Vooral stress op school of thuis is 1 van mijn grootste tilt momenten en probeer tegenwoordig niet meer te gaan pokeren als ik merk dat ik me erg stress.) Sinds eind oktober ben ik een nieuwe blog begonnen en heb veel aan me spel gewerkt en ben nu opgeklommen van nl5- naar nl25 fullring.
Hier een grafiek vanaf eind oktober:

Evaluatie grafiek:
Vanaf hand 58000 zit ik op NL25 fr. Wat je duidelijk kan zien dat ik nog redelijk moeite heb om het goed te beaten( dit kan aan verschillende dingen liggen, zoals slechte plays die er nog zat in zitten, en variance enz.) . Wat wel opvalt is dat me non showdown winning opeens flink omhoog gingen omdat ik veel bezig geweest met het werken aan me postflop spel, en om van de nit style 13/11 naar 16/13 te gaan. Wat tegenwoordig nog wel soms spewy moves op levert, omdat ik vooral aan't leren ben goed in ranges te denken en dat gewoon super moeilijk is maar wel 1 van de belangrijkste aspecten van het hele spel. Ik denk dat ik wel iets meer weer abc moet spelen. Op NL25 callen de regs je gewoon te vaak met toppair af terwijl je triljoen nuts handen op de river rept die hem beaten.
Wat is nu mijn plan voor 2011:
- Proberen eind dit jaar minimaal NL100 fr te beaten.
- Ranges, ranges, ranges, equity, equity, equity
Wat kan je in deze blog verwachten:
- sessie reviewen
- Handen posten om te discussieren ( Ik zal ook elke dag handen posten in het beoordelingsforum omdat dit je spel gewoon hard vooruit helpt.)
- Mooie vrouwen
:heart:
Voor de rest ben ik bezig met het boek the poker mindset, en heb al veel herkenbare situaties gezien.
Hoop dat jullie met plezier mij zullen volgen, en ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en een goed pokerjaar 2011! Laten we daarop proosten