Een nieuw jaar en tijd voor een nieuw blog voor mezelf.
Voor de mensen die me niet kennen; Ik ben Copymeistrr, ook wel Robin genoemd. Ik ben 18 jaar en een Belg uit Roeselare. Ik studeer Handelswetenschappen in Gent.
Op pokergebied ben ik nogal een vrij wisselvallige speler, en dit op alle gebieden..
Niet alleen variance slingert me heen en weer, maar ook mijn hersenspinsels zorgen voor veel veranderingen in mijn spel. Zo heb ik in het laatste halfjaar (zo lang poker ik met PS) STT, MTSNG, MTT, SSS, BSS en lowball gespeeld.
Een korte samenvatting; ik verlies bijna op elke variant met name vooral cashgames. Op MTSNG's kan ik wel winnen en imo ook op STT's en MTT's.
Maar dat is iets wat op een niet zo'n grote sample is bewezen, dus ik ga er vanuit dat nog niets bewezen is.
Een nieuw jaar brengt ook meestal goeie voornemens mee en dit wil ik hier ook doen:
Pokergebied:
♦ Een variant kiezen of 2 varianten.
- Ik denk dat ik nog eens de BSS ga uitproberen en start op NL5.
- Ernaast ga ik nog altijd MTSnG's en MTT's spelen
♦ Genoeg tijd besteden aan reviewen en bijleren (ahv filmpjes en artikels)
- Het doel is een 80-20 verhouding te hebben spelen-leren
Algemeen:
♦ Minder tijd verspillen aan het forum etc.
- Forum is belangrijk, maar tijd verspillen aan nutteloos op het forum rondzwerven
♦ Tijd goed gebruiken
- Ik wil mijn dagen nuttiger gebruiken en zal dus meer aandacht besteden aan wat routine, daarom zal ik mijn wekker gebruiken omdat ik even/meer moe ben als ik 11u slaap of 7-8u.
School:
♦ Slagen voor mijn 1ste jaar Handelswetenschappen.
♦ Meer naar les gaan.
Genoeg gezeverd. Voor meer info, stel gerust vragen.
BeginBR; 302.05$.
Moge we deze BR upgraden tot een aangenaam BR.
Voor allen: Gelukkig Nieuwjaar!
-->