Ga naar het forum
Grinding 6.50 turbo...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Grinding 6.50 turbo sngs

26 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
480 Weergaven

Goedendag!

Allereerst wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik zal me even voorstellen, ik ben Trentecaller en ik speel al een tijdje online poker. Ik heb een paar maanden terug 100 dollar gestort en ben 4.40 rush 180man sngs gaan spelen waarmee ik in een vrij korte tijd tot de 1000 ben gekomen voor ik een enorme downswing kreeg en ik weer terug was bij de 400. Toen ben ik verschillende dingen gaan proberen, STTs, cashgames etc. Allemaal liep het niet heel bijzonder maar ik vind STTs wel het leukst. Ik ben aardig goed in push-fold mode en ik heb het ondertussen al zoveel gedaan dat ik het ook snel kan beslissen.

Op een gegeven moment probeerde ik eens Table Ninja uit en dat bevalt me best goed. Daarom heb ik besloten 6.50 turbo STTs op full tilt te gaan grinden, om twee redenen. Ik kan best veel winst maken als ik 15 tafels tegelijk speel en ik betaal ook massief rake waarover ik rakeback krijg en flink wat punten waarmee ik gemakkelijk Gold Iron Man kan worden. Mijn doel is dan ook om een flinke BR op te bouwen en Iron Man Gold te worden/blijven, in dit blog hou ik bij hoe het gaat, ik heb op dit moment een ROI (zonder de rakeback) van 15.30 over 242 toernooitjes.

Ook heb ik nog een vraag, verschilt het niveau bij de 6.50 erg veel met die van 12? Op Full tilt. Als ik m'n ROI op 10 kan houden op de 11 maak ik meer geld en krijg ik meer punten waarmee ik misschien wel echt Iron Man kan worden.

Groetjes!

25 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hier een grafiekje en wat stats:

Tournaments: 257
Net won: $289.70
1st: 47
2nd: 22
3rd: 31
ITM: 38.91%
ROI: 17.34

Gangstahhh
PokerStrategist
gewoonlars
Oldschool Grinder

Ziet er goed uit 1$ per SNG nice. Geen idee of het niveau op de 12$ zoveel hoger ligt kan je anders wel aan Nagger82 vragen die speelt ook de 6$ op FTP. GL

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ik zie Nagger82 wel regelmatig voorbij komen. Wat zou een mooie BR zijn om eens een shot te nemen op de 12 dollar? 1200 dollar? Ik zit nu alweer iets boven de 800.

Mijn doel is om per maand minstens 500 dollar binnen te harken en Iron Man Gold te worden en blijven, en om over een tijdje een monitor van m'n FTPs te kunnen kopen, ik zit al rond de 12000 punten.

PtiiiPtaaa
PokerStrategist

Bolletje! :D

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PtiiiPtaaa

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jullie vinden me vast een n00b maar wtf is Bolletje? :P

3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Dat ik dit topic ga volgen :]

pbijvoet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door stephanlam

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou, vandaag liep het allemaal niet zo, weet niet of ik winst of verlies heb gedraaid, ongeveer break even!

Ik was nog vergeten een prachthandje te showen, ik check de nuts op de flop, hij spaz shovet met z'n A4 (erg laat in een tourney), ik call, op de turn improve ik naar een flush en op de river improve ik naar m'n 2e royal flush ooit!

Full Tilt No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 150/300 Blinds (6 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com

UTG (t2720)
MP (t1135)
CO (t860)
Button (t1900)
SB (t3235)
Hero (BB) (t3650)

Hero's M: 8.11

Preflop: Hero is BB with K, J
3 folds, Button calls t300, 1 fold, Hero checks

Flop: (t750) 10, A, Q (2 players)
Hero checks, Button bets t1600 (All-In), Hero calls t1600

Turn: (t3950) 6 (2 players, 1 all-in)

River: (t3950) Q (2 players, 1 all-in)

Total pot: t3950

Results:
Button had A, 4 (two pair, Aces and Queens).
Hero had K, J (royal flush).
Outcome: Hero won t3950

Boem!

Na een best wel slechte sessie waarbij het nog iets beter afliep dan verwacht liep ik een beetje te tilten na heel veel bad beats dus toen ging ik maar even TV kijken. Ik tilt niet zo snel, zeker niet als ik 15 SnGs tegelijk speel maar dit ging maar door. Ik was OTM in 13 vd 15 en ik was de kleinste stack op de bubble bij de andere 2. Beide gelukkig nog wel gewonnen (wonder boven wonder) dus de verliezen vielen enigzins mee.

Nu run ik nog even een sessie, volgende update post ik stats en weer een grafiekje!

PS: Wat voor stats showen de multitable sng grinders?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oja nog even wat doelen:

Aan het eind van deze maand wil ik:

700 dollar winst (269/700 = 38.4%)
Gold Iron Man (2/25, misschien 2/20 hangt ervan af hoeveel ik speel, heb nu al 2 dagen 250+ points)
500 gespeelde handen in push/fold mode bekijken met ICM trainer
12 van de benodigde 6 studiepunten in deze korte periode halen
M'n vriendin tevreden houden (Speel veel poker = -, weekendje weg naar Antwerpen ++, morgen eten voor haar koken +, totaal ++)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Omg. Ik weet niet of het door variance komt dat ik het eerst wel goed deed of dat het door variance komt dat ik nu zo slecht run maar wat een janksessie was dat zeg, 15x 6.50 en daarop zo'n 60 dollar verlies gemaakt :f_cry: :f_cry:

samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Dzy
700 dollar winst (269/700 = 38.4%)

Dat lijkt me toch weinig waarschijnlijk op deze limiet.

Desalniettemin --> bolletje!

Deze ga ik zeker volgen! Ik ben van plan ook over te stappen naar die 6.5$'s maar ik heb niet te veel haast atm...

Wss blijf je toch nog beter even deze 6.5$'s spelen! een 100 BI voor de turbo's zijn wel aan te raden.

Nice graph! en wat een volume op 4 dagen lol :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speel minstens 30 SnGs per dag, dat lukt makkelijk in 2 uur, en dat minimaal 25 dagen om zo Iron Man Gold te worden, dus zou op zich wel moeten kunnen, dat zou op het moment dat ik het poste 431 dollar moeten zijn op minimaal 600 SnGs, dat is niet een heel hoge ROI, zelfs zonder de rakeback mee te nemen. Helaas runde ik best wel slecht gisteren en sta ik nu terug op 218.40 winst zonder RB.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mja ik wou even wat volume knallen met vakantie nog, wel redelijk drukke studieperiode de komende vier weken, doe een extra vak erbij dus dubbele load, maar dat loopt erg voorspoedig, gisteren al meer dan een kwart van de opdracht afgemaakt en we zijn zelfs op weg om misschien een onopgelost wiskundig probleem op te lossen en daar een publicatie over te schrijven, dus dat zou wel erg tof zijn! Het gaat over het betegelen van een groot oppervlak met allemaal verschillende tegels.

WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet

Oorspronkelijk gepost door stephanlam

Heb je skype? Add me!

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Dzy,

Dit ziet er veel belovend uit!
Probeer regelmatig ook wat handen in het SnG-handbeoordelingsforum te posten. Nagger, die ook op FTP speelt post daar ook regelmatig handen bijvoorbeeld, zo kunnen jullie in de handbeoordelingsforum over verschillende handen praten op deze limieten. Dit zal echt heel erg leerzaam zijn.

Je kunt best eens een shotje op de $11 sng's nemen, maar speel dan wel minder tafels tegelijk. Doe dit gewoon af en toe eens als je voelt dat je goed speelt, met minder tafels zodat je gewoon langzaam kan wennen aan het niveauverschil en voor jezelf al wat ervaring kunt opdoen voordat je echt overstapt. Je main game kan dan gewoon de $6.50 blijven, totdat je brankrol hoog genoeg is en je niet meer met scared money speelt op de $11's.