Goedendag!
Allereerst wil ik jullie een gelukkig nieuwjaar wensen! Ik zal me even voorstellen, ik ben Trentecaller en ik speel al een tijdje online poker. Ik heb een paar maanden terug 100 dollar gestort en ben 4.40 rush 180man sngs gaan spelen waarmee ik in een vrij korte tijd tot de 1000 ben gekomen voor ik een enorme downswing kreeg en ik weer terug was bij de 400. Toen ben ik verschillende dingen gaan proberen, STTs, cashgames etc. Allemaal liep het niet heel bijzonder maar ik vind STTs wel het leukst. Ik ben aardig goed in push-fold mode en ik heb het ondertussen al zoveel gedaan dat ik het ook snel kan beslissen.
Op een gegeven moment probeerde ik eens Table Ninja uit en dat bevalt me best goed. Daarom heb ik besloten 6.50 turbo STTs op full tilt te gaan grinden, om twee redenen. Ik kan best veel winst maken als ik 15 tafels tegelijk speel en ik betaal ook massief rake waarover ik rakeback krijg en flink wat punten waarmee ik gemakkelijk Gold Iron Man kan worden. Mijn doel is dan ook om een flinke BR op te bouwen en Iron Man Gold te worden/blijven, in dit blog hou ik bij hoe het gaat, ik heb op dit moment een ROI (zonder de rakeback) van 15.30 over 242 toernooitjes.
Ook heb ik nog een vraag, verschilt het niveau bij de 6.50 erg veel met die van 12? Op Full tilt. Als ik m'n ROI op 10 kan houden op de 11 maak ik meer geld en krijg ik meer punten waarmee ik misschien wel echt Iron Man kan worden.
Groetjes!

, J
, 4