Ga naar het forum
Videodiscussie: kun...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videodiscussie: kun je hier jacks full folden?

15 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,694 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

In het WSOP main event van 2008, foldt Roberto Romanello Jacks full tegen een 3-bet op de river. Eén van de beste folds ooit? Is het goed om te folden in een dergelijke spot? Bekijk de video en laat ons weten wat je hier van vindt.

Kijk ook even hoe Jennifer Tilly haar Jacks full speelt. Epic :D

14 reacties
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Goeie laydown ja, zeker omdat het zo van checkerdecheckcheck gaat. Ik zou insta callen.

En die kop van Ivey, onbetaalbaar.

TimPS
Oldschool Grinder

Ik vind het twee keer slecht gespeeld. Hoe kun je iemand ooit op kings zetten, gewoon omdat die een pot opent, vervolgens twee keer checkt en dan de river 3bet? Nuja, hij had het bij het juiste eind, maar volgens mij slaat het gewoon nergens op om daar te folden. All in shoven, daarentegen... :tongue:

Enja, Tilly is nog belachelijker, want daar kon het resultaat de actie zelfs niet goed praten :D

Copymeistrr
PokerStrategist

Ivey zen kop <3.
Serieus, ik dacht dat je Kingz had. Like wut?

Wryzeth
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Ivey zen kop <3.

Inderdaad, hahaha. Hoe uberslecht is dat gespeeld...

De JJ laydown is echt impressive. Het is onmogelijk om te beoordelen of het de juiste beslissing was aangezien we niks weten over table-image enzo. Maar dat soort folds zijn wel echt goed als het om deze reden gebeurt. _love:

WSOP is echt een zieke lay-down, die maar weinig mensen hadden kunnen maken denk ik.

En ja Tilly, dat is historisch imo :D

Cognitief
PokerStrategist

Als je daar echt pocket Koningen had voel je je daar even te kijk gezet. :f_biggrin:

Ownerizor
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Ivey zen kop <3.

hahaha geniaal

Hahaha! Die kop van Ivey. Epic! Nog meer epic dan de epic fail van Tilly... :facepalm:

Christoph34
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Buffe1904
Ik vind het twee keer slecht gespeeld. Hoe kun je iemand ooit op kings zetten, gewoon omdat die een pot opent, vervolgens twee keer checkt en dan de river 3bet? Nuja, hij had het bij het juiste eind, maar volgens mij slaat het gewoon nergens op om daar te folden. All in shoven, daarentegen... :tongue:

Enja, Tilly is nog belachelijker, want daar kon het resultaat de actie zelfs niet goed praten :D

Over dat eerste: jij weet natuurlijk niet wat de geschiedenis is tussen die twee spelers, en welke reads hij al op zijn spel heeft.

Toch blijft het een epic laydown

zazizo
Oldschool Grinder

Hij foldt op een 2-bet.
Ja ik ben een nit. :D

KingKlaas
Oldschool Grinder

ik snap op de flop echt niet waarom niet ingezet wordt op de set koningen.

zo wordt dat hier bij pokerstrategy niet gedoceerd , drawy board is toch protection bet lijkt me ?(

Christoph34
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
ik snap op de flop echt niet waarom niet ingezet wordt op de set koningen.

zo wordt dat hier bij pokerstrategy niet gedoceerd , drawy board is toch protection bet lijkt me ?(

true, deze mensen op de filmpjes zijn absolute amateurs :D

DeHufter
PokerStrategist

ik vind het uberslecht gespeeld van allebei de spelers (film een)

als dit in een cashgame was dan snap ik het en vind ik het goed gespeeld, maar in een tournooi moet je rekening houden met de blinds die steeds verhogen... je hebt maar een bepaalde tijd om je chips te winnen.. daarom speel je volgens je bankroll! om swings als deze op te kunnen vangen!

de kans dat hij een hogere set heeft is te klein om op een 2bet te folden... ik had minimaal gecalled...

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Arjon
In het WSOP main event van 2008, foldt Roberto Romanello Jacks full tegen een 2-BET op de river. Eén van de beste folds ooit? Is het goed om te folden in een dergelijke spot? Bekijk de video en laat ons weten wat je hier van vindt.

FYP :rolleyes: