Skip to forum
Videodiscussie: Doy...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videodiscussie: Doyle, Greenstein & Negreanu

12 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
1,275 Bekeken
Arjon

De videoclip van deze week gaat over een grote hand tussen drie cashgame veteranen: Doyle, Greenstein en Negreanu. Er zitten een aantal interessante momenten in de hand en we zijn benieuwd wat je van de speelstijl vindt.

<object height="349" width="580" codebase=" http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" style="width: 580px; height: 349px; display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000">

<param name="src" value=" http://www.youtube.com/v/AXQkuoZEiQ0?fs=1&hl=en_GB&rel=0&start=390" /><embed type="application/x-shockwave-flash" width="580" height="349" src=" http://www.youtube.com/v/AXQkuoZEiQ0?fs=1&hl=en_GB&rel=0&start=390" style="width: 580px; height: 349px; display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;"></embed>

</object>

11 replies
Napooo

hmm, kan de video niet zien, blijft een wit scherm

Barry speelt hem het beste, hij heeft sick hand op turn, maar wil niet geraised worden want hij lijkt mij wat suspicous dus gaat voor check/call turn wat een goede line is 3-way imo. Negreanu geeft teveel info weg pré en post imo waardoor zijn hand beetje underrept lijkt en hij moet turn gewoon folden. Brunson speelt hem terrible op de flop imo. + Hij zou turn iets van $30k mogen betten...

joyceenbob

gelukkig, de speler die de hand het beste speelt wint hem ook.
negreanu probeerde tricky te doen maar fold wel wanneer hij obv beated is.
doyle...

Oorspronkelijk gepost door Napooo

zelfde hier :)

Oorspronkelijk gepost door joyceenbob
gelukkig, de speler die de hand het beste speelt wint hem ook.
negreanu probeerde tricky te doen maar fold wel wanneer hij obv beated is.
doyle...

+1

Arjon

Oorspronkelijk gepost door Chriiss

Oorspronkelijk gepost door Napooo

zelfde hier :)

Ai, dat is vervelend. Heeft waarschijnlijk met een plugin te maken die je geinstalleerd moet hebben.

Hier in ieder geval de aparte YouTube link:

http://www.youtube.com/v/AXQkuoZEiQ0?fs=1&hl=en_GB&rel=0&start=390

Kun je die wel goed zien?

Ja dankje kon hem nu wel zien :)

En heb eerlijk gezegd met verbazing naar de play van Brunson gekeken. 6 :spade: 3 :spade: raisen pre flop, snap ik zeker niet. Vind de reraise van Greenstein terecht en goed, de call niet Daniel niet. Had hem persoonlijk geraist hier met koningen, dan had hij Brunson naar mijn inziens al weggelegd. Brunson luckt hem hier harstikke hard, gelukkig hit Greenstein zn flush op de river. Verdiend gewonnen door de speler die de hand het beste speelt :)

En heb eerlijk gezegd met verbazing naar de play van Brunson gekeken. 6 :spade: 3 :spade: raisen pre flop, snap ik zeker niet. Vind de reraise van Greenstein terecht en goed, de call niet Daniel niet. Had hem persoonlijk geraist hier met koningen, dan had hij Brunson naar mijn inziens al weggelegd. Brunson luckt hem hier harstikke hard, gelukkig hit Greenstein zn flush op de river. Verdiend gewonnen door de speler die de hand het beste speelt :)
36ss raisen pre met zo n deep stacks is vrij standaard lol

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

36ss raisen pre met zo n deep stacks is vrij standaard lol

ook al is het deepstack, persoonlijk vind ik dit echt niet goed.. maar goed, wie ben ik om dit te vinden :facepalm:

Gangstahhh

Doyle: Zou ik de flop folden, en turn ietsjes groter betten. Zou ook de river folden, Barry bluffed hier nooit, en bet nooit iets voor value dat slechter is dan 63.

Daniel: Kan turn folden, en moet het op de river folden , dat doet hij gelukkig ook

Vind de check van Barry op de turn vrij nice

maar ja wat kan ik zeggen als MTT fishje tegenover Cash pro's

edit: de raise van 63s vind ik vooral goed ook omdat Doyle vrij tight overkomt, dus dan zijn zulke SC of gappers of 2 gappers vrij handig te spelen, ook vrij standaard

maar goed, wie ben ik om dit te vinden :facepalm:
Niemand