Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NETELLER als nieuwe uitbetalingsoptie

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
574 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

We zijn zeer verheugd aan te kunnen kondigen dat je vanaf nu NETELLER kunt gaan gebruiken om het krediet van je PokerStrategy.com account te laten uitbetalen. Geld dat je bijvoorbeeld via het "Tell a Friend" programma hebt verdiend, kun je nu via NETELLER laten storten en daarbij bieden we je ook nog eens een 10% bonus en VIP klantenservice aan.

Stel hier al je vragen over deze nieuwe optie :)

2 reacties
brokkeman
PokerStrategist

Hoi Arjon,

Ik wil 50$ (Tell a Friend) laten storten op een Neteller account. Krijg ik bij die storting de bonus van 10% (5$) of krijg je de bonus pas als je een storting maakt vanaf Neteller naar een pokeraccount. Ik wil die 50 $ verdelen over een paar sites dus dan zou mijn bonus natuurlijk kleiner zijn.
bv: 10$ storting naar Partypoker = 1$ bonus

Alvast bedankt voor je antwoord.

Arjon Topicstarter
Arjon
Oldschool Grinder

Hey brokkeman,

Je krijgt de bonus pas als je inderdaad een storting maakt vanaf Neteller naar bijv. een pokerroom.

De precieze voorwaarden in het Engels:

To make a first deposit, they need to do so into their NETELLER account, meaning via NON-merchant transfer (as this would count as a withdrawal on the wallet end)/any other deposit method, and then transfer the money to a merchant account (e.g. a poker room). The bonus is received once they have transferred the money to the merchant account, not the wallet. This is for new members only.