Ga naar het forum
hallo pokerinnen e...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hallo pokerinnen en pokeraars

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
345 Weergaven

Ik ben een jongeman van 28.

Poker al een langere tijd met tussenpozen, zo'n jaar of 8 nu.

Ooit begonnen bij De shasta tafels van een bekende pokersite, en vanuit daar een leuk bedrag van $256 gemaakt.

Maarja toen bestond deze site nog niet met info over bankrollmanagement. Dus het was ook zo weer weg ;)

Erna bij een andere site, want deze werd erg groot. Dat is die nu momenteel aan de grond ligt door de FBI. Ben allang blij dat ik net weer begin met spelen. cool

Nu via een leuke bonus van deze site ben ik op het idee gekomen om het nog wat grodiger aan te pakken.

Ook omdat deze bonus de kans biedt om mijn pokerface weer een beetje vormen en dus in te komen in de assertiviteit van het spel.

Heb ook wat kennissen die heel veel spelen, en blijven zweren bij leuke winsten. Tsjaa wie wil dat nu niet he zunge raus!

Ik hoop veel van jullie te gaan lezen en samen rijk te worden! smile

irpokerfish :f_cool:

3 reacties

Hey irpokerfish! Welkom bij PokerStrategy.com :)

Herinner me de shasta tafels nog wel van een aantal jaar geleden. Toch knap dat je daar van niks $256 hebt gemaakt. Maar idd, goed bankrolmanagement is cruciaal om succesvol te worden en blijven.

Goed om te lezen dat je je pokerspel wil verbeteren. Welke pokervarianten speel je vooral?

Nu via een leuke bonus van deze site ben ik op het idee gekomen om het nog wat grodiger aan te pakken.

Er zijn door de situatie in de V.S. nu een heleboel nieuwe interessante bonussen. Een overzichtje daarvan houden we hier bij.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speel vooral waar in zin in heb.

Cashgames zijn een tijdje leuk visje spelen geweest.

Jammer dat ik mijn discipline verloor, want dat kostte mij mijn stack.

Ik vind sit en go's toch wel mijn favoriet, dan tussen de 1,10 en de 6,50

Soms turbo's als ik voel dat ik zin heb om ietwat agressief te spelen, soms niet.

Verder heb ik via pokerstars alle freerolls tientallen keren gespeeld (behalve badugi) blehh

Dus ben bekend met alle varianten. Deze zijn alleen zeker voor geld wel een stuk moeilijker. Zeker de hi/lo versies ,of de triple draw.

Deze zal ik dan ook zeker voorlopig mijden, tot ik mij een stuk meer ontwikkeld heb in dezen.

Het begrijpen is geen probleem, maar zo inkomen en eventjes een goede strategie meenemen is wat anders :P

Goede tip btw over de link betreft de bonussen. Heb een deal gemaakt bij partypoker dat ik omdat ik alleen playmoney heb gespeeld maar wel aangemeld ben alsnog de welkomstbonus krijg, zonder codevermelding.

Lieve mensen toch daarzo ;)

Duss op naar de winkel een paysafecard halen hehehe :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door irpokerfish
Ik speel vooral waar in zin in heb.

Cashgames zijn een tijdje leuk visje spelen geweest.

Jammer dat ik mijn discipline verloor, want dat kostte mij mijn stack.

Ik vind sit en go's toch wel mijn favoriet, dan tussen de 1,10 en de 6,50
Dan natuurlijk wel NL

Soms turbo's als ik voel dat ik zin heb om ietwat agressief te spelen, soms niet.

Verder heb ik via pokerstars alle freerolls tientallen keren gespeeld (behalve badugi) blehh

Dus ben bekend met alle varianten. Deze zijn alleen zeker voor geld wel een stuk moeilijker. Zeker de hi/lo versies ,of de triple draw.

Deze zal ik dan ook zeker voorlopig mijden, tot ik mij een stuk meer ontwikkeld heb in dezen.

Het begrijpen is geen probleem, maar zo inkomen en eventjes een goede strategie meenemen is wat anders :P

Goede tip btw over de link betreft de bonussen. Heb een deal gemaakt bij partypoker dat ik omdat ik alleen playmoney heb gespeeld maar wel aangemeld ben alsnog de welkomstbonus krijg, zonder codevermelding.

Lieve mensen toch daarzo ;)

Duss op naar de winkel een paysafecard halen hehehe :D