Ga naar het forum
Verplaatsing pokert...

Meldingen
Alles wissen

Ga jij van room veranderen om te profiteren van de promoties? Poll is gemaakt op apr 18, 2011

[Gesloten] Verplaatsing pokertraffic? - Verander jij van pokerroom

25 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
3,078 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Er lijkt momenteel wel een flinke verplaatsing van traffic te zijn:

De direct getroffen VS-pokerrooms

• PokerStars: -25%
  • Full Tilt Poker: -48%
  • Cereus Netwerk: -39% (UB/AP)

Rooms met traffic uit de VS, maar die niet aangeklaagd zijn:

• Bodog: +26%
  • Cake Poker Network: +19%

Pokerrooms die niet betrokken zijn bij de aanklachten

(bron: PokerScout.com)

De traffic is zich blijkbaar langzaam aan het verplaatsen.

Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen komende week. Nu de rust wat meer weergekeerd is en mensen hun geld op Moneybookers/Neteller ontvangen en de pokerrooms met speciale promoties komen zal de traffic waarschijnlijk komende week nog verder verschuiven.

Ga jij van pokerroom veranderen? Nieuwe rooms proberen en profiteren van alle aanbiedingen?

24 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Speelde sowieso al niet zoveel meer op Stars/FTP.

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Blijf gewoon gezellie op Stars :]. Op andere rooms niet of nauwelijks traffic op FL (Party wel beetje), maar vind Stars gewoon het fijnste spelen.

Kortom ga vanavond weer stukje storten en weer spelen. Begint toch weer te jeuken _evil:.

DonBartos
Oldschool Grinder

BODOG is wel baller, "business as usual" :D

Verder ga ik niet van room veranderen. Sterker nog, voor mij zullen de games een stuk softer worden denk ik zonder USAers, dus het wordt "more business than usual" _cool:

ik blijf gwn bij mijn vertrouwde FTP, ze verzekeren ons dat ons geld niet verdwijnt en met de migratie van de VS'ers, blijven enkel de Europese fish over. Als ze toch mijn geld nemen, dan maakt het niet zoveel uit, ze mogen die $100-ish hebben, ik ga er niet van dood.

Yordi85
PokerStrategist

Gemengde gevoelens...
48% weg bij FT What the fuck...
Zullen de regulars weg lopen of zal de vis weglopen? Of lopen ze mischien hand in hand?
Ik ga niet weg bij FT voor ik de micros BSS heb gebeat.
Kan me wel voorstellen dat als je NL200 speelt er nu niet veel meer te doen is...

gisteren merkte ik op FTP wel dat de 6,50$ SNGs iets langzamer volliepen, maar ook nu nog ging het snel zat

er zaten wel erg veel vissen, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn

mooiste zou zijn als er een berg regs weg zijn

een groot probleem vind ik de software bij andere rooms, dat speelt gewoon minder lekker

Revenem
PokerStrategist

Die procenten van FT en Stars stellen natuurlijk een stuk meer voor dan de + procenten van de kleinere rooms. Het lijkt dus dat een heleboel spelers zich wat gedeisd houden en ik verwacht dan ook een geleidelijk (gedeeltelijk) herstel op FT en PS.

Ik blijf op FT, ook al ben ik niet echt blij met de situatie.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Revenem
Die procenten van FT en Stars stellen natuurlijk een stuk meer voor dan de + procenten van de kleinere rooms. Het lijkt dus dat een heleboel spelers zich wat gedeisd houden en ik verwacht dan ook een geleidelijk (gedeeltelijk) herstel op FT en PS.

De totale traffic was inderdaad dit weekend flink gedaald. Dat komt inderdaad sowieso door het vertrek van de Amerikanen. Daarnaast zullen een aantal spelers inderdaad een paar dagen de kat uit de boom kijken.

Anderen willen graag van room veranderen maar wachten nog op hun geld. Dus zijn dus meerdere verschillende groepen zijn, waardoor de totale traffic dit weekend erg gedaald was

upsssssss
PokerStrategist

Wil niet veel zeggen maar de helft van Fulltilt is weg. Dat is een puist hoor. Ja, ik ga ook weer terug naar de sites.

upsssssss
PokerStrategist

Had het wel snel hoor. Maar kon het niet terugstorten :D Nogsteeds de P er in omdat ik me laatste dag van de take2 niet gehaald heb :rolleyes:

Goed bezig ook :facepalm:

Lievaai
Elite Grinder

Ik wacht nog wat af, krijg mijn geld via moneybooker toch niet uitgecasht op FT. Er is wel maar 1/3 (maximum) van het normale aantal tafels op nl200Fr, maar het zijn er toch nog een stuk of 5-10, en ik weet niet of er op de andere sites meer tafels beschikbaar zijn... anders overweeg ik wel een overstap naar europoker, partypoker of bwin...

Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Verder ga ik niet van room veranderen. Sterker nog, voor mij zullen de games een stuk softer worden denk ik zonder USAers, dus het wordt "more business than usual" _cool:

Speel jij op BODOG??
Wat een klere room duurt uren eer die SNG vol zijn pfff

bayleysa
Legacy Member

Je moet ook een paar dingen onderscheiden. Voor veel grinders op stars is het niet mogelijk om over te stappen naar een andere room omdat er simpelweg het mtt ofwel mttsng aanbod niet is. Denk dat het relatieve percentage onder cashgamers veel hoger ligt dan onder toernooispelers.

Obv is de game op ps wel een stuk softer zonder us regs:)

Revenem
PokerStrategist

Ja, het kan met zulke cijfers niet ontkend worden dat de traffic daalt op PS en FT en dit zal verlopig niet terug normaliseren, maar toch voor een stuk. Ik denk dan ook dat naast een gedeeltelijk herstel voor FT en PS de groei van de andere sites ook nog zullen groeien.

Wat dingen die ik mij afvraag:

-Waarom zijn Cake en Bodog niet aangeklaagd? Ik had iets horen waaien van een deal voor verdere problemen te vermijden maar herinner mij de details niet meer

-Als FT en PS echt geen geldproblemen hebben, waarom laten ze dan de andere poker rooms promoties lanceren zonder zelf tegenpromoties te houden om hun spelers bij hen te houden?

Veronderstel dat, er vanuit gaande dat de totale non-US traffic terug normaliseert dit niet slecht is voor PokerStrategy, julli deals met de kleinere rooms lijken mij (logisch ook) beter te zijn :P

bayleysa
Legacy Member

Ja, het kan met zulke cijfers niet ontkend worden dat de traffic daalt op PS en FT en dit zal verlopig niet terug normaliseren, maar toch voor een stuk. Ik denk dan ook dat naast een gedeeltelijk herstel voor FT en PS de groei van de andere sites ook nog zullen groeien.

Wat dingen die ik mij afvraag:

-Waarom zijn Cake en Bodog niet aangeklaagd? Ik had iets horen waaien van een deal voor verdere problemen te vermijden maar herinner mij de details niet meer

-Als FT en PS echt geen geldproblemen hebben, waarom laten ze dan de andere poker rooms promoties lanceren zonder zelf tegenpromoties te houden om hun spelers bij hen te houden?

Veronderstel dat, er vanuit gaande dat de totale non-US traffic terug normaliseert dit niet slecht is voor PokerStrategy, julli deals met de kleinere rooms lijken mij (logisch ook) beter te zijn :P

Lol stars en ftp staan erom bekend als een bitch te zijn naar affiliates. Maar gaat er in feite niet om of het beter is voor pokerstrategy maar voor de leden van pokerstrategy obv

Mijn roll is nog processing > 2,5 dag nu. Denk echter wel bij FTP te blijven voor Iron Man, Rakeback, Rush en de superieure software.

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

Oorspronkelijk gepost door DonBartos

Speel jij op BODOG??
Wat een klere room duurt uren eer die SNG vol zijn pfff

Neu speel op PokerStars, en daar zijn de games een stuk makkelijker sinds die Amerikaantjes weg zijn.

Vond hun uitspraak alleen mooi :P

brokkeman
PokerStrategist

Ik ga mijn BR wel houden op FT maar ik ga wel storten op andere rooms om de bonussen mee te pikken. Heb nog TAF geld staan op Neteller. Daarna zie ik wel op welke rooms ik actief blijf spelen.
FT zeker want ik vind de software TOP.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door brokkeman
Ik ga mijn BR wel houden op FT maar ik ga wel storten op andere rooms om de bonussen mee te pikken. Heb nog TAF geld staan op Neteller. Daarna zie ik wel op welke rooms ik actief blijf spelen.
FT zeker want ik vind de software TOP.

TAF is nu inderdaad wel ideaal om te profiteren van enkele bonussen. Als je nu nog snel een paar mensen kunt werven, of als je nog TAF-geld hebt staan, is dit inderdaad een ideale manier om een bonus mee te pikken.