Skip to forum
Special Thread: $50...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Special Thread: $50 Challenge!!!!

57 Berichten
14 Gebruikers
0 Reactions
1,990 Bekeken

Wil je ook meedoen aan deze $50 Challenge?

Lees dan goed dit nieuwsbericht door:
Nieuw: De $50 Challenge!!!!!

Deelnemers:

Naam: Sharp80
Variant: No Limit
PokerSite: Titan

Naam: Yoghi
Variant: Fixed Limit
PokerSite: Titan

Naam: Elrio
PokerSite: PokerStars

Naam: Zeezout
Variant: SNG
PokerSite: Full Tilt

Naam: Ruleza
PokerSite: Mansion Poker

Naam: Dopedopey
PokerSite: Full Tilt

56 replies
Yoghi

Ik doe ook wel mee

Fixed limit op titan.

Kan ik SH wel op 0.1/0.2 beginnen? ^^ 0.05/0.10 gaat me iets te ver.

Sharkking89

BRM yoghi!

hoi,

ff aanmelden via e-mail zoals in het nieuwsbericht staat, anders wordt het te rommelig. ;)

In het geval van SH mag je idd op de laagste limiet beginnen.

Tevens zal ik zo nog een wijziging aanbrengen in het nieuws, zodat ook SNG-ers mee kunnen doen aan deze challenge.

Yoghi

Er is wel 0.05/0.10SH, maar als ik helemaal vanaf daar moet beginnen wordt het een te lange weg.

Als dat kan zal ik me aanmelden :)

Ja, is geen probleem Yoghi. ;)

Ik heb zojuist een wijziging aangebracht in het nieuws. Ook SNG spelers kunnen nu meedoen aan deze challenge!

MCRaia

Hoi Paul,

Leuk zo'n challenge, maar eh, ik begrijp niet helemaal hoe het in z'n werk gaat.
M'n enige aan PS gelinkte account (Titan) heeft al een aardige bankrol (bijna $1000, begonnen met de $50).
Moet je dan een nieuw account aanmaken op een andere site en begin je daar dan "opnieuw" met $50?

Mark

hoi Mark,

Het maakt niet uit op welke site je start. Het gaat erom dat je begint met $50 en volgens bankrollmanagement je door de limieten heen speelt.

Wanneer je tevens nog andere limieten ernaast speelt op dezelfde site is geen probleem. Als maar door middel van je screenshots duidelijk wordt wat je resultaten zijn van de $50 challenge en de daarbij behorende limieten.

In jouw geval kun je dus gewoon op Titan spelen, maar neem je dan gewoon $50 van die $1.000 voor deze challenge.

Yoghi

Bedankt, info verstuurd :)

Super Moderator
Zeezout

Ik wil wel meedoen met de SNG's, maar zit met een vraagje.

Normaal speel ik $2,25 SnG's en ben niet enthousiast over een terugstap naar $1,25 SnG's vanwege de slechte rake-verhouding.

Is het een idee om het startkapitaal daarop aan te passen of mag je afwijken van het BRM in dit opzicht?

elrio

Info ook verstuurd :D
Was van plan om op full tilt 50$ over te maken maar toch besloten om 50$ op Pokerstars te laten staan en voor 1.5 maand te gaan cashen zonder MTT's.

:D I'm in :D

Sharkking89

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Normaal speel ik $2,25 SnG's en ben niet enthousiast over een terugstap naar $1,25 SnG's vanwege de slechte rake-verhouding.

Is het een idee om het startkapitaal daarop aan te passen of mag je afwijken van het BRM in dit opzicht?

zeezout jij haalt de 400 sng's niet :D

Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

zeezout jij haalt de 400 sng's niet :D Goh, iedere week 1, is toch zo'n 50 per jaar. Duurt dit geen 8 jaar dan? :D

Super Moderator
Zeezout

Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

zeezout jij haalt de 400 sng's niet :D

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Dat zei ik ook al tegen Sharp... Hij geloofde me niet, dus nu krijg ik een krat bier van hem wanneer ik het niet haal en geeft hij mij een beertender wanneer ik het wel haal....

Toch, Sharp???? :D :D :D

Maar hoezo haal ik die niet? Ik heb er in die korte 6 maanden al bijna 150 gespeeld wahahahahaha.....

Sharkking89

Sharp hij haalt dat niet !

Trust me

Super Moderator
Zeezout

Ik heb mijn plan al helemaal klaar:

Ik begin met een maand van studie en voorbereiding.

Daarna draai ik een week proef met 1 SNG per dag, die ik dan compleet analyseer in de volgende vijf dagen.

De laatste twee dagen ga ik dan het maximum aantal tafels tegelijk spelen met die beertender voor ogen....

;)

Ruleza

Tja, hier was ik eigenlijk al mee bezig, niet ?

Ik doe ook mee (als dat mag) door op Mansion te spelen, SSS...

Head Admin
Lanfear81

Hij geloofde me niet, dus nu krijg ik een krat bier van hem wanneer ik het niet haal en geeft hij mij een beertender wanneer ik het wel haal....

damn, ik ga ook maar eens een paar weddenschappen met sharp afsluiten. volgens mij snapt hij niet hoe zoiets werkt :D :D :D

dustje

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

Hij geloofde me niet, dus nu krijg ik een krat bier van hem wanneer ik het niet haal en geeft hij mij een beertender wanneer ik het wel haal....

damn, ik ga ook maar eens een paar weddenschappen met sharp afsluiten. volgens mij snapt hij niet hoe zoiets werkt :D :D :D

maniacs ;)