Ok, eerste update..
Ik heb nu 200 handjes gespeeld op NL2 SH op Titan. Vrij degelijk gespeeld en had de mazzel dat ik in een korte periode een goede run qua kaarten kreeg en deze ook werden afbetaald.
Het spel is even wennen. Alhoewel er natuurlijk genoeg fish rondzwemt op deze limiet zitten er ook spelers tussen die zich er wat meer in hebben verdiept. Enerzijds wel een goede oefening, want tegen elke speler moet je op een andere manier anticiperen. Tot nu toe gaat dat aardig al weet ik wel dat ik nog genoeg leaks heb (in overvloed zelfs :D). Tegelijkertijd ben ik ook een boek aan het lezen over NL SH welke behoorlijk leerzaam is. Of alles op deze limiet toepasbaar is betwijfel ik, maar het is natuurlijk een mooie limiet om wat dingen uit te proberen.
Ik gebruik deze challenge tweeledig, enerzijds om natuurlijk hoog in het klassement te eindigen
en anderzijds weer wat te verdiepen in poker. Ik zal dan ook van de geselecteerde handen 1x per week een video maken met daarin vragen en/of toelichting zodat ik ook weer terug op de rails kom qua poker.
Tot slot de resultaten:
Bankroll: $54.01
Gespeelde handen: 200
BB/100 handen: 100.25