Ga naar het forum
Special Thread: $50...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Special Thread: $50 Challenge!!!!

57 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,994 Weergaven
elrio

Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Ik heb zojuist alle pokerrooms vergeleken en tevens alle trackingsoftware en ben toch op het volgende uitgekomen:

Het wordt Titan Poker en ik ga NL SH spelen. Deze wordt namelijk al aangeboden vanaf $0.01-$0.02.

De pokersoftware wordt Holdem Manager. Deze vind ik toch iets prettiger werken dan PokerTracker 3.

Vanavond zal ik een sessie spelen en resultaten hier posten.

De rest ook alvast succes!

Misschien kom ik effe meespelen aan tafels :D Kan ik alvast enkele dollars afsnoepen :D

prima, zolang jullie maar wegblijven van full tilt, ik begin vanavond of morgen met 50 dollar met pt3 (full version, gewoon 60 euro betalen mensen heb je een licentie) en jullie zien de update wel verschijnen :)

Supermoderator
Zeezout

Ik denk toch dat ik de kosten te hoog vind voor de moeite.

Het is imo geen goed BRM om $1,00 + $0,25 SNG's te spelen. Ik kies dus gewoon weer voor de $2,25.

Ik blijf erbij dat dit beter BRM is dan $1,25 spelen, dus jammer dan...

Maar let er verder maar niet op. Heb gewoon een baaldag... :evil:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok, eerste update.. :D

Ik heb nu 200 handjes gespeeld op NL2 SH op Titan. Vrij degelijk gespeeld en had de mazzel dat ik in een korte periode een goede run qua kaarten kreeg en deze ook werden afbetaald.

Het spel is even wennen. Alhoewel er natuurlijk genoeg fish rondzwemt op deze limiet zitten er ook spelers tussen die zich er wat meer in hebben verdiept. Enerzijds wel een goede oefening, want tegen elke speler moet je op een andere manier anticiperen. Tot nu toe gaat dat aardig al weet ik wel dat ik nog genoeg leaks heb (in overvloed zelfs :D). Tegelijkertijd ben ik ook een boek aan het lezen over NL SH welke behoorlijk leerzaam is. Of alles op deze limiet toepasbaar is betwijfel ik, maar het is natuurlijk een mooie limiet om wat dingen uit te proberen.

Ik gebruik deze challenge tweeledig, enerzijds om natuurlijk hoog in het klassement te eindigen :D en anderzijds weer wat te verdiepen in poker. Ik zal dan ook van de geselecteerde handen 1x per week een video maken met daarin vragen en/of toelichting zodat ik ook weer terug op de rails kom qua poker. :D

Tot slot de resultaten:

Bankroll: $54.01
Gespeelde handen: 200
BB/100 handen: 100.25

Supermoderator
Zeezout

Ik geef de challenge op.

Ik vind de rake op $1 te hoog en zit bovendien even niet zo lekker in mn vel.

Wel ga ik met $50 de SNG's op FT spelen met een beginlevel van $2,25, maar daar begin ik pas aan wanneer ik me beter voel.

Succes allemaal!

elrio

Bankroll: 67.09$
Handen: 991
BB/100 handen: 43.11

Korte update, rest staat in mijn thread :D

jee, ik zuig als ik jullie zo zie:

522 handen
$5.55 won
5.32 Big bets (10,64 BB)/100

Vraag, In welke threat moet ik nu elke dinsdag mn voortgang posten?

elrio

Ik voel me schuldig :D
Zit nu aan een tafel met een kerel die iedere hand pushed en als hij verliest dan rebuyd hij voor 1$.

Beginstack aan tafel: 2$
Huidige stack: 24$

Bankroll: 96$

:D :D:D:D

elrio

De Maniac heeft de tafel verlaten

Resulaat van sessie :D

+25$
Bankroll: 98.88$ :D

elrio

Ik heb nu de 100$ grens bereikt, dit wil dus zeggen dat ik 20 buy ins heb voor NL5 (5$), Nu heb ik een vraag hoe ik kan verder spelen.

Nu had ik gedacht om NL5 te spelen met bankroll boven de 100$ en dus meer dan 20 buy ins, als ik terug naar 100$ ga dan speel ik NL2 tot ik weer 2-4 buy ins heb verdiend.

Valt dit binnen bankrollmanagement of wat moet mijn bankroll zijn om NL5 te mogen spelen?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mooi resultaat Elrio! Speel je Full Ring of Shorthanded? Fullring moet je namelijk min. 20 buy ins hebben en shorthanded 25.

Ik zal morgen ook weer even een update plaatsen. Zit overigens nog zeeeeeeer ver van de $100 verwijderd. :D

elrio

Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Mooi resultaat Elrio! Speel je Full Ring of Shorthanded? Fullring moet je namelijk min. 20 buy ins hebben en shorthanded 25.

Ik zal morgen ook weer even een update plaatsen. Zit overigens nog zeeeeeeer ver van de $100 verwijderd. :D

Ik speel Shorthanded: dus 25 Buy ins NL5 : 25 x 5 = 125$
Nog 25$ te gaan dan :D.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog even een update. Helaas geen Elrio-achtige resultaten, maar in iedergeval geen verlies gedraaid. :D

Op dit moment helaas heel weinig beschikking tot internet en donderdag vertrek ik wederom naar Hamburg, dus veel handjes zullen er nu niet bijkomen.

Bankroll: $57.24
Gespeelde handen: 1105
BB/100 handen: 32.76

ik ga er maar even vanuit dat dit genoeg zegt?

elrio

Al heb ik wel moeite om ver de 100$ grens te komen :D

elrio

Ik moet meer zo'n challenge doen :D

Sinds ik die challenge gedaan heb

1x Royal flush
3x Quads (waarvan 2x vandaag :D)

elrio

Ik heb besloten om te stoppen met de challenge en mijn huidige resultaat als eindresultaat in te geven.

waarom:

1. Straks bonus op party vrijgespeeld, en als ik stort voor 31 juli dan krijg ik nog een mooie bonus
  2. om die bonus vrij te spelen gaat het sneller met mijn hele bankroll op NL10
  3. Ik zit nu alweer tevaak te pokeren door die challenge, te competitief denk ik

Dus sharp wat heb je allemaal nodig voor mijn eindstand?

grtz elrio