Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] update!

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
538 Weergaven
JFMcCain

Hey!

Na een backswing van $1200 naar $ 960 twee weken geleden ben ik er nu weer helemaal bovenop gelukkig! Gister met winst van $80 in 250 gespeelde handen op de Limit $0,25-$0,50 de $1400 dollar gepasseerd!

Ook hoop ik deze maand nog de gouden status op pokerstrategy te verkrijgen. Moet lukken aangezien in vaker ga spelen vanaf nu;)

Einde van de maand poker in nu 3 maanden op fult tilt poker en heb ik van de $50 startkapitaal al $1400 dollar gemaakt. Ik moet nog heel veel leren en ervaring op doen uiteraard, maar ik denk dat ik snel op de hogere limieten te zien ben.

Daar ga ik wel voor iig!

12 reacties

Hey JFMcCain,

Super om te horen dat je zoveel meer van je startkapitaal hebt gemaakt. Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Vooral cashgames of ook nog een toernooi geshipt tussendoor?

JFMcCain Topicstarter
JFMcCain

Ik heb in het begin vooral rush toernooien gespeeld om mijn kapitaal boven de $550 dollar grens te krijgen. Vanaf daar heb ik er voor gekozen om cashgames te gaan spelen. $0,10 - $0,25 ben ik toen gaan spelen een kleine 4 weken geleden. En sinds deze week ben ik bezig op de $0,25 - $0,50.

Ik was even bang voor de overstap. Hogere limiet, grote potten, wellicht ook betere spelers... maar tot nu toe geen moeite gehad met aanpassen en hoop snel de $3000 te passeren om weer hogerop te komen..

Pokerstrategy krijgt overigens mijn complimenten voor het geweldige aanbod aan artikelen en video's. Ik heb er vooral in het begin heel veel van geleerd en leer er nog iedere dag van..

Mij krijg je niet meer van het pokeren af! Haha..

martijnde666

Wat voor toernooien waren dat? ik wil binnenkort ook op FTP gaan spelen en hoor veel over deze Rush toernooien, kan jij me daar iets meer over vertellen? waar ik het beste mee kan beginnen zeg maar.

JFMcCain Topicstarter
JFMcCain

Dat hangt natuurlijk van je BR af en van je ervaring met rush poker.. Maar je kan het best beginnen met de $1 + $0,10 rushtoernooien. Daar speelt wel veel fish vanwege de lage buy-in.. Maar met solide spel kan je daar een ruime winst uithalen. Dat is mij ook gelukt.

FTP hebben ze in de academy ook speciale video's die je meer leren over hoe te spelen tijdens rushtoernooien. Die zijn zeker aan te raden alvorens je gaat beginnen met spelen :)

Op welke site speel je nu dan?

Oorspronkelijk gepost door JFMcCain
Ook hoop ik deze maand nog de gouden status op pokerstrategy te verkrijgen. Moet lukken aangezien in vaker ga spelen vanaf nu;)

Ons statussysteem verandert trouwens per 1 juni. Het wordt iets makkelijker om de Gold status te halen. Je kan het nieuws daarover hier nog eens nalezen.

Bedankt voor de complimenten trouwens. :) Heb je nog speciale video's/artikelen die je andere beginners echt aan kan raden?

JFMcCain Topicstarter
JFMcCain

Vooral de video's en artikelen over Bankrollmanagement zijn erg leerzaam.. Ik merk gemerkt dat ik snel geneigd ben hoger te willen spelen.. Door de video's en artikelen over Bankrollmanagement weet ik nu wanneer ik welke limiet kan spelen zonder al teveel risico te lopen.

Ook de video's over odds en outs zijn er leerzaam en duidelijk. Het gebruiken van deze twee tools heeft mij veel geld opgeleverd en ook bespaard :P

Ik ben benieuwd wat de gold artikelen en video's mij nog gaan leren. Ik kan iig niet wachten!!

1d4BestByTest

Lol ik ben het zelfde pat voorlopig aan het volgen :P

Ik ben echter van 0begonnen, eerst wat up down up om met het mooie bedrag van 1dollar deze maand beginnen(aanvankelijk mixed games HU, om na een tijdje over te stappen op de rush on demands). Nog voor het einde maand lig ik al om en beide 500dollar.

Moderator
pcbeem

Nice ik heb zowaar iemand doorverwezen die het nieuws haalt _cool:.

Maar waar speel je deze cashgames kan je namelijk niet vinden op PTR? Dacht onthouden te hebben dat je op FTP speelde maar kan je vreemd genoeg niet vinden qua cashgames ?(

Tot slot misschien leuk als mods dit naar blogsectie moven. Zoals ik al eerder zei ik zal met zeer veel interesse je volgen _biggrin:.

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nice ik heb zowaar iemand doorverwezen die het nieuws haalt _cool:.

Maar waar speel je deze cashgames kan je namelijk niet vinden op PTR? Dacht onthouden te hebben dat je op FTP speelde maar kan je vreemd genoeg niet vinden qua cashgames ?(

Tot slot misschien leuk als mods dit naar blogsectie moven. Zoals ik al eerder zei ik zal met zeer veel interesse je volgen _biggrin:.

zal wel rushpoker zijn :)

Moderator
pcbeem

Dat klinkt idd logisch _cool:

JFMcCain Topicstarter
JFMcCain

Ik speel op dit moment aan de cashgame tafels van FTP. Speel 1 tafel omdat ik tegelijkertijd tv zit te kijken haha:P

Hoe kan ik deze blog verplaatsen dan? wou het al doen maar kon het nergens vinden..

Moderator
pcbeem

Kun jij zelf niet daar moet je moderator voor hebben =).

Of je kunt natuurlijk gewoon nieuwe thread openen in blogsectie.

Met daarbij leuke openingspost wie je bent, wat je gespeeld hebt enz.

Is misschien wel makkelijker :].