Kenny Tran heet niet voor niets 'Sick Call Kenny', maar wat denk je van deze call? Supergoed? Geniaal? Of juist slecht en gelukkig?
Kijk de video van deze week en laat weten wat je ervan vindt!
Kenny Tran heet niet voor niets 'Sick Call Kenny', maar wat denk je van deze call? Supergoed? Geniaal? Of juist slecht en gelukkig?
Kijk de video van deze week en laat weten wat je ervan vindt!
Tja kunnen we weinig over zeggen, want waarschijnlijk heeft hij een of andere tell, maar verder is range natuurlijk sterk polarised. Hij valuebet hier waarschijnlijk enkel met A
en misschien met K
en als hij kan 3barrel bluffen, is call zeker niet ongewoon.
Hoe kun je hier nou nog callen?
Vraag me af je beat toch helemaal niks meer (of iig bijna niks) op zo een bord.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hoe kun je hier nou nog callen?Vraag me af je beat toch helemaal niks meer (of iig bijna niks) op zo een bord.
Villian zijn range is vrij polarized zoals liessens al zei. Hij bet alleen nog A:h en K:h wrs... That's about it... Al de rest zijn bluffs... Ik weet ook niet of de call echt goed of echt slecht is. Hij moet wel een tell hebben gehad...
De sterke en instamanier waarop Winston 3 streets bet is gewoon zeer bluffy, met de nuts zou hij niet zo meteen betten en wat zwakte veinzen. En idd, ook een zeer gepolariseerde range die hij daar 3barrelt.
Haha.
Ik dacht echt door wat jij zei dat hij AK of AQ had. Maar toen hij zo liep te zuchten dacht ik echt van "WTF dit ziet er gewoon uit als QQ+".
Als Tran werkelijk zo'n "sick hand reader" was had hij die geinsta fold. Het is gewoon een beetje een callingstation. Hij speelt ook erg veel limit op FTP dus ik neem aan dat hij zijn spel gewoon niet genoeg aan NL aanpast.
Ach van al die keren proberen moet het ook eens een keer lukken... en dan is hij opeens ´de beste speler ooit´. Hij vindt zichzelf wel een baas
Oorspronkelijk gepost door vietlam
sick call too
Dit is veel leuker,
Maar iig, kerel act ook zo veel dat hij echt of airball heeft of nuts, dus nooit AT of QQ of JJ, dus snap de call een beetje, maar zou gewoon PF folden om dit soort spots te mijden
Nuts is hier een set+. Hij heeft AA. Zijn range is dus niet polarized en ik denk dat hij KK of QQ precies hetzelfde zou spelen.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Nuts is hier een set+. Hij heeft AA. Zijn range is dus niet polarized en ik denk dat hij KK of QQ precies hetzelfde zou spelen.
Ik denk dat hij bij QQ niet gaat zuchten en kreunen en steunen en teleurgesteld gaat kijken
Oorspronkelijk gepost door Timor83
De sterke en instamanier waarop Winston 3 streets bet is gewoon zeer bluffy, met de nuts zou hij niet zo meteen betten en wat zwakte veinzen. En idd, ook een zeer gepolariseerde range die hij daar 3barrelt.
Vond ik ook.
lol die Q2, eindelijk een video waarbij de beschrijving niet 't einde 'verklapt' @ mindfuck.