as we gaan flame hoeft het nie meer nie
@ Bay wtf are u thinking ???? Tellin me off.
en nog meer niet
geoorloofde tekst.............
Varriance,
Is idd zuur als je azen voor de zoveelste keer gekraakt worden maar ja.
Moet maar zo denken je kreeg het geld er goed in
Als je idd het geld er niet al te vaak goed in krijgt check dan bayleysa zijn post
Oorspronkelijk gepost door nicolaius
@ Bay wtf are u thinking ???? Tellin me off.![]()
en nog meer niet
geoorloofde tekst.............
was men gecensureerde post hoor
Oorspronkelijk gepost door nicolaius
En geloof me ik heb ut echt geprobeerd op various ways : lag ,tag ,uber aggr,uber tight .
♠_biggrin: ♠_biggrin: ♠_biggrin:
ik leer je wel donken, 12$ per uur. Denk dat je met een uurtje of 5 een heel eind in de goede richting bent. Laat maar ff weten! ♠_thumbsup:
Volg maandag- en dinsdagavond DonBartos zijn coaching, en hij leert je alle kneepjes van het donken op de turbo MTTs en SNGs. Ohja, en soms leer je ook nog om te ownen, maar dat is bijzaak.
Oorspronkelijk gepost door Wabbo
Volg maandag- en dinsdagavond DonBartos zijn coaching, en hij leert je alle kneepjes van het donken op de turbo MTTs en SNGs. Ohja, en soms leer je ook nog om te ownen, maar dat is bijzaak.
Dit kan ik bevestigen. Oh en als je gedetailleerde informatie wilt over het hitten van 1outers raad ik je aan mijn 6e video, lets go.turbo deel 2 te bekijken.
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Oorspronkelijk gepost door Wabbo
Volg maandag- en dinsdagavond DonBartos zijn coaching, en hij leert je alle kneepjes van het donken op de turbo MTTs en SNGs. Ohja, en soms leer je ook nog om te ownen, maar dat is bijzaak.Dit kan ik bevestigen. Oh en als je gedetailleerde informatie wilt over het hitten van 1outers raad ik je aan mijn 6e video, lets go.turbo deel 2 te bekijken.
het zit hem toch in de timing?
Nja eerst maar een 1outer leren hitten. Fase twee is inderdaad om ze op het juiste moment te hitten
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Nja eerst maar een 1outer leren hitten. Fase twee is inderdaad om ze op het juiste moment te hitten
tja zo goed ben ik nog niet:(