Ga naar het forum
Stel je vraag aan: ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je vraag aan: Charlotte van Brabander

38 Berichten
29 Gebruikers
0 Reacties
8,090 Weergaven

Speciaal en exclusief voor onze community zal Charlotte van Brabander een interview geven. Sjlot, zoals haar online nickname luidt is de Belgische pokerbabe die naam maakte als topspeelster van het spel Counter Strike. Door met een geheel vrouwelijk team de wereldkampioenschappen te halen zal haar naam voor altijd in de boeken staan.

PokerStars pikte de gaming talenten van de Belgische op en gaf haar een sponsorcontract, waardoor ze nu een officiële PokerStars Pro is.

Natuurlijk krijg ook jij de kans om jouw vraag te stellen aan Charlotte. Dat kun je doen door deze te stellen in deze thread. De leukste en/of beste vragen zullen in het interview worden verwerkt.

Wees creatief!

37 reacties
chaserr

WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

nu even vragen verzinnen^^

Timor83

Wanneer je in interviews verklaart dat ze je niet als "friend of Pokerstars" aangenomen hebben voor je looks, geloof je dat dan zelf? Met andere woorden, als je een 40-jarige vent met ondergemiddeld uiterlijk en dito adem was geweest, zou je dan ook FoP zijn?

yoshiwa

ik kan wel wat vragen verzinnen maar zit nu niet te wachten op een mod-edt of een ban :coolface: :D

chaserr

1. Wat vind ze dat ze veel fans heeft onder de pokeraars. Zelfs mensen die haar ava nemen op stars? ^^ Als deze vraag erin komt vond ze dit grappig dat iemand zelfde ava had? :tongue:

2. Hoe improved ze haar game?

3. Hoe bevalt haar de status friends van pokerstars?

4. Komt ze binnenkort een toernooi in Nederland spelen?

5. Hoe combineert ze haar sociale leven met poker?

6. Wat is haar leukste poker ervaring?

7. Waar heeft ze een hekel aan aan de pokertafel?

Mivaro92

Oorspronkelijk gepost door Timor83
Wanneer je in interviews verklaart dat ze je niet als "friend of Pokerstars" aangenomen hebben voor je looks, geloof je dat dan zelf? Met andere woorden, als je een 40-jarige vent met ondergemiddeld uiterlijk en dito adem was geweest, zou je dan ook FoP zijn?

Allemaal marketing hè.. Neem aan dat ze zelf ook wel snapt dat ze beetje de looks mee heeft.

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door Mivaro92

Oorspronkelijk gepost door Timor83

Allemaal marketing hè.. Neem aan dat ze zelf ook wel snapt dat ze beetje de looks mee heeft.

Als ze dat niet snapt dan zijn de looks ook het enige dat ze mee heeft...

Timor83

True, maar vandaar ook de vraag. Beetje kritisch misschien, maar echt geloofwaardig is het niet als je dat soort dingen verklaart in interviews.

Welk wapen heeft je voorkeur in CS?
M4A1 of AK47?

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Sjlot, zoals hij online nickname luidt is de Belgische

Zoals haar online nickname luidt denkik, anders staat het zo raar haha.

Wabbo

Zijn die van jou echt of nep?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Grexnl

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Sjlot, zoals hij online nickname luidt is de Belgische

Zoals haar online nickname luidt denkik, anders staat het zo raar haha.

Oeps lol, fixed :D

Gerv

Hoe is het met je zusje IRL en gaming?

Game je zelf ook nog fanatiek in competitive scene?

Ooit andere games competitief gedaan like CS?

Welke cup? :D

Welk BRM?

Dankzij wat begonnen met poker?

ItsTeddyKGB

Waarom staat er een pc in de keuken?

oscaar10

Waarom heb ik Samni hier nog niet gespot? :D

Timor83

Waarom heeft het "Stel je vraag aan Chris Moneymaker"-topic nog geen enkele vraag, ondanks het feit dat deze 8 minuten langer online staat? (cfr. eerdere vraag).

Eendje01

Wat vind je van de regulering van de belgische pokermarkt?

Wat vind je de leukste pokervariant na hold'em (als dat je favoriet is teminste)?

chaserr

Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Heb hem het topic gelinkt aan hem op skype als 2 grootste fanaten hier van Charlotte op het forum I guess :tongue:

samni

Oorspronkelijk gepost door oscaar10

Omdat Samni werkt tegenwoordig :(

Moet nog even paar vragen verzinnen maareuhm, waar moet ik me aanmelden om dit interview af te nemen?

Edit: lees: hoeveel geld moet ik aan wie betalen om dit interview te mogen afnemen?