Ga naar het forum
Me in the Spotlight...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Me in the Spotlights

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
448 Weergaven
dafkeu

Reeds een 2-tal weken aan het pokeren en nu al fan van deze site ! De bijna onuitputtelijke bron aan heldere informatie, de talrijke coaching-sessies, maar vooral het actieve forum hebben me overtuigd om me hier kort even voor te stellen.

Ik heet Dave, ben 34 jaar en woonachtig rond Antwerpen. Ondanks het feit dat ik al enkele jaartjes poker speel, moet ik eerlijk toegeven dat ik het beginnersniveau waardig ben :) … Stap-voor-stap nieuwe informatie vrijspelen, dit trachten toe te passen terwijl de verliezen binnen de perken worden gehouden en hopelijk af en toe te genieten van winst … dat is mijn doel ! :)

Oh ja, ik waag me bij Everest Poker vooral aan MultiTable FR NL2 en freerolls – een kwestie van goedkoop te leren pokeren denk ik dan :P

Tot aan de pokertafel !

3 reacties
kokkie1975

welkom op t forum en suc6 met je poker carriere :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Dave,

Bedankt voor het compliment! Als er dingen zijn die je mist of die je als nieuw lid onduidelijk vond, laat het dan zeker ook weten! Zo kunnen we de site altijd nog verder verbeteren.

Je instelling is in ieder geval goed! Probeer in de eerste plaats vooral veel plezier te hebben, dan komt de rest vanzelf wanneer je stap voor stap blijft bijleren!

Als je graag meespeelt in freerolls kun je overigens ook meespelen in onze dagelijkse freeroll (op Everest) die alleen voor onze leden toegankelijk zijn als je deze nog niet ontdekt had.

Een overzicht van onze freerolls vind je hier:

Veel plezier in de community!

Welkom & Veel Succes!