Hoi
Denk dat titel wel voor zich spreekt
Doe maar Skype neerzetten of mij toevoegen (DonBartosje) of mij aanspreken of skype als wij al reeds vriendjes zijn!
Hoi
Denk dat titel wel voor zich spreekt
Doe maar Skype neerzetten of mij toevoegen (DonBartosje) of mij aanspreken of skype als wij al reeds vriendjes zijn!
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Spoiler
Zo jij bent skypegroepengeil
Ik ben het wel een beetje met je eens chaser
Oorspronkelijk gepost door Wabbo
Wauw, waar heb je die inspiratie weg om dit op te starten? Ben erg trots op jou![]()
Nja niet eens enkel de inspiratie, ik doe dit zelfs enkel en speciaal voor jou. Zit er zelf niet echt op te wachten.
Ik zit in zowat allemaal, zelfs PLO skypegroep. Ik heb probably echt te weinig IRL-vriendjes
Hee ik heb mischien wel interesse......hoe gaat dat dan? Ik heb hier allemaal geen verstand van (skype en al die shit) Als ik ook mee kan doen dan heb ik interesse,zijn hier ook kosten aan verbonden,zoja hoeveel???
Het is simpelweg een compleet vrijblijvende deelname. Je kan gewoon toegevoegd worden aan de Skype-groep, waar er mensen zijn je je kunnen helpen met je spel op de 180mans en waar je kunt praten over handjes en strategy etc. Er zitten in ieder geval geen kosten aan verbonden, dus ik zou zeggen: join our club =]
Oorspronkelijk gepost door kingpim
Hee ik heb mischien wel interesse......hoe gaat dat dan? Ik heb hier allemaal geen verstand van (skype en al die shit) Als ik ook mee kan doen dan heb ik interesse,zijn hier ook kosten aan verbonden,zoja hoeveel???
Hoi Kingpim,
De skypegroep is vrij voor iedereen op PokerStrategy.com die de 180man SNGs speelt. Mocht je hieraan mee willen doen, dan kun je mij toevoegen op skype. Mijn skype is DonBartosje.
Hier kun je skype downloaden: Klik
Ik zie dat het je eerste post is op dit forum. Als je wilt, dan kun je jezelf hier (klik) voorstellen!
Bah, ik lijk mezelf uit de groep getyft te hebben... Kan je me nogmaals uitnodigen Bart?
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Ik denk eraan ook 180 mans te gaan doen, mss wel interessant dit![]()
Challenge? Deal!